0900-nummers

Betaald servicenummer
  • Van 0,00 - 1,00 euro per minuut of 0,075 - 1,40 per gesprek
  • Wijzig de belkosten wanneer u wilt
  • Voorkom niet-serieuze bellers
  • Extra inkomstenbron
0900-nummers

Transavia gebruikt een 0900-nummer om vragen over vluchten
te beantwoorden.

up shadow
Uw eigen 0900-nummer aanvragen
Kies uit beschikbare telefoonnummers.
MOOIE NUMMERS:
0900 11 19 911
0900 22 22 266
0900 22 77 227
0900 22 99 922
MOOIE NUMMERS:
0900 02 70
0900 02 83
0900 02 86
0900 02 87
MOOIE NAAMNUMMERS:
0900 MANDAAT
0900 RAPPORTEN
0900 BROEKEN
0900 WERKBLAD

Waarom een 0900-nummer aanvragen

  • Uitstraling en autoriteit

    Een mobiel nummer op uw website komt amateuristisch over. En een lokaal telefoonnummer kan klanten uit andere regio’s afschrikken. Met uw eigen 0900-nummer laat u zien dat u landelijk opereert.

  • Voorkom niet-serieuze bellers

    Gratis nummers trekken minder serieuze bellers aan. Door een klein bedrag per gesprek of minuut te rekenen, besteedt u de tijd van uw medewerkers aan meer geïnteresseerde klanten.

  • Altijd bereikbaar

    Een 0900-nummer schakelt u door naar een bestaande telefoonlijn. Het nummer waar u naar doorschakelt kunt u wijzigen zo vaak u wilt, real-time, online of via onze handige app.

  • Onvergetelijke telefoonnummers

    De Belfabriek geeft u de keuze uit allerlei vrije 0900-nummers. U kiest het nummer dat het beste bij uw bellers blijft hangen. Bijvoorbeeld een naamnummer als 0900-PIZZAUTRECHT of een makkelijk te onthouden nummercombinatie.

  • Werkt met uw huidige telefoons

    Binnenkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar uw bestaande telefoons; vast of mobiel. Daardoor is er geen enkele verandering nodig aan uw infrastructuur. U hoeft bijvoorbeeld niet te investeren in nieuwe telefoons, telefoonlijnen of centrales. U hoeft ook geen software te installeren.

  • Hogere respons

    Uit onderzoek van de Erasmus-universiteit blijkt dat 0900-nummers een hogere respons krijgen dan lokale telefoonnummers. Een groei van het aantal bellers van 15% is niet ongewoon.

Praktijkvoorbeelden

  • Bruna heeft een 0900-nummer voor vragen en klachten

  • IKEA heeft een 0900-nummer voor dringende vragen

  • ING heeft aparte 0900-nummers voor zakelijke en particuliere bellers

  • Nationale Theaterkassa heeft een 0900-nummer voor kaartverkoop

  • Nivea heeft een 0900-nummer voor de afdeling Consumentenadvies

Bekijk meer voorbeelden of bel ons over de mogelijkheden voor uw bedrijf: 0800 - 235 3227.

Bereken uw uitbetaling en kosten

Wettelijke bepalingen maken de uitbetalingsformule lastiger dan het zou kunnen zijn. Middels onderstaande calculator kunt u uitrekenen hoeveel u als 0900-nummer eigenaar per minuut of per gesprek door de Belfabriek uitbetaalt krijgt.

Uw beltarief
Uw uitbetaling per minuut: Piek: Dal:

Bedragen in bovenstaande calculator zijn incl. BTW en exclusief starttarief.

De formule die wordt gebruikt voor de berekening van de uitbetaling is als volgt:

De door u gegenereerde omzet (A) min de kosten van de Belfabriek (B) min incassokosten operators (C).

(A)

Het aantal gesprekken of belminuten maal het Tarief Beller exclusief BTW

(B)

Het verkeerstarief (€ 0,070 piek, € 0,050 dal) maal het aantal belminuten, plus kosten per gesprek

(C)

6% incassokosten over uw omzet (dit wordt doorberekend omdat de telecomoperators uw gesprek in rekening brengen bij de beller en incasseren)

Tarief

€45,-

per maand

7 ct/min piek, 5 ct/min dal, 6 cent per gesprek
Aansluitkosten éénmalig €90
Registreer voor vrijdag 24 februari 17:30 en betaal geen aansluitkosten

Meest complete pakket aan functies

Andere aanbieders van 0800 en 0900-nummers rekenen allerlei extra kosten. U betaalt daar bijvoorbeeld extra voor een ingesproken welkomsttekst, een keuzemenu, een wachtrij, en het kunnen inspreken van een bericht. Ieder van die functies kan daar zomaar 10 tot 75 euro per maand extra kosten.

Wij vinden dit belangrijke functies, die standaard bij een nummer horen. Bij ons zijn ze daarom allemaal inbegrepen bij uw vaste abonnementsbedrag.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.