Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Uw eigen helpdesk met inkomsten
Tot 1 euro per minuut of 1,60 euro per gesprek
Zet uw eigen helpdesk op voor bellers
Tarief wijzigen altijd mogelijk
Bepaal zelf het tarief wat de beller aan u betaald
Bepaal zelf het tarief wat de beller aan u betaald
0900-nummers legt u bij De Belfabriek snel en makkelijk vast. En wij nemen al het werk uit handen. Inclusief de registratie bij de A.C.M. Met een 0900 nummer gunt u uw organisatie een landelijke uitstraling en bepaalt u zelf welk tarief uw bellers betalen. Een professionele helpdesk inrichten voor uw klanten? Heel veel organisaties gingen u voor. 0900 nummers van De Belfabriek kosten 45 euro per maand. En alle innovatieve functies zijn inbegrepen.
Helemaal boven vindt u het overzicht van vrije 0900 nummers. Kies uw favoriete 0900 nummer en zet onze afdeling aan het werk. Na 3 tot 4 weken is uw 0900 nummer actief. Omdat 0900 nummers in the cloud draaien, zijn er veel opties. Die allemaal zijn inbegrepen. Denk aan het opnemen van gesprekken voor service- en trainingsdoeleinden, wachtrijen, welkomstboodschappen en meldingen van uw openingstijden. Met een 0900 nummer van Belfabriek bent u dus verzekerd van een professionele uitstraling.
Een 0900 nummer kost 45 euro per maand. Alle functies zijn bij onze 0900 nummers inbegrepen. U hoeft dus geen extra modules, functies of apps te kopen. De tarieven voor 0900 nummers zijn als volgt: per gesprek 4 cent. Daar komt 7 cent per minuut bij tijdens kantooruren. En 5 cent p/m in de avonduren en weekenden. U betaalt 2 cent per 0900 gesprek en 6% over het gebelde bedrag (incl. BTW) aan incassokosten.
U bestelt uw 0900 nummer in drie snelle stappen
En krijgt een bevestiging per e-mail
Wij registreren het 0900-nummer op uw bedrijfsnaam bij de A.C.M.
U ontvangt van de A.C.M. een 0900 eigendomsbewijs per post
5 werkdagen later is het 0900 nummer aankiesbaar !
Een 0900 nummer draait in the cloud en wordt doorgeschakeld naar uw huidige telefoontoestellen. Dat kunnen vaste toestellen zijn, maar ook mobiele. En daartussen switchen. Het maakt niet uit of u een traditionele, ISDN of VOIP verbinding hebt. Bovendien heeft u verder niets voor een 0900 nummer nodig. Ook geen extra toeters en bellen, want wachtrijen, welkomstboodschappen en gespreksopnames lopen via ons platform en zijn inbegrepen bij alle Belfabriek 0900 nummers.
Bel voor een advies 0800-235 3227 waar we een virtuele kop koffie bij serveren!
Met een 0900 nummer bepaalt u zelf het tarief per gesprek of minuut. Daarmee genereert u inkomsten waarmee u kosten dekt of winst maakt.
Een 0900 servicenummer schakelt u door naar uw huidige telefoontoestellen. Het nummer waar u naar doorschakelt kunt u zo vaak wijzigen als u wilt: real-time, online of via onze handige app.
De Belfabriek geeft u de keuze uit allerlei vrije 0900 nummers. U kiest het nummer dat het beste bij uw bellers blijft hangen. Bijvoorbeeld een naamnummer als 0900-MACHELPDESK of een makkelijk te onthouden nummercombinatie.
Binnenkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar uw bestaande telefoons; vast of mobiel. Daardoor is er geen enkele verandering nodig aan uw huidige infrastructuur. U hoeft bijvoorbeeld niet te investeren in nieuwe telefoons, telefoonlijnen of centrales. U hoeft ook geen software te installeren om gesprekken te ontvangen.
Neem kosteloos en vrijblijvend contact op met onze 0900 nummer experts op 0800-235 3227.
Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.
Avondje uit? De Nationale Theaterkassa heeft het grootste aanbod van toegangskaartjes voor shows in de Nederlandse theater: van muziek tot cabaret en van opera tot ballet. Het publiek koopt de kaartjes via de website of door te bellen naar het 0900 nummer van de Nederlandse Theaterkassa (€ 0,45 cent per minuut).
U een stralende, zachte huid bezorgen: dat is de missie van Nivea. Omdat gebruikers met veel vragen zitten over de bereiding van de producten en de werkwijze van het merk heeft Nivea een servicenummer ingesteld. Op 0900-2025020 krijgen klanten tegen het tarief van € 0,10 antwoord op hun vragen. De afdeling Consumentenadvies is bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur.
De Zweedse meubel en decoratiegigant probeert vragen van klanten zoveel mogelijk via de website te beantwoorden: met de online assistent Anna, een lijst met veelgestelde vragen en een chatservice. Voor dringende vragen grijpen klanten naar de telefoon. De IKEA informatielijn rekent € 0,15 per minuut.
De ING gebruikt een hele reeks 0900 nummers om haar klanten telefonisch te woord te staan, met o.a. afzonderlijke nummers voor zakelijke rekeninghouders en voor particuliere klanten. Net zo duidelijk en zo bespaart de bank haar klanten een menukeuze, waardoor zij nog eerder bij de juiste specialist terechtkomen.
De Duitse supermarktketen timmert al jaren flink aan de Nederlandse weg. Voor vragen over openingstijden, klachten over producten of suggesties voor uitbreiding van het assortiment, biedt het Nederlandse hoofdkantoor van Lidl een luisterend oor. Het naamnummer 0900LIDLINFO blijft makkelijk hangen.
Exotische dieren bekijken zonder Nederland te hoeven verlaten: het kan bij Safaripark Beekse Bergen. Behalve fascinerende dieren biedt Beekse Bergen een heus vakantiepark, vergaderfaciliteiten en worden er evenementen georganiseerd. Voor vragen kunnen bezoekers naar het 0900 servicenummer bellen (€ 0,15 per minuut).
Vliegtuigpassagiers krijgen met heel wat voorwaarden te maken. Een servicenummer is de ideale manier om vragen van reizigers te beantwoorden en onduidelijkheden te verhelderen. Transavia werkt daarom sinds de oprichting met een call center, waarbij elk gesprek € 1,30 kost.