25/11/2017

Italië –de bakermat van de Westerse cultuur– is een land met maar liefst 60 miljoen potentiële klanten. Hun interesse in slow food en andere kwaliteitsproducten creëert kansen voor internationale ondernemers zoals u. Maar hoe gaat u het gesprek...

Lees verder
02/11/2017

De stap naar de Deense markt is een kleine; Denen spreken goed en graag Engels en hun mentaliteit is vergelijkbaar met de Nederlandse. Denen hebben een sterke voorkeur voor producten die ‘groen’ of gezond zijn, wat kansen biedt voor trendbewuste...

Lees verder
15/11/2017

Een Interactive Voice Response of IVR-systeem is het centrale gedeelte van een belcentrale. We zijn allemaal bekend met het telefoonstemmetje dat ons zegt: “toets 1 voor de afdeling verkoop, toets 2 voor technische ondersteuning, toest 3...

Lees verder
19/10/2017

Met vrijwilligers een hulplijn opzetten is serious business; het dient als een geöliede machine te lopen als u degelijke hulp aan bellers wilt bieden. Maar wat zijn de precieze vereisten voor zo’n telefonische hulpdienst, en welke acties dient u...

Lees verder
27/10/2017

Telefonische hulp blijft een noodzaak voor consumenten en bedrijven. Want hoe handig een chat-service of e-mailhelpdesk ook is, een telefoongesprek is stukken persoonlijker, stelt bellers in staat om hun vragen beter toe te lichten, en zorgt nu...

Lees verder
10/10/2017

Dankzij internet zijn steeds meer mensen in staat om overal ter wereld te werken. Als jij tot dit groeiende legioen digitale nomaden behoort, heb je vast al heel wat simkaartjes versleten. Op elke bestemming waar je wat langer blijft, is het...

Lees verder
02/10/2017

Allerlei technische ontwikkelingen maken ondernemen nu stukken makkelijker – en potentieel winstgevender. Waar verkopers en klanten vroeger op hetzelfde moment op dezelfde plek moesten zijn voor een transactie, kunnen we tegenwoordig midden in de...

Lees verder
21/09/2017

Wanneer uw telefonische afdeling vooral binnenkomende gesprekken afhandelt, noemen we het ook wel een inbound callcenter – in tegenstelling tot een outbound...

Lees verder
15/09/2017
in:

Dat is prettig, al zeggen we het zelf: de website van de Belfabriek is nu nóg toegankelijker voor mobiele gebruikers.

Als provider weten we als geen ander hoe belangrijk mobiele telefoons zijn. De laatste twee decennia zijn we met z’n...

Lees verder
07/09/2017

De virtuele telefoonnummers die u bij de Belfabriek registreert, draaien op een Interactive Voice Response-systeem. Zo’n IVR voert taken uit op basis van instructies die de beller geeft – door een toets in te drukken of een bericht in te spreken...

Lees verder