29/09/2016

De fax wordt door veel mensen als ouderwets ervaren. “Gebruiken jullie nog altijd een fax?” is dan ook een niet zelden gehoorde reactie.

Toch zijn faxen niet weg te denken uit het moderne bedrijfsleven. Zeker wanneer het gaat om het...

Lees verder
22/09/2016

Wanneer u als klant van de Belfabriek over de afgelopen weken gebruik heeft gemaakt van uw Mijn Belfabriek dashboard, dan heeft u wellicht een aantal wijzigingen gezien.

In dit artikel vertellen...

Lees verder
12/09/2016

Met net iets meer dan 5 miljoen inwoners, is Noorwegen geen groot land, maar door de welvarende economie is de Noorse markt vergelijkbaar met die van veel grotere landen. Noorwegen is dan ook voor steeds meer Nederlandse bedrijven een...

Lees verder
06/09/2016

Veel organisaties overwegen de overstap naar VoIP telefonie. Daarbij komen een aantal belangrijke vragen om de hoek kijken.

Is VoIP wel betrouwbaar genoeg?
Wat doen we met de telefoons?
Werkt het wel met ons...

Lees verder
21/06/2016

De op vijf na grootste economie op aarde is die van het Verenigd Koninkrijk (Groot-Brittannië en Noord-Ierland). Geen wonder dat u met uw bedrijf de Noordzee over wilt steken. 

Maar hoe pakt u dat logistiek aan? Een lokaal kantoor vraagt...

Lees verder
06/06/2016

Bij veel servicenummers worden bellers door meer dan één persoon  te woord gestaan. In veruit de meeste gevallen gaat het dan om kleine teams waarbij op elk willekeurig moment van de dag er enkele personen binnenkomende gesprekken aannemen....

Lees verder
24/05/2016

Voor de meeste bedrijven betekent klantenservice het beantwoorden van vragen zodra die opborrelen. En veel klanten zullen hier tevreden mee zijn, maar erg verrassend of revolutionair is deze reactieve aanpak niet.

Zou het niet fantastisch...

Lees verder
19/04/2016

België is de op één na belangrijkste exportpartner van Nederland. Het is dan ook begrijpelijk dat u lonkende blikken naar het zuiden werpt. Maar hoe verovert uw bedrijf de Belgische markt?

Als het om internationalisering ging, was het...

Lees verder
09/03/2016

Veel organisaties zien elk gemist gesprek als een gemiste kans. Dit veroorzaakt vaak onnodig stress bij de medewerker die de telefoon moet beantwoorden en komt de dienstverlening niet ten goede.

En toch is het eenvoudig om u in een paar...

Lees verder
28/01/2016

Niets komt zo onprofessioneel over als een warboel aan telefoonnummers voor één organisatie. Toch zijn er nogal wat organisaties die een warboel aan netnummers en abonneenummers hebben waarbij nummers niet uit één reeks komen omdat de organisatie...

Lees verder