25/03/2018

Bij een internationaal bedrijf horen telefoonnummers in het buitenland. Lokale nummers zijn daarbij een optie, vooral wanneer u zich op specifieke regio’s of steden richt. Ook als u alleen nog maar een virtueel kantoor in het buitenland heeft,...

Lees verder
16/03/2018
in:

Er zijn zaken die een bedrijf niet zo graag verandert. Constante factoren die rust, continuïteit en betrouwbaarheid uitstralen. Denk hierbij aan de locatie, het personeel, het website-adres en het telefoonnummer. In dit artikel belichten we die...

Lees verder
01/03/2018

Voor bedrijven die verder kijken dan de Nederlandse grens, is Zweden een interessante markt. Met een koopkrachtige bevolking van 10 miljoen, de internationale instelling van de Zweden en hun overeenkomsten met Nederlanders, is dit een land waar...

Lees verder
20/02/2018

Tot de populairste nummersoorten in ons assortiment behoren de bedrijfsnummers. Het aanvragen daarvan kan elke commerciële organisatie doen. Vanwege de unieke karakteristieken zijn deze telefoonnummers geschikt voor bedrijven in alle soorten en...

Lees verder
26/01/2018
in:

KNP heeft bekendgemaakt dat het Integrated Services Digital Network (ISDN) wordt uitgefaseerd. Dat betekent dat klanten met een ISDN-lijn op zoek moeten naar een andere oplossing....

Lees verder
25/11/2017

Italië –de bakermat van de Westerse cultuur– is een land met maar liefst 60 miljoen potentiële klanten. Hun interesse in slow food en andere kwaliteitsproducten creëert kansen voor internationale ondernemers zoals u. Maar hoe gaat u het gesprek...

Lees verder
02/11/2017

De stap naar de Deense markt is een kleine; Denen spreken goed en graag Engels en hun mentaliteit is vergelijkbaar met de Nederlandse. Denen hebben een sterke voorkeur voor producten die ‘groen’ of gezond zijn, wat kansen biedt voor trendbewuste...

Lees verder
15/11/2017

Een Interactive Voice Response of IVR-systeem is het centrale gedeelte van een belcentrale. We zijn allemaal bekend met het telefoonstemmetje dat ons zegt: “toets 1 voor de afdeling verkoop, toets 2 voor technische ondersteuning, toest 3...

Lees verder
19/10/2017

Met vrijwilligers een hulplijn opzetten is serious business; het dient als een geöliede machine te lopen als u degelijke hulp aan bellers wilt bieden. Maar wat zijn de precieze vereisten voor zo’n telefonische hulpdienst, en welke acties dient u...

Lees verder
27/10/2017

Telefonische hulp blijft een noodzaak voor consumenten en bedrijven. Want hoe handig een chat-service of e-mailhelpdesk ook is, een telefoongesprek is stukken persoonlijker, stelt bellers in staat om hun vragen beter toe te lichten, en zorgt nu...

Lees verder