02/10/2017

Allerlei technische ontwikkelingen maken ondernemen nu stukken makkelijker – en potentieel winstgevender. Waar verkopers en klanten vroeger op hetzelfde moment op dezelfde plek moesten zijn voor een transactie, kunnen we tegenwoordig midden in de...

Lees verder
21/09/2017

Wanneer uw telefonische afdeling vooral binnenkomende gesprekken afhandelt, noemen we het ook wel een inbound callcenter – in tegenstelling tot een outbound...

Lees verder
15/09/2017
in:

Dat is prettig, al zeggen we het zelf: de website van de Belfabriek is nu nóg toegankelijker voor mobiele gebruikers.

Als provider weten we als geen ander hoe belangrijk mobiele telefoons zijn. De laatste twee decennia zijn we met z’n...

Lees verder
07/09/2017

De virtuele telefoonnummers die u bij de Belfabriek registreert, draaien op een Interactive Voice Response-systeem. Zo’n IVR voert taken uit op basis van instructies die de beller geeft – door een toets in te drukken of een bericht in te spreken...

Lees verder
18/04/2013

Een 0800-nummer is voor de beller gratis, want de nummereigenaar sponsort het gesprek. Van 0900-nummers betalen bellers de kosten. Hoeveel zo’n gesprek precies kost, bepaalt de nummerhouder.

Bovenstaande uitleg geeft in het kort weer wat...

Lees verder
29/06/2017

Met 47 miljoen consumenten en jaarlijks 60 miljoen toeristen, vormt Spanje een onweerstaanbare markt voor internationale ondernemers zoals u. Ook omdat succes in Spanje de deuren opent tot voorspoed in Latijns-Amerika – een duizelingwekkend groot...

Lees verder
15/03/2017

De telecom toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft onlangs het maximum tarief per gesprek voor betaalde servicenummers verhoogd naar €1,50.

Het hoogst toegelaten tarief per minuut was tot voor kort €1,40.

...

Lees verder
09/03/2017
in:

Veel servicenummer eigenaren hebben meerdere medewerkers die de telefoon beantwoorden. Dit kan een klein, hecht team zijn, of zelfs callcenter proporties aannemen.

Eén van de grootste uitdagingen hierbij voor nummereigenaren is dat de...

Lees verder
29/09/2016

De fax wordt door veel mensen als ouderwets ervaren. “Gebruiken jullie nog altijd een fax?” is dan ook een niet zelden gehoorde reactie.

Toch zijn faxen niet weg te denken uit het moderne bedrijfsleven. Zeker wanneer het gaat om het...

Lees verder
22/09/2016

Wanneer u als klant van de Belfabriek over de afgelopen weken gebruik heeft gemaakt van uw Mijn Belfabriek dashboard, dan heeft u wellicht een aantal wijzigingen gezien.

In dit artikel vertellen...

Lees verder