Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 🇧🇪 0800-77 899 🇧🇪 0800-77 899 🇳🇱 0800-235 3227 🇳🇱 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

020 nummer aanvragen

Geplaatst in Servicenummers

Profiteer van een landelijke en internationale uitstraling met een 020 nummer

Amsterdam is de hoofdstad van ons land en is vrijwel overal ter wereld bekend. Amsterdam is dan ook niet voor niets een toplocatie voor tal van bedrijven, zowel landelijk als internationaal. De regio Amsterdam beslaat een gebied met miljoenen mensen die binnen de doelgroep van tal van bedrijven vallen. Wanneer u met uw bedrijf in deze regio opereert, maar hier niet gevestigd bent dan kan een 020 nummer van de Belfabriek u verder helpen. Met een 020 nummer profiteert uw bedrijf zowel van de lokale Amsterdamse, als ook van een internationale uitstraling. Uw klanten zullen u dan ook sowieso weten te vinden via dit vaste 020 telefoonnummer.

Nog beter bereikbaar en betrouwbaarder met een 020 nummer

De telefoon is nog steeds een veelgebruikt medium door consumenten, omdat via de telefoon vaak eenvoudig en snel problemen verholpen kunnen worden en vragen snel beantwoord kunnen worden. Met de vele bestaande servicenummers wordt echter niet altijd dezelfde betrouwbaarheid opgeroepen bij de klant, terwijl dit met een regionaal 020 nummer een stuk anders is. Een 020 nummer komt voor veel mensen een stuk persoonlijker over en voelt beter aan voor de klant.

Biedt uw klanten nog betere dienstverlening met de vele extra opties

Een van de belangrijkste onderdelen van een bedrijf is het zo snel en goed mogelijk van dienst zijn voor de klant. Met een 020 nummer van de Belfabriek kan hiermee een grote slag geslagen worden. Naast de regionale uitstraling in de omgeving van Amsterdam zijn er ook tal van extra functies beschikbaar die de klanttevredenheid verder kunnen bevorderen. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van keuzemenu’s, is het makkelijk om klanten naar de juiste afdelingen door te schakelen. Daarnaast kan er door gebruik te maken van voice record sneller en gerichter hulp geboden worden aan de klant.