Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel gratis: phone  🇧🇪 0800-77 899   0800-235 3227 🇳🇱 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17

Toon alles

Wanneer een 0900 VOIP nummer de beste oplossing is

Geplaatst in Voip

Wanneer uw bedrijf een helpdesk heeft en u garant wil staan voor de beste service en ook een gezonde financiële situatie voor uw bedrijf wilt creëren dan is een 0900 nummer via een VOIP oplossing van de Belfabriek de juiste keuze. De Belfabriek helpt u en uw bedrijf met de professionalisering van uw helpdesk inclusief het registeren bij de Autoriteit Consument en Markt. Met de 0900 nummers van de Belfabriek kunt u zelf bepalen tegen welk bedrag u wilt dat klanten bellen, waardoor u direct een invloed heeft op de inkomsten via deze servicenummers.

De best mogelijke dienstverlening met een 0900 VOIP nummer van de Belfabriek

Een helpdesk en een bijbehorend servicenummer via VOIP gaat lang niet alleen om geld verdienen, maar gaat ook over de beste dienstverlening voor al uw klanten. Met een 0900 nummer van de Belfabriek geniet u voor een vast bedrag per maand van alle opties en mogelijkheden die een VOIP-oplossing te bieden heeft. Het doorschakelen of wijzigen van de eindbestemming van nummers kan doodeenvoudig via de Belfabriek app, zodat u makkelijk uw lijnen 24/7 beschikbaar kunt houden. Ook bestaat er de mogelijkheid om gesprekken op te nemen, zodat eventuele contracten telefonisch kunnen worden afgesloten. Om wachttijden te minimaliseren en mensen zo snel mogelijk van dienst te zijn, kunnen keuzemenu’s worden ingesteld.

Een hosted VOIP oplossing met 0900 nummer maakt thuiswerken makkelijker

Een 0900 nummer is erg makkelijk om aan te vragen en kan al binnen enkele weken volledig operationeel zijn. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om mensen vanaf huis te laten werken, omdat dit vaak een stuk goedkoper is en door veel mensen als prettig wordt ervaren. Een hosted VOIP-oplossing met een 0900 nummer is hiervoor de ideale oplossing, omdat hiervoor geen fysieke telefooncentrale nodig is op het bedrijf. In het geval van hosted VOIP beheert de Belfabriek de telefooncentrale online vanuit de cloud. Dit maakt het nog makkelijker om mensen vanuit huis te laten werken.