Wijzig instellingen via uw smartphone of tablet

Het nieuwe, responsive design van Mijn Belfabriek zorgt ervoor dat het dashboard van uw servicenummer op elk apparaat er optimaal uit ziet. Uitzoomen en slepen is niet langer nodig omdat de site zich aan uw scherm aanpast. Zo kunt u sneller en makkelijker instellingen wijzigen en uw statistieken bekijken, waar u ook bent.

Uiteraard is Mijn Belfabriek nog steeds prima toegankelijk via uw desktop of laptop.

Makkelijker inloggen

We hebben tegenwoordig zoveel wachtwoorden voor websites, dat de kans steeds groter is om het overzicht kwijt te raken. Dankzij de koppeling met social media als Twitter, Facebook en Google+ is het geen probleem als u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord even niet bij de hand hebt. Nadat u de relevante sociale netwerken heeft gekoppeld, logt u eenvoudig op Mijn Belfabriek in met één van deze accounts.

Wat ook kan is inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Het is dus niet eens nodig om uw gebruikersnaam te onthouden, maar uw account is toch veilig en alleen toegankelijk voor wie het wachtwoord heeft.

Verbeterd facturen overzicht

Met de vernieuwde facturen overzicht pagina heeft u een beter overzicht van de facturen voor uw servicenummer en kunt u nu in één oogopslag zien welke facturen betaald zijn en welke nog open staan. Net als voorheen, kunt u uw facturen in PDF formaat downloaden.

Uitgebreide help-pagina

U wilt zo weinig mogelijk tijd verliezen en waardeert een makkelijke, intuïtieve besturing. Wij doen ons uiterste best om die te leveren. Daar hoort natuurlijk een volledige help-pagina bij die alle mogelijke vragen helder beantwoordt. Deze pagina is flink uitgebreid ten opzichte van de vorige versie. Ook hier geldt dat de pagina prima toegankelijk is op uw mobiele apparaat.

Nog meer in petto

Het nieuwe ontwerp van mijn.belfabriek maakt het mogelijk om andere nieuwe functies voor u beschikbaar te maken. Zo zullen wij over enkele weken Call-recording gaan uitrollen, waarna nog meer nieuws volgt. Houdt u een oog op de aankondigingen in onze artikelen serie en de maandelijkse nieuwsbrief die u bij uw facturen krijgt, dan bent u altijd op de hoogte van de nieuwste mogelijkheden voor uw servicenummer.

Wij luisteren naar u

De Belfabriek luistert naar haar klanten. Nu steeds meer managers over mobiele apparaten beschikken, was een aanpassing van het Service Panel een logische stap. Dankzij deze aanpassing levert u een betere klantervaring, waarmee u uw conversiecijfers zo hoog mogelijk houdt. Neemt u gerust contact met ons op als u feedback wilt geven of ideeën heeft.

Bent u nog geen nummerhouder bij de Belfabriek, lees dan eens welke voordelen u als klant geniet en registreer uw (naam)nummer vervolgens eenvoudig online.

04/09/2013 in :