De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

De 6 handigste functies voor telefoonnummers voor MKB

Gepubliceerd in Telefoonnummers

Ook het MKB kiest steeds vaker voor een 0800-nummer, een 0900-nummer of een 085-nummer van de Belfabriek. En daarmee krijgen ze meteen toegang tot een reeks handige functies. In dit artikel zetten we de handigste van deze extra’s op een rij.

1. Eindbestemming wijzigen

Een servicenummer of bedrijfsnummer is een virtueel nummer: het
schakelt door naar het lokale of mobiele nummer van uw keuze. Omdat
kleine bedrijven vaak met beperkte bezettingen werken, is het belangrijk
dat een telefoonnummer mee kan reizen. Dankzij de functie direct doorverbinden
rinkelt uw telefoon naar keuze op kantoor, onderweg of thuis. Met één
telefoontje naar de wijzigings-tool van de Belfabriek verandert u de
eindbestemming meteen.

2. Meldtekst

Wenst u uw klanten iets te melden bij aanvang van het gesprek? Spreek
uw eigen Meldtekst in en wij plaatsen hem op de gewenste plek in uw
keuzemenu (zie ook nummer 6). Dit is handig wanneer het even iets
drukker is. Voor bellers buiten de openingstijden kunt u een aparte
melding klaar laten zetten, bijvoorbeeld met een alternatief nummer in
geval van spoed.

3. Wachtrij

Als uw lijn bezet is, bepaalt de Wachtrij
wat er met bellers dient te gebeuren. Krijgen ze een muziekje te horen
of maakt u van de wachttijd gebruik om uw laatste product of dienst aan
te prijzen door middel van een Meldtekst? Om te voorkomen dat klanten te
lang in de rij ‘staan’, kunt u zelf aangeven bij hoeveel minuten
wachttijd of hoeveel bellers in de rij de grens ligt. Is de wachtrij te
lang, dan is de volgende functie een interessante.

function-picto-queue

4. Voice-e-mail

Belt iemand buiten uw openingstijden of is de wachtrij momenteel
lang? Frustreer uw klanten niet met een ingesprekstoon, maar zet de
functie Voice-e-mail
in. Hiermee geeft u bellers de mogelijkheid om een voicemail in te
spreken wanneer u niet in staat bent om de telefoon te beantwoorden.
Vervolgens sturen wij de geluidsopname direct naar het e-mailadres van
uw keuze, zodat u –indien nodig– onmiddellijk actie kunt ondernemen.

5. SMS-klapper

Wilt u al uw klanten een kort berichtje sturen dat een grote impact
heeft? Of wilt u juist een beperkte groep uit uw klantenbestand een
aanbieding sturen? Een SMS
wordt vaak aandachtiger gelezen dan een e-mail. Een ideaal medium dus
voor belangrijke meldingen aan uw klanten. Met de SMS-klapper stuurt u
een bericht naar de mobiele telefoons of smartphones van uw klanten. U
typt het bericht gewoon met het toetsenbord van uw computer en verstuurt
in één beweging tientallen of honderden berichten. Makkelijk én
goedkoop.

6. Keuzemenu

Merkt u dat u vaak bellers moet doorverbinden met een collega? Met de functie Keuzemenu
laat u bellers zelf kiezen in welke categorie hun vraag valt. Via hun
nummertoetsen leidt u hen vervolgens naar de juiste persoon of afdeling.
Wat ook kan is klanten bij specifieke vragen naar een Meldtekst leiden
of naar de optie om een Voice-e-mail achter te laten.

Verhoog de klanttevredenheid

U ziet het: met de extra functies waar Belfabriek-klanten toegang tot
krijgen, breiden ze hun servicenummer stukje bij beetje uit. Wij zeggen
daarom graag dat onze servicenummers met onze klanten meegroeien.
Ondertussen verbeteren zij de klantervaring, hun imago en hun omzet.

Heeft u nog geen servicenummer, dan is de Belfabriek een logische keuze. Bekijk hier welke bedrijven u voorgingen en check meteen de beschikbaarheid van onze voordelige 0800- en 0900-nummers.

Activeer Direct een Demo Telefoonnummer.
Maak Je Telefoonteam.
En Ontvang Gesprekken binnen 10 Minuten!

Geen Betaalgegevens nodig - Geen Verplichtingen.

Tevreden Belfabriek Klanten: