Moderne technieken helpen bedrijven hierbij en de Belfabriek zet deze royaal in.

Als u een servicenummer bij de Belfabriek heeft, krijgt u gratis toegang tot een reeks krachtige opties. Deze maken het mogelijk om uw merkwaarden te versterken en uw klanten een prettige belervaring te bieden. In slechts drie eenvoudige stappen maakt u de telefonische communicatie met uw klanten en zakenrelaties persoonlijker en professioneler.

1. Heet bellers welkom

Laat uw bellers horen dat zij met het juiste nummer verbonden zijn door hen welkom te heten voordat zij één van uw medewerkers spreken. Op momenten dat uw kantoor of afdeling gesloten is, kan een meldtekst vertellen wat de openingstijden zijn.

Als nummereigenaar levert u deze meldtekst zelf aan als .wav of .mp3 geluidsbestand. U kunt ook uw bericht telefonisch inspreken, waarmee een eerdere meldtekst automatisch wordt ververst. Of laat één van onze professionele stemacteurs uw bericht inspreken. Vraag ons om de demo-opnamen.

2. Hoor via welk nummer uw bellers binnenkomen

Een andere handige functionaliteit in uw Service Panel is de vooraankondigingstoon. Een door u te kiezen toon laat uw telefonisch medewerkers horen waar de beller 'vandaan komt', bijvoorbeeld de menu-optie die de klant heeft ingetoetst. Als u geen keuzemenu gebruikt, verraadt de vooraankondigingstoon welke bellers via uw 0800- of 0900-nummer binnenkomen. Gesprekken met mensen die direct uw lokale nummer bellen, worden dan niet voorafgegaan door een toon.

3. Mis geen belangrijke oproepen meer

Wanneer uw afdeling gesloten is, de telefoon na 20 seconden niet wordt opgenomen of de wachtrij langer dan vijf minuten is, kunnen bellers een voicemail achterlaten. Dankzij het digitaal antwoordapparaat kunt u de ingesproken berichten beluisteren op plekken waar -en momenten waarop- u toegang tot internet heeft. Hiermee zorgt u ervoor dat belangrijke klanten of urgente oproepen zo snel mogelijk beantwoord worden.

02/04/2013 in :