Het hoogst toegelaten tarief per minuut was tot voor kort €1,40.

Servicenummer eigenaren bepalen zelf het tarief dat bellers in rekening wordt gebracht. Deze tarieven zijn gebonden aan maxima die door in Nederland door de ACM worden vastgesteld.

Goed voor klanten

Een tarief per gesprek geeft bellers duidelijkheid.

Hierdoor is het, zelfs bij het gebruik van het maximumtarief, uiterst klantvriendelijk. De beller weet namelijk vooraf namelijk precies hoeveel het gesprek gaat kosten, ongeacht de duur van het gesprek.

Hoger tarief, hogere uitbetaling

Voor de nummereigenaar maakt het nieuwe tarief een iets hogere uitbetaling mogelijk.

Op onze 0900-pagina vindt u een handige calculator die u als nummereigenaar inzicht geven in hoeveel u uitbetaald krijgt wanneer u uw nummer bij de Belfabriek hebt ondergebracht.

Uw tarief wijzigen

Servicenummer eigenaren die gebruik willen maken van het nieuwe tarief kunnen dit eenvoudig instellen binnen hun online Mijn Belfabriek dashboard.

Vraagt u de tariefswijziging tenminste een week voor het einde van de maand aan, dan wordt het nieuwe tarief automatisch op de eerste dag van de maand actief.

Heeft u wel een betaald servicenummer, maar bent u (nog) geen klant van de Belfabriek, aarzelt u dan niet en vraagt u vandaag nog de overstap aan. Wij zorgen er dan voor dat uw nummer perfect wordt ingericht en vanaf de eerste dag het nieuwe tarief hanteert.

Wilt u meer weten, neemt u dan contact met ons op.

15/03/2017 in :