Voor nummereigenaren die met meerdere medewerkers werken kan dat zelfs niet voldoende zijn. Speciaal voor deze klanten hebben wij nu Medewerker statistieken e-mailrapportages geïntroduceerd.

Behoefte vanuit de praktijk

Medewerker statistieken e-mailrapportages zijn ontstaan vanuit specifieke behoeften uit de praktijk van onze klanten. Zo benaderde één van onze klanten, een nummereigenaar die met een groot aantal verschillende consulenten werkt, ons met de vraag hoe hij het makkelijkst elke dag een overzicht kon krijgen van de minuten en gesprekken die elke medewerker de dag ervoor had behandeld.

Deze informatie was voor de klant belangrijk omdat gesprekken voornamelijk via online advertentie systemen als Adwords werden gedreven. Door een overzicht van het aantal minuten en gesprekken naast de statistieken uit Adwords te leggen, kon hij in een oogopslag zien welke advertenties en welke keywords wel of niet werkten. Zo kon hij eenvoudig elke dag zijn advertenties optimaliseren naar aanleiding van de resultaten van de dag ervoor.

Bij een verdere inventarisatie onder een deel van onze klanten bleek al snel dat deze behoefte door meer klanten gedeeld werd. Zo hadden veel klanten interesse in een wekelijks of maandelijks overzicht van de bel statistieken per medewerker dat automatisch naar de teamleider of de manager gestuurd zou worden.

Wat zijn Medewerker statistieken e-mailrapportages?

U kent ongetwijfeld onze Statistieken e-mailrapportages; een handige functie waarmee u geheel automatisch dagelijks, wekelijks of maandelijks de statistieken voor uw servicenummer per e-mail toegestuurd krijgt.

Veel van onze klanten gebruiken deze functie om bijvoorbeeld teamleiders of managers op de hoogte te houden van het aantal gesprekken en minuten.

Medewerker statistieken e-mailrapportages laten precies zijn hoeveel gesprekken en minuten elk van uw medewerkers heeft behandeld binnen de rapportage periode.
Net als de gewone Statistieken e-mailrapportages, ontvangt u de medewerker rapportages ook automatisch direct in uw e-mail; dagelijks, wekelijks of maandelijks.

Hoe ziet de e-mailrapportage eruit?

In elke e-mail vindt u een overzicht van alle extensies per servicenummer. Per extensie (medewerker) ziet u precies hoeveel gesprekken en hoeveel belminuten afgehandeld zijn.

Heeft u meer dan één servicenummer, dan ziet u de extensies gegroepeerd per servicenummer, zelfs wanneer medewerkers binnenkomende gesprekken voor meerdere nummers beantwoorden.

Hoe schakel ik Medewerker statistieken e-mailrapportages in?

Het inschakelen van de medewerker rapportages is heel eenvoudig. Log in op het Mijn Belfabriek controle paneel en ga naar Nummerinstellingen. Scroll naar beneden tot u de functie Medewerker statistieken e-mailrapportages ziet en klik op de "Aan" knop om de functie in te schakelen.

Maak vervolgens de volgende twee instellingen:

  • voer het e-mail adres in waar u de rapportages wilt ontvangen
  • geef de frequentie aan waarmee u rapportages wenst te ontvangen.

Vergeet niet de wijzigingen op te slaan.

Hoe gaat u medewerker statistieken rapportages gebruiken?

Doordat deze functionaliteit, zoals veel van onze extra functies, ontstaan zijn vanuit reële behoeften van onze klanten, zijn er vele toepassingsmogelijkheden voor Medewerkers statistieken e-mailrapportages. Hierboven noemden wij al enkele van deze mogelijkheden. Wij zijn nieuwsgierig hoe u deze nieuwe functionaliteit gaat gebruiken.

Schakelt u daarom vandaag nog deze nieuwe, gratis, functionaliteit in en stuurt u ons een mailtje waarin u aangeeft hoe u deze functie gaat gebruiken. Wij horen graag van u!

Heeft u vragen?

Kijk in ons overzicht van veel gestelde vragen, of bel ons op 0800-BELFABRIEK (0800-235 3227).