Deze tarieven stellen grenzen aan het uurtarief dat 0900-nummereigenaars aan hun telefonisch medewerkers kunnen betalen. Indirect beïnvloeden deze tarieven daarom ook het soort diensten dat zij telefonisch aanbieden. Nummerhouders vragen daarom al jaren om hogere maximumtarieven per minuut of gesprek.

Vanaf 2 april 2013

Vanaf april is gehoor gegevan aan het verzoek van 0900-eigenaars, waardoor callcenters en contact centers hun dienstenpakket kunnen uitbreiden om hun klanten beter te kunnen helpen. De nieuwe maximumtarieven voor 0900-nummers worden:

  • € 0,90 per minuut
  • € 1,40 per gesprek

Deze tarieven gelden al vanaf april 2013. Om precies te zijn kunt u vanaf 2 april 2013 van deze nieuwe maximumprijzen profiteren, omdat 1 april een feestdag (Tweede Paasdag) is.

Wijzig uw tarieven tijdig

Wenst u gebruik te maken van deze nieuwe tarieven, pas deze dan tijdig aan. Dat kan via uw persoonlijke dashboard op Mijn Belfabriek, per e-mail of telefonisch. Let op: om uw nieuwe tarieven in april in te laten gaan, dient u uw aanvraag minimaal 5 dagen voor het einde van de maand in te dienen, dus uiterlijk op 25 maart 2013.

21/03/2013 in :