Met de Belfabriek kunt u uw gesprekken laten afleveren via een zogenaamde “overloop”. Dit betekent dat wanneer u even in gesprek bent, een binnenkomend gesprek wordt doorgezet naar een tweede telefoonnummer.

Natuurlijk bepaalt u naar hoeveel telefoonnummers er doorgeschakeld kan worden.

Wanneer een tweede eindbestemmingsnummer niet mogelijk is, dan kunnen wij een wachtrij installeren. De klant krijgt dan te horen hoeveel wachtenden er voor hem zijn.

Om te voorkomen dat klanten eindeloos in de wachtrij blijven, kunt u een maximum zetten op het aantal wachtenden in de rij en op de totale lengte wachttijd. Zijn er meer wachtenden of moet uw klant langer wachten dan de door u ingestelde tijd, dan kunt u bijvoorbeeld klanten naar een voice-mail sturen waar zij hun telefoonnummer kunnen achter laten. De voice-mail wordt dan als digitaal bestand naar uw e-mail gestuurd en u kunt later in alle rust deze klanten terugbellen.

Zo hoeft u nooit een gesprek te missen!

12/08/2012 in :

Perfecte bereikbaarheid met een intelligente wachtrij

Maak ook uw servicenummer perfect bereikbaar met onze gratis wachtrij functie.