Antwoorden in alle categorieën

Het Belfabriek Forum vloeit voort uit onze support-afdeling. De informatie waar onze medewerkers over beschikken, is nu ook voor onze klanten toegankelijk gemaakt. Dit is zomaar een greep uit de vragen die onze klanten bezighouden en die deze kennisbank beantwoordt:

  • Hoe kan ik het welkomstbericht voor mijn servicenummer uploaden?
  • Kan ik thuiswerkers aan mijn belgroep toevoegen?
  • Hoe wijzig ik het tarief van mijn 0900-nummer?
  • Kan ik het belverkeer naar één nummer onder mijn filialen verdelen?

De veelgestelde vragen zijn netjes opgedeeld in categorieën. Hierdoor vindt u snel het bijpassende antwoord, zonder de Belfabriek te hoeven bellen. Let wel: onze medewerkers blijven gewoon telefonisch bereikbaar, gratis op 0800-BELFABRIEK. Met het forum hebben klanten simpelweg een extra optie voor snelle hulp.

Uw vraag helpt andere gebruikers

Om snel antwoord op uw vraag te vinden, typt u uw vraag of enkele kernwoorden in de zoekbalk in. Blijkt uw vraag nog niet in de database te staan, dan kunt u deze op twee manieren toe laten voegen: via het online formulier of door ons te mailen op klantenservice@belfabriek.nl. Binnen een dag staan uw vraag én het antwoord van onze support-afdeling in de kennisbank. Wij helpen u, en u helpt andere gebruikers. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Probeer het meteen

Benieuwd naar het Belfabriek Forum? Volg deze link om er een kijkje te nemen. U kunt het forum ook bereiken via de rode Support tab aan de linkerkant van uw scherm op elke pagina op onze site, en via de Support link in de footer.

Wanneer u zelf wilt reageren op vragen of antwoorden, dient u zich eenmalig te registreren. Dankzij een social media-account (Google, Facebook, Twitter) is dit vlug geregeld. Tot ziens!

12/04/2013 in :