In dit artikel vertellen wij u wat er veranderd is, en wat dat voor u betekent.

Verbeterde hulp

Deze zomer hebben wij onze online knowledge base overgezet naar een nieuw, meer eigentijds platform.

Daarbij hebben wij van de gelegenheid gebruik gemaakt om de site in een nieuw jasje te steken en veel van de inhoud te verversen.  

Deze knowledge base was vanuit het Mijn Belfabriek dashboard ook voorheen te bereiken via de rode “Ondersteuning” tab aan de linker kant van de pagina. Daarna moest u in het - ietwat verstopte - “Zoek in onze kennisbank” veld uw zoekopdracht intypen.

Dit werkt vanaf nu makkelijker.

Rechtsonderaan elke pagina binnen Mijn Belfabiek ziet u een groene “Support” knop. Wanneer u hierop klikt, verschijnt er een popup met een zoekveld met de vraag “Hoe kunnen we helpen?”

Wanneer u hier een zoekwoord of vraag invult, stelt het systeem u een aantal artikelen uit onze knowledge base voor, waar u naar alle waarschijnlijkheid het antwoord op uw vraag kunt vinden.

Onze knowledge base is gevuld met honderden artikelen die antwoord geven op de meestgestelde vragen. 

Mocht u desondanks toch geen antwoord op uw vraag kunnen vinden of heeft u een andere, specifieke vraag, dan kunt u contact met ons opnemen via de groene “Stuur ons een bericht” knop.

Deze berichten komen binnen bij onze support experts. Zij zullen uw vraag dan op zo kort mogelijke termijn beantwoorden.

Automatisch opslaan van wijzigingen nummerinstellingen

Tot nu toe, nadat u wijzigingen had gemaakt in uw nummerinstellingen, moet u naar het einde van de pagina scrollen, daar op “Opslaan” klikken en daarna nog een keer de wijzigingen bevestigen.

Dit leidde er soms toe dat klanten wijzigen maakten, maar die niet opsloegen, waardoor de gewenste wijzigingen niet of met vertraging doorgevoerd werden.

Wij hebben het maken van wijzigingen nu verregaand vereenvoudigd.

Alle wijzigingen worden nu direct, automatisch opgeslagen. 

U ziet bovenaan de pagina een gele balk met een status mededeling die aangeeft dat alle wijzigingen zijn opgeslagen.

Let op: om de bereikbaarheid van uw servicenummer te garanderen, zullen wijzigingen nog wel, net als voorheen, door onze experts bekeken worden voordat zij worden uitgevoerd. Deze vertraging proberen wij tot een minimum te beperken.

Heeft u ideeën voor verbetering? Deel ze met ons

De Belfabriek heeft continue verbetering van ons product en onze dienstverlening hoog het vaandel staan. Daarbij speelt feedback en inbreng van onze klanten een belangrijke rol in. Veel van onze unieke functies danken hier hun bestaan aan.

Heeft u ideeën of suggesties hoe wij ons product of de dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dat uiteraard graag van u.
 

22/09/2016 in :