In onze online omgeving kunnen zij –en u dus ook– niet alleen bekijken hoe vaak er naar het servicenummer is gebeld, maar ook uit welke regio, hoe lang de gesprekken gemiddeld duurden, wat de drukste dagen en tijdstippen waren, enzovoort. Dit is waardevolle informatie voor managers en teamleiders, die hier beslissingen over o.a. interne training en de bezetting op kunnen baseren.

Wat u met onze belstatistieken API kunt doen

U ziet ongetwijfeld de voordelen in van onze zeer complete belstatistieken. Wij kunnen ons echter voorstellen dat u deze in uw eigen systeem wenst te integreren. Zo voorkomt u dat uw werknemers of uzelf steeds opnieuw dienen in te loggen op onze belstatistieken-pagina.

Met de Belfabriek is dit mogelijk. Onze application programming interface (API) staat klanten toe om de belstatistieken via een eigen omgeving te benaderen. Meerdere klanten van de Belfabriek hebben hun programmeurs al aan het werk gezet om hun belstatistieken via de API in hun software en applicaties te integreren.

Hiernaast ziet u een voorbeeld van één van die klanten. Dankzij onze belstatistieken API heeft deze klant een iPhone app laten maken waarop hij in één oogopslag de belangrijkste gegevens van de werkvloer ziet.

Hiervoor is het niet nodig om op fysiek aanwezig te zijn; de app stelt managers in staat om ook onderweg te zien of het klantcontact onder controle is.

Zo zien we op deze screenshot:

  • Naam van de call agent
  • Status van de medewerker: afwezig, beschikbaar of bezet
  • Duur van de huidige status
  • Aantal verrichte interacties
  • Gemiddelde gespreksduur
  • Totale gespreksduur
  • Gemiddelde wachttijd

Let op: dit is slechts een voorbeeld van wat er mogelijk is. Daar onze belstatistieken ook toegang geven tot de telefonische pieken en dalen en de locatie waarop zij zich bevinden, is het mogelijk om uw app of software ook met die informatie uit te rusten.

Toegang tot onze belstatistieken API hebben?

Wilt u zelf profiteren van onze API om een app te bouwen of uw huidige softwarepakket uit te breiden met gedetailleerde belstatistieken? Onze IT-specialisten geven u graag toegang en beantwoorden uw vragen met plezier. Neem hiervoor contact met ons op tel. 0800-235 3227 (0800-BELFABRIEK).

18/12/2012 in :

Wij helpen u graag

Heeft u vragen of heeft u assistentie nodig bij het beheren van uw servicenummer? De Belfabriek hecht grote waarde aan een goede service. Wij zijn u dan ook graag van dienst met tips of advies. Neem gerust contact op met uw servicenummer-specialist.