Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Op zoek naar een nieuwe telefooncentrale? Over vijf minuten niet meer!

Geplaatst in Klantcontact

Vijf minuten. Dat is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.

Wilt u graag wat extra tijd besparen? Dan geven we de conclusie meteen weg: ons Interactive Voice Response (IVR) platform is de meest geavanceerde telefooncentrale die er bestaat. En kost minder dan alles wat u op het oog had.

Toch nog aan het lezen?

Dan lichten we toe wat we bedoelen. Het eerste wat u dient te weten is dat een IVR een virtuele telefooncentrale is. Geen fysieke doos dus, maar een cloud dienst. Daar kunt u een eigen belplan voor maken met alle netwerken en toestellen die u wilt.

Veranderen uw wensen, dan past de IVR zich aan. Zonder dat u interfaces of tools hoeft te implementeren. En zonder ingewikkelde schakelingen te (laten) bouwen.

Er zijn ook geen technische beperkingen. Waar traditionele telefooncentrales vaak onverwacht niet thuis geven – een voorbeeld: achter keuzemenu 1 kan geen keuzemenu 2 worden gerealiseerd – doet de IVR exact wat u wilt. Schaalbaar tot in het oneindige.

Mobiele integratie

Een ander groot voordeel, is de mobiele integratie. Gesprekken kunnen dus ook naar mobiele nummers worden doorgeschakeld. Bijvoorbeeld naar thuiswerkers.

Bovendien kan dit allemaal flexibel worden ingeregeld. Wilt u gesprekken op maandag naar medewerker X doorzetten en op dinsdag naar collega Y? Geen probleem.

Wilt u bellers buiten kantoortijd zelf op uw mobiel te woord staan? Ook geen issue.

Met onze apps bepaalt u zelf op welke toestellen de gesprekken uitkomen.

Ten slotte: alle opties, variërend van wachtrijen en keuzemenu’s tot gespreksopnames en uitgebreide statistieken, zijn standaard inbegrepen.

Zonder extra kosten dus.

En zonder dat er ‘mannetjes’ op kantoor komen om aan uw centrale te sleutelen.

Is er dan geen enkel nadeel?

Jawel, twee zelfs: op een virtuele centrale kunt u geen koffie en taart neerzetten.

Heeft u een mooi nummer gevonden?

Dan regelen wij graag uw telefooncentrale. Vul uw gegevens in en wij verzorgen kosteloos en vrijblijvend een testnummer. Bevalt dat? Dan richten we dat in zoals u wilt. Binnen twee werkdagen.

Tot over vijf minuten!