De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Gepubliceerd in Telefoonnummers
Als eigenaar van een bedrijf dient u een keuze te maken tussen de verschillende soorten VoIP. Voor het mkb raden we eigenlijk altijd aan om te kiezen voor Hosted/Cloud VoiP diensten. Zoals u wellicht al weet wanneer u andere artikelen op deze website heeft gelezen, geeft VoIP u de mogelijkheid om over de gehele wereld bereikbaar te zijn voor klanten en/of collega’s. Behoudens deze flexibiliteit biedt VoIP ook nog eens een hele vracht aan aanvullende diensten die uw bedrijf ten goede kunnen komen. Deze diensten zijn volledig naar wens en benodigdheden van uw bedrijf aan te passen en in te stellen.
Waarom wordt Hosted/Cloud VoiP aangeraden voor mkb?
Het grootste voordeel voor mkb bedrijven zit hem in de flexibiliteit die we hierboven bespraken. De kans bestaat dat u of uw werknemers zich door het hele land bevinden om uw bedrijf zo goed als mogelijk op de kaart te zetten. Sterker nog, u kunt zelfs op een zakelijk bezoek in het buitenland zijn. Met Hosted/Cloud VoIP blijft u dan nog altijd in nauw contact staan met uw collega’s. Een ander groot voordeel dat daarbij komt kijken zijn de kosten. Die zijn hetzelfde als het tarief in Nederland, ook wanneer u heel veel in contact bent met mensen in het buitenland.
Een bijkomend voordeel is dat Hosted/Cloud kosten bespaart in vergelijking met een VoIP centrale die u ook aan kunt leggen. Kostenbesparing is voor iedereen prettig, maar zeer zeker voor de wat kleinere bedrijven. Onder andere bespaart u in dit geval op de infrastructuur. U hoeft namelijk geen centrale op locatie op te zetten aangezien alles wordt beheerd via de cloud. In de uitvoering merkt u daar uiteindelijk niets van. Derhalve kunt u zich voorstellen dat de financiële injectie die u geeft relatief laag zal zijn, terwijl u toch beschikt over een systeem waarin communicatie het allerbelangrijkste handelsmiddel is.
Ook wanneer u gaat uitbreiden is dit allemaal erg makkelijk te regelen via Hosted/Cloud VoIP. Stel, u heeft alles lang en breed voor elkaar met uw VoIP systeem, maar besluit vanwege de successen wat extra werknemers aan te nemen. Met de Hosted/Cloud VoIP zorgt u ervoor dat deze nieuwe werknemers makkelijk kunnen worden toegevoegd en zichzelf in het systeem kunnen laten integreren. Hier heeft u zelf nauwelijks omkijken naar.
De aanbieder van de telefooncentrale, in dit geval Belfabriek neemt het onderhoud van de centrale voor haar rekening. Indien er nieuwe updates moeten worden geïnstalleerd hoeft u dat niet allemaal zelf te doen. Belfabriek zorgt er voor dat dit alles te allen tijde in orde zal zijn. Zeker in het geval van extra toevoegingen en eventuele storingen is dit ideaal.
De extra diensten die Hosted/Cloud VoIP met zich meebrengt worden allen kosteloos door Belfabriek aan u geleverd. Aanvullende en onverwachte kosten komen op die manier dan ook niet voor. Ook levert Belfabriek een app welke u zeer gemakkelijk kunt besturen om statistieken te bekijken en om instellingen te wijzigen. De app werkt prima met Android telefoons, maar ook op telefoons met een iOS systeem.