Nu kunt u zo’n servicenummer bij verschillende providers aanvragen. Elke heeft weer andere pakketten en hanteert eigen prijzen. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u kritisch naar iedere optie kijkt en u zich ook bij de Belfabriek afvraagt: waarom zou ik hier een servicenummer willen aanvragen? Met andere woorden: wat maakt de Belfabriek anders dan de andere providers?

Het antwoord hierop is in feite heel eenvoudig en bestaat uit twee woorden: kwaliteit en service. Tegen een maandprijs van slechts € 45,- betekent dit een unieke en onverslaanbare combinatie. Sta ons toe om u in het kort uitleggen hoe wij deze kwaliteit en service garanderen.

Kwaliteit

Een servicenummer kiest u niet zomaar. Een kraakheldere en storingsvrije verbinding is essentieel voor het contact met uw klanten. Daarom gaat u ervan uit dat uw provider hier zorg voor draagt. Gelukkig begrijpt de Belfabriek dat een duidelijk en ongestoord gesprek een basisvoorwaarde is voor uw klantcontact. Dankzij onze ISDN-verbindingen zijn echo’s of hinderlijke onderbrekingen geheel uitgesloten.

Service

Toch doet de Belfabriek méér dan alleen maar in uw basisbehoeften voorzien. Wij overtreffen uw verwachtingen met een uitgebreid gratis dienstenpakket: creeër een wachtrij, voeg een keuzemenu toe, ontvang uw voicemail per e-mail, enzovoort. Waar andere providers u hier graag extra bedragen voor aanslaan, zijn deze functies bij de Belfabriek kosteloos bij uw maandelijkse betaling van € 45,- inbegrepen. Wel zo prettig, toch?

Ook ontvangt u online uw statistieken, waarin u een uitgebreid en helder overzicht krijgt van uw belverkeer per dag, week, maand of jaar. Tot de standaard mogelijkheden behoort het inzien van uw facturatie of het zelf wijzigen van het eindbestemmingsnummer. Al deze extra diensten bieden wij -u leest het goed- gratis.

U verwacht natuurlijk ook dat uw provider, waaraan u maandeljks een bedrag betaalt, u vriendelijk te woord staat wanneer u telefonisch contact met de servicedesk zoekt. Dit klinkt logisch, maar lang niet alle providers nemen de klant zo serieus als de Belfabriek. Wij nemen altijd de tijd om uw vragen te beantwoorden, want kwaliteit gaat bij ons boven kwantiteit.

Bent u overtuigd van onze waarden? Vraag dan vandaag nog uw eigen 0800- of 0900-nummer bij de Belfabriek aan. Heeft u nog vragen, dan beantwoorden wij deze met plezier op ons eigen naamnummer, dat u gratis kunt bellen: 0800-235 3227 (0800-BELFABRIEK).

13/12/2012 in :