De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Hoe kies je een telefooncentrale die past bij jouw bedrijf ?

Om de beste telefooncentrale in de cloud voor jouw bedrijf te bepalen is het belangrijk om te weten met hoeveel gebruikers je de telefoon gaat beantwoorden. En het volume van het aantal binnenkomende gesprekken. Zijn het er 10 per dag of 10 per uur bijvoorbeeld?

Hieronder zullen we de meest voorkomende typen bespreken om jou op weg te helpen.
Belangrijk om te weten is dat elke telefooncentrale een VoIP telefooncentrale is. Een VoIP centrale maakt gebruik van de nieuwste techniek en krijgt regelmatig de nieuwste updates.

Dit type centrale is in gebruik bij grote bedrijven en kleine ondernemingen en biedt verschillende mogelijkheden.




Laten we kijken naar het aantal gebruikers:

1 gebruiker

Je bent misschien nog in de opstartfase van je bedrijf en je wilt wel een apart zakelijk nummer voor jouw bedrijf zodat je je mobiele nummer niet op de website hoeft te vermelden. Deze houd je het liefst privé. Kies dan voor een telefooncentrale met een nationaal of lokaal telefoonnummer. Wij schakelen alle binnenkomende gesprekken op dit telefoonnummer door naar je mobiele telefoon en verzorgen zo je bereikbaarheid.

2 gebruikers

Je krijgt meer bekendheid in de markt en er komen steeds meer binnenkomende gesprekken. Ook zit je weleens bij klanten of ben je aan het werk en niet in staat om de telefoon zelf te beantwoorden. Kies dan voor een telefooncentrale in de cloud voor 2 gebruikers.

Binnenkomende gesprekken kan je dan verdelen over deze 2 gebruikers. De telefooncentrale kan je eenvoudig online flexibel schakelen en aangeven wie van de 2 gebruikers de telefoon op enig moment opneemt. Onze software schakelt naar deze persoon door. Zo kan je je inkomende belverkeer optimaliseren en met collega's de telefoon beantwoorden.

tot 5 gebruikers

De organisatie groeit en je krijgt meer collega's. De telefooncentrale wordt uitgebreid met een keuzemenu om bellers direct met de juiste persoon door te verbinden. Je geeft op onze speciale webpagina ook nog steeds de beschikbaarheid aan van collega's. Zo weet onze telefooncentrale precies naar wie wij kunnen doorschakelen. Onze VoIP telefooncentrale kan doorschakelen op de volgende manieren:

  1. Een binnenkomend gesprek wordt elke keer naar de volgende collega in de rij doorgeschakeld. Zo worden gesprekken eerlijk verdeeld over iedereen.

  2. Een binnenkomend gesprek wordt elke keer naar dezelfde collega doorgeschakeld. Er is altijd 1 persoon primair als eerste verantwoordelijk voor het beantwoorden van het gesprek.

  3. Een binnenkomend gesprek wordt aangeboden bij alle collega's. Bij een ring-all groep gaan alle VoIP toestellen tegelijkertijd over en wie het eerste opneemt heeft het gesprek.

Meer dan 5 gebruikers:

wij horen graag je exacte vaste telefonie wensen. Zo kunnen wij een telefooncentrale op maat maken. Voor grootzakelijke bedrijven bieden wij ook de mogelijkheid om een telefooncentrale in de cloud of in het eigen datacenter te plaatsen waarop de eigen programmeurs toegang krijgen om zo exact op maat de telefonie te programmeren. Zo ben je volledig flexibel en nooit afhankelijk van updates waarin functie's ontbreken of verdwijnen. Met onze jarenlange ervaring zorgen wij voor de beste zakelijke telefonie zonder hoge investeringen.

We kunnen de nieuwe telefooncentrale als online telefooncentrale aanbieden of als fysieke telefooncentrale in een datacentrum of op kantoor. Je kan ook nog meerdere telefonie providers aansluiten als je verkeer wilt verdelen.

Wacht niet langer met het aanvragen van je eigen telefoonnummer met een nieuwe VoIP telefooncentrale en geniet van de beste zakelijke telefonie via Belfabriek.

Waarom steeds meer organisaties kiezen voor Belfabriek

Waarom steeds meer organisaties kiezen voor Belfabriek

De voordelen van Belfabriek:

- Compleet alles-in-een telefoonsysteem: zakelijke telefoonsoftware voor op de computer of mobiele telefoon, een uitgebreid webportaalvast-op-mobiel mogelijkheid en gebruiksvriendelijke apps (iPhone, Android);

- Alle functies zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn inbegrepen;

- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig;

- Alle telefoonnummers direct en eenvoudig registreren: 0800/0900/085/088, lokaal (010, 020) en internationaal (o.a. Duitsland, België, Verenigde Staten).

Veelgestelde vragen:

Wij hebben een volledig in eigen beheer ontwikkelde online telefooncentrale en eigen interconnect. Als je van de nieuwste snufjes houdt dan ben je bij ons aan het juiste adres.



Wij hebben binnen 1 werkdag je nieuwe telefooncentrale en telefoonnummer aangesloten met alle functie's zoals keuzemenu's, voicemail en gesprekken opnemen.



De functie call recording is een van de standaard functies van ons platform.



Met de meest gebruikte CRM pakketten zijn al standaard koppelingen beschikbaar om een koppeling te maken.



Met onze app kan je de meeste functies en je beschikbaarheid van collega's realtime instellen. De app werkt ook op je laptop of computer.



Met elke internet (VoIP) telefoon kan je een verbinding maken met onze online telefooncentrale. Zo is op elke gewenste plek werken mogelijk met deze nieuwe vorm van zakelijke telefonie.



Kijk op onze tarieven pagina voor de actuele prijsinformatie.



Ja deze termen worden door elkaar gebruikt op Internet. Ook hosted VoIP is een term voor deze vorm van zakelijke telefonie.



Voice over IP is vertaald Spraak over Internet Protocol oftewel spraak over je Internetverbinding, de moderne vorm van telecom.



Afhankelijk van hoe je de telefoongesprekken en je bereikbaarheid wilt inrichten kan je dit met 1 telefooncentrale inrichten.



Je kan alle merken VoIP toestellen aanmelden op onze telefooncentrales. Wij hebben zelf een voorkeur voor Yealink omdat we deze ook goed kunnen beheren met de speciale Yealink software die we hebben draaien op onze servers. Zo ben je van de beste service verzekerd. Dit is ook afhankelijk van je eigen merk wensen.



Ja kan onze centrale zelf beheren en programmeren, of wij programmeren en beheren deze voor jou in de cloud.



Tevreden Belfabriek Klanten: