De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Gepubliceerd in Telefoonnummers
Wanneer u de keuze heeft gemaakt voor een zakelijke VoIP oplossing en op die manier bij Belfabriek bent uitgekomen, dan heeft u een goede keuze gemaakt. Belfabriek is namelijk een bedrijf dat zich eigen heeft gemaakt op dit gebied en is daarmee dan ook de juiste partner voor u om mee aan de slag te gaan.
Dynamische wereld van telefonie
Voor een groot deel van de hedendaagse bedrijven heeft het hebben van een goed bereikbare klantenservice een hoge prioriteit. Dit heeft alles te maken met het imago dat het bedrijf heeft. Een goed imago zorgt voor vele nieuwe klanten. Tevreden klanten zullen bovendien blijven en/of terugkomen, maar tegelijkertijd ook nieuwe klanten uw kant opsturen, met als gevolg een verdere uitbreiding van uw bedrijf.
Veel bedrijven zorgen er dan ook voor dat zij online goed overkomen. Dit is een relatief makkelijke manier om een goed imago te creëren. Een website, een Facebook- of Instagrampagina zijn dan ook al snel opgezet en kunnen makkelijk worden bijgehouden en worden geüpdatet. Telefonisch bereikbaar zijn ligt wat dat betreft net weer wat anders. De wereld veranderd snel en waar vaste telefonie tot voor kort nog erg voor de hand liggend was, is dat eigenlijk niet meer zo. Met de intrede van de mobiele telefonie begon dit al te veranderen, maar inmiddels is het werken op afstand, maar ook thuiswerken veel meer gebruikelijk dan voorheen. Een oplossing in deze dynamische wereld van de telefonie is dan ook het gebruik maken van VoIP.
De VoIP oplossing
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, wat neerkomt op het verzenden van data via IP adressen in plaats van via de telefoondraden. Dit is niet alleen een efficiënte manier van telefoneren, maar tegelijkertijd ook erg gebruiksvriendelijk. Zo wordt er niet alleen telefonie aangeboden, maar komt de service van Belfabriek met vele extra handigheden en diensten die uw bedrijf ten goede kunnen komen.
Voor uw klant zullen deze diensten erg goed over komen, wat er op neer komt dat het imago waarover we het eerder hebben gehad zal versterken. Dergelijke positieve reclame voor uw bedrijf gaat als een lopend vuurtje de wereld in en dat komt uw bedrijf dan ook ten goede. Zeker wanneer u weet dat het overgrote deel van de bedrijven nog helemaal niet zover is om dit in goede banen te leiden.
Er zijn verschillende vormen van VoIP beschikbaar. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een VoIP centrale. Er vindt dan een integratie plaats binnen uw bedrijf waarin deze centrale zal worden opgezet. Ook kunt u kiezen voor een Hosted/Cloud VoIP waarmee het hebben van een centrale overbodig wordt. In dit geval zal de gehele telefonie worden geregeld via een verbinding met de cloud. Dit is een kostenbesparende oplossing en u kunt rustig achterover leunend de situatie bekijken aangezien Belfabriek de taken die gedaan dienen te worden voor u op zich zal nemen.
Zoals aangegeven zijn er vele extra diensten die deel uitmaken van een VoIP pakket via Belfabriek. Zo zal een automatische telefoniste de telefoontjes van uw klanten kunnen aannemen en er voor zorgen dat ze op de juiste afdeling terecht komen. Een warm welkom zullen uw klanten absoluut waarderen en ook het aanbieden van een menu waarin uw klanten een specifieke keuze kunnen maken wordt over het algemeen erg gewaardeerd. Tegelijkertijd is dit een handige manier om het binnenkomende verkeer op de juiste manier te sorteren. Tenslotte zal u personeel in dienst hebben die zich in verschillende vakgebieden hebben geprofessionaliseerd.
Belfabriek heeft ook een app ontwikkeld. Binnen de app kunt u statistieken opvragen die uw toekomstplannen kunnen ondersteunen. Ook geeft de app de mogelijkheden om instellingen van diensten aan te passen. Dit alles geeft u een enorme vrijheid in keuze mogelijkheden die u volledig naar wens kunt gebruiken. Denk maar eens aan de bereikbaarheid van een collega die op zakenreis is, of aan een situatie waarin uw bedrijf eigenlijk gesloten is, maar waarin u wel bereikbaar wil zijn. Veel bedrijven kiezen er dan voor om de inkomende telefoontjes buiten kantoortijd door te schakelen naar de mobiele telefoon van een collega die tegen een vergoeding van een bonustarief ook in zijn/haar vrije tijd standby kan zijn.