Organisaties met een servicenummer hebben veel baat bij uitgebreide statistieken. Als u eigenaar van een 0900-nummer bent, zijn de actuele cijfers onmisbaar. Omdat u bij een 0900-nummer zelf het tarief mag kiezen zult u - vooral in het begin - willen zien met welk tarief u het gewenste resultaat behaalt; of uw doel nu een maximaal aantal bellers of maximale inkomsten uit uw servicenummer is.

Ook ziet u in de statistieken direct wat het resultaat is van een reclamecampagne. Krijgt u meer bellers? Genereert u meer leads? Dient u de volgende keer meer medewerkers in te zetten voor het voeren van de gesprekken? Het statistieken-dashboard is een waardevol gereedschap voor marketeers en managers.

Bepaal zelf de periode

De Belfabriek heeft onlangs uw persoonlijke dashboard geheel opnieuw ontworpen. Ons doel? Het nóg makkelijker voor u maken om de resultaten van uw servicenummer in te zien. Zo bent u voor het inzien van uw statistieken niet aan standaardperiodes gebonden, maar kiest u zelf over welke tijdspanne u de resultaten wilt bekijken.

Of u nu werkt met de Periodeanalyse, Gespreksanalyse of de gedetaileerde Specificatie, binnen elk van deze schermen kun u de begindatum en de einddatum van het gewenste overzicht kiezen. Klik op Pas toe en u ziet onmiddellijk uw statistieken.

 
Waarom zou ik dit willen doen?

De statistieken zijn al handig voor wie een maandelijkse uitdraai van de belgegevens wenst. Maar voor verschillende andere toepassingen is de mogelijkheid om de data te veranderen een hele uitkomst. Selecteer bijvoorbeeld precies de periode waarin u een marketingcampagne voerde om het resultaat ervan te zien. Of bekijk de gegevens over bijvoorbeeld meerdere jaren om seizoenstrends te ontdekken. Ook is het mogelijk om in te zoomen op een bepaalde dag - bijvoorbeeld vandaag - om in te kunnen spelen op snelle veranderingen.

Statistieken downloaden

Ook wanneer u uitgebreidere statistieken nodig heeft of uw eigen analyse op de belstatistieken data wilt loslaten loslaten kunt u nu exact de periode voor uw analyse bepalen. Met één druk op de knop exporteert u de statistieken voor de gewenste periode. U kunt ze als Excel-bestand of als XML-bestand downloaden. U kunt vervolgens de specificatie op allerlei manieren filteren en ordenen: op datum, tijdstip, gespreksduur en/of locatie, of er geavanceerde berekeningen op loslaten.

Uw statistieken download u door in Mijn Belfabriek op Statistieken te klikken en vervolgens op Specificatie. Vergeet u niet eerst de periode voor de cijfers te selecteren? Zie hiervoor de bovenstaande instructies.

Heeft u nog geen uitgebreide statistieken voor uw servicenummer?

U ziet het: klanten van de Belfabriek hebben altijd en overal toegang tot zeer uitgebreide belstatistieken. Hiermee kunnen ze het gebruik van hun servicenummer nóg verder optimaliseren en naar het best mogelijke resultaat toewerken.

Heeft u nog geen servicenummer bij de Belfabriek? Profiteer dan van uw bezoek aan deze site en bekijk meteen welke 0800- of 0900-nummers nog beschikbaar zijn. Ook voor 085- en 088-bedrijfsnummers zijn wij uw logische partner.

28/10/2013 in :