De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Laat je collega's overal gesprekken ontvangen met onze cloud PBX: op kantoor, thuis of onderweg !
Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon
Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie. Een volledig systeem waarmee collega's op kantoor, thuis en onderweg kunnen bellen en gebeld worden !
Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op je werkplek
Gebruik je huidige mobiele en vaste telefoons in een belgroep
Ook op de PC en Mac kan je onze belsoftware installeren
Meerdere apps voor je iOS of Android toestel
Je kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week je order plaatsen op onze website !
Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op je bedrijfsnaam bij de relevante overheidsorganisatie.
Gebruik je de door ons aanbevolen Yealink toestellen dan kunnen wij deze voor-configureren. Je hebt dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd !
Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken via de webinterface. Zo kun je eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die je wilt aansluiten.
Met al je collega's - thuis of op kantoor kun je eenvoudig een belteam vormen.
Wij hebben meerdere app's waaruit je kunt kiezen zodat je precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in jouw situatie het handigst is.
Onze oplossingen werken met bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons die wij desgewenst leveren.
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.
Collega's ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.
Ben je een fanatieke Skyper? Of bel je al met een ander softwarepakket? Dan weet je al wat een softphone is: een programma waarmee je op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest je?
Als je gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.
Combineren? Geen probleem!
Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. Jij bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? Jij geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.
De vijf grootste voordelen
Regelmatig nieuwe updates
Voorgeconfigureerde oplossing
Eenvoudig in te stellen met een QR code
Toegang tot centraal adresboek
100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!
Registreer je telefoonnummer bij Belfabriek en je krijgt de volledige controle over je zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies !
Je beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom slimme ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijg je meer functies die andere providers en startups niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die je dankzij onze apps hebt !
Zijn er bellers die je liever niet toestaat een bepaald nummer te bellen, om wat voor reden dan ook? Je kunt ze gemakkelijk blokkeren met de oproepfilterfunctie.
Bellers worden naar al je telefoons doorverbonden: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze bestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.
Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !
Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!
Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.
Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !
Jouw telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.
Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.
Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
€ 9,95 per maand
Je hebt een eenmanszaak en wilt een zakelijk nummer wat uitkomt op je mobiel. Wij routeren daarom alle gesprekken rechtstreeks naar je mobiele telefoon.
085 of lokaal nummer
€ 22,50 per maand
Je wilt binnenkomende gesprekken flexibel schakelen naar meerdere telefoons zodat jij en een partner de telefoontjes kunnen beantwoorden. Met onze app kun je altijd realtime - 24/7 - de binnenkomende telefoontjes doorschakelen naar meerdere toestellen.
Alle functie's inbegrepen
Keuze uit lokaal of 085 nummer
Bel-Baas app
Bel-Collega app
€ 45 per maand
Je hebt een belteam van maximaal 5 gebruikers en je wilt alle functies die we bieden. Perfect! Dan is dit plan voor jou.
Alle functie's inbegrepen
Keuze uit lokaal/085/088/0800/0900 nummer
Bel-Baas app
Bel-Collega app
API: developers kunnen in code met ons telefonie platform praten
Bel ons voor een offerte !
Wil je meerdere nummers of meer gebruikers ? Wil je een speciale telefonie oplossing of... Neem contact met ons op en wij maken een bedrijfsplan op maat !
Eigen apparatuur in eigen datacenter, ons datacenter of op de kantoorlocatie
1 land of meerdere landen
Cloud PBX, of gehoste PBX, is een software-gebaseerde private branch exchange die voorziet in gespreksroutering, -distributie, voicemail, doorschakeling en gerelateerde diensten voor een organisatie. Echter, in plaats van het hosten van een software of hardware-gebaseerde PBX op locatie, wordt een cloud PBX beheerd en gehost in de faciliteiten van een leverancier.
Verandering omwille van verandering is geen goed model voor technologie-investeringen, maar cloud PBX heeft zichzelf bewezen zowel levensvatbaar voor bedrijfsimplementaties als betrouwbaar op lange termijn. Dus, wat betekent de overstap naar cloud PBX werkelijk voor uw winstgevendheid?
Eenvoudige integratie: Cloud PBX-systemen zijn van nature leverancier-neutraal, wat betekent dat ze goed samengaan met elke bestaande cloud-technologie. Aangezien er geen hardware-installatie vereist is, is de configuratie meestal veel sneller dan op locatie oplossingen.
Virtuele IT Ondersteuning: als er iets misgaat met op locatie oplossingen, moet de lokale IT afdeling een diagnose stellen en het probleem oplossen of hulp van buiten inroepen - beide opties die dagen of weken kunnen duren. Bij een cloud-gebaseerd model worden alle IT-ondersteuning, systeemupgrades en toevoegingen van functies op afstand afgehandeld.
Schaalbaar op aanvraag: uw PBX behoeften veranderen met de tijd. Het toevoegen van capaciteit aan lokale systemen is tijdrovend en het kan de bestaande service beïnvloeden - en het is vrijwel onmogelijk om lokale technologie in te pakken en mee te nemen als u naar een nieuw kantoor verhuist. Een cloud PBX, daarentegen, schaalt op dezelfde manier als elke cloud hulpmiddel: on demand. Meer bandbreedte kan worden toegewezen aan uw PBX om plotselinge toename van verkeer of de toevoeging van kantoren aan te pakken. Wanneer deze capaciteit niet langer nodig is, kunt u gewoon terugvallen op uw oorspronkelijke overeenkomst.
Afstemming op nieuwe technologieën: de volgende stap voorwaarts in bedrijfstelefonie? Unified communications, een combinatie van spraak, video en rich-media calls, die op zijn beurt de samenwerking en het gebruiksgemak van de werknemers bevordert. Maar UC-implementaties vereisen natuurlijk zowel grote bandbreedte als flexibele middelen, waardoor ze een ideale match zijn voor cloud PBX.
Het idee van een "traditionele" of op locatie PBX kan variëren. Echter, voor de eenvoud zullen we dit definiëren als een PBX-systeem dat eigendom is van uw organisatie, wordt beheerd en onderhouden door uw organisatie. Afhankelijk van de behoeften van uw organisatie, bent u misschien in staat om bepaalde communicatie-integraties te realiseren, zoals connectiviteit met uw customer relationship management (CRM) tools. Als u beschikt over interne medewerkers met expertise in PBX-beheer, zal uw organisatie in staat zijn om uw spraakdiensten snel te schalen en aan te passen.
Een gehoste PBX bevindt zich niet op locatie, maar is een beheerde cloudservice die wordt geleverd door een externe leverancier. Hierdoor kunnen organisaties het beheer, het onderhoud en de optimalisatie van hun zakelijke telefonie uitbesteden, en wordt de nood aan interne experts geminimaliseerd.
In het algemeen zijn organisaties in staat om een aanzienlijke kostenefficiëntie te bereiken met gehoste cloud PBX vs. op locatie oplossingen. De gemiddelde organisatie bespaart 70% met een cloud PBX.
Als het internet van uw bedrijf kort uitvalt, kan een op locatie ouderwets PBX systeem zijn connectiviteit verliezen. Als u te maken krijgt met een grote natuurramp of ongebruikelijk slecht weer, kunnen sommige op locatie systemen falen. Gelukkig bieden veel cloud PBX-systemen betrouwbaarheidsvoordelen.
De belangrijkste functie die u moet begrijpen is mobiel doorschakelen als zijnde back-up; als uw organisatie om welke reden dan ook verbinding met het internet verliest, zullen gesprekken gewoon doorschakelen naar mobiele telefoons van werknemers.
- Compleet zakelijke telefonie pakket: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal, app en vast op mobiel.
- Alle functies die jouw zakelijke telefonie perfect maken zoals telefoongesprekken opnemen, een handig keuzemenu en wachtrij inbegrepen.
- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig
- Alle mogelijke telefoonnummers eenvoudig registreren: 0800, 085, 088, 0900, lokaal (Rotterdam 010, Amsterdam 020, Utrecht 030, Eindhoven 040, Groningen 050, Den Haag 070), internationaal (Duitsland, België, UK, Verenigde Staten).
- Tarief vanaf € 9,95 per maand
En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Een VoIP telefooncentrale installeren wordt daarmee een fluitje van een cent. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten.
Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.
Naar het thuisadres van je collega
Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen
Naar internationale kantoren
Bestel voor 22:00 uur en begin morgen met bellen en gebeld worden !
Bestel nu