Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Laat uw medewerkers overal gesprekken ontvangen met onze cloud PBX:
thuis en op kantoor.
BestelEen voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Ontvang en maak zakelijke gesprekken op uw bestaande mobiele telefoons
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet uzelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie - op kantoor en thuis! Een volledige hybride systeem, waarmee u medewerkers op elke mogelijke locatie kunt laten meebellen en gesprekken kunt laten opnemen.
Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op uw bureau
Gebruik uw bestaande mobiele- en vaste telefoons in de belgroep
Ook op uw bestaande PC en Mac kunt u onze software installeren
Installeer onze app op uw iOS of Android toestel
U kunt eenvoudig 24 uur per dag, 7 dagen per week uw order plaatsen op onze website.
Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op uw naam bij de relevante overheidsorganisatie.
Gebruikt u de door ons aanbevolen Yealink toestellen, dan kunnen wij deze voor-configureren voor u. U heeft dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.
Deze kunt u 24/7 zelf aanmaken en activeren/deactiveren via de webinterface. Zo kunt u eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die u wilt aansluiten.
Met al uw medewerkers - thuis of op kantoor kunt u eenvoudig een belteam vormen.
Wij hebben meerdere app's waaruit u kunt kiezen zodat u precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in uw situatie het handigst is.
Onze oplossingen werken met uw bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons, die wij desgewenst leveren.
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.
Medewerkers ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.
En de apps die u installeert u eenvoudig via een download links naar de betreffende store.
Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.
Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegenkomt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.
Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.
Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?
De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.
Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.
Bent u een fanatieke Skyper? Of belt u met een ander softwarepakket? Dan weet u al wat een softphone is: een programma waarmee u op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest u?
Als u gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want u hoeft alleen uw wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.
Combineren? Geen probleem! Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. U bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? U geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.
De vijf grootste voordelen
Regelmatig nieuwe updates
Voorgeconfigureerde oplossing
Eenvoudig in te stellen met een QR code
Toegang tot centraal adresboek
100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!
Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt de volledige controle over uw zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.
U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze apps heeft.
Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.
Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.
U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.
Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.
Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!
Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.
Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.
Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.
Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.
Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat uw telefoonnummer meegroeit met uw organisatie.
Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.
Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.
Probeer nu!€22.50 per maand
2
gebruikers
1
nummer
Vast op mobiel
fair-use bellen en gebeld worden binnen NL
Welkomsttekst
Voice email
085 of lokaal nummer
€45 per maand
5
gebruikers
1
nummer
Vast op mobiel
Fair-use bellen en gebeld worden binnen de EU
Welkomsttekst
Wachtrij
Keuzemenu
Voice email
Call recording
088/0800/0900 nummer
Medewerker beschikbaarheid app
Callcenter app
Medewerker app
Bel ons voor een offerte
We bouwen een op maat telefonie oplossing voor u
Onbeperkt aantal gebruikers
Onbeperkt aantal belminuten
Facturatie op maat
Softphone’s met bedrijfslogo
Eigen apparatuur in uw datacenter, ons datacenter of op uw kantoorlocatie
Belfabriek als carrier, uw eigen carrier of buitenlandse carrier
1 land of meerdere landen
Cloud PBX, of gehoste PBX, is een software-gebaseerde private branch exchange die voorziet in gespreksroutering, -distributie, voicemail, doorschakeling en gerelateerde diensten voor een organisatie. Echter, in plaats van het hosten van een software of hardware-gebaseerde PBX op locatie, wordt een cloud PBX beheerd en gehost in de faciliteiten van een leverancier.
Verandering omwille van verandering is geen goed model voor technologie-investeringen, maar cloud PBX heeft zichzelf bewezen zowel levensvatbaar voor bedrijfsimplementaties als betrouwbaar op lange termijn. Dus, wat betekent de overstap naar cloud PBX werkelijk voor uw winstgevendheid?
Eenvoudige integratie: Cloud PBX-systemen zijn van nature leverancier-neutraal, wat betekent dat ze goed samengaan met elke bestaande cloud-technologie. Aangezien er geen hardware-installatie vereist is, is de configuratie meestal veel sneller dan op locatie oplossingen.
Virtuele IT Ondersteuning: als er iets misgaat met op locatie oplossingen, moet de lokale IT afdeling een diagnose stellen en het probleem oplossen of hulp van buiten inroepen - beide opties die dagen of weken kunnen duren. Bij een cloud-gebaseerd model worden alle IT-ondersteuning, systeemupgrades en toevoegingen van functies op afstand afgehandeld.
Schaalbaar op aanvraag: uw PBX behoeften veranderen met de tijd. Het toevoegen van capaciteit aan lokale systemen is tijdrovend en het kan de bestaande service beïnvloeden - en het is vrijwel onmogelijk om lokale technologie in te pakken en mee te nemen als u naar een nieuw kantoor verhuist. Een cloud PBX, daarentegen, schaalt op dezelfde manier als elke cloud hulpmiddel: on demand. Meer bandbreedte kan worden toegewezen aan uw PBX om plotselinge toename van verkeer of de toevoeging van kantoren aan te pakken. Wanneer deze capaciteit niet langer nodig is, kunt u gewoon terugvallen op uw oorspronkelijke overeenkomst.
Afstemming op nieuwe technologieën: de volgende stap voorwaarts in bedrijfstelefonie? Unified communications, een combinatie van spraak, video en rich-media calls, die op zijn beurt de samenwerking en het gebruiksgemak van de werknemers bevordert. Maar UC-implementaties vereisen natuurlijk zowel grote bandbreedte als flexibele middelen, waardoor ze een ideale match zijn voor cloud PBX.
Het idee van een "traditionele" of op locatie PBX kan variëren. Echter, voor de eenvoud zullen we dit definiëren als een PBX-systeem dat eigendom is van uw organisatie, wordt beheerd en onderhouden door uw organisatie. Afhankelijk van de behoeften van uw organisatie, bent u misschien in staat om bepaalde communicatie-integraties te realiseren, zoals connectiviteit met uw customer relationship management (CRM) tools. Als u beschikt over interne medewerkers met expertise in PBX-beheer, zal uw organisatie in staat zijn om uw spraakdiensten snel te schalen en aan te passen.
Een gehoste PBX bevindt zich niet op locatie, maar is een beheerde cloudservice die wordt geleverd door een externe leverancier. Hierdoor kunnen organisaties het beheer, het onderhoud en de optimalisatie van hun zakelijke telefonie uitbesteden, en wordt de nood aan interne experts geminimaliseerd.
In het algemeen zijn organisaties in staat om een aanzienlijke kostenefficiëntie te bereiken met gehoste cloud PBX vs. op locatie oplossingen. De gemiddelde organisatie bespaart 70% met een cloud PBX.
Als het internet van uw bedrijf kort uitvalt, kan een op locatie ouderwets PBX systeem zijn connectiviteit verliezen. Als u te maken krijgt met een grote natuurramp of ongebruikelijk slecht weer, kunnen sommige op locatie systemen falen. Gelukkig bieden veel cloud PBX-systemen betrouwbaarheidsvoordelen.
De belangrijkste functie die u moet begrijpen is mobiel doorschakelen als zijnde back-up; als uw organisatie om welke reden dan ook verbinding met het internet verliest, zullen gesprekken gewoon doorschakelen naar mobiele telefoons van werknemers.
- Compleet cloud PBX pakket: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)
- Alle functies die uw zakelijk telefonie verder kunnen professionaliseren zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.
- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig
- Alle mogelijke professionele zakelijke telefoonnummers gemakkelijk registreren: 0800, 085, 088, 0900, lokaal (Rotterdam 010, Amsterdam 020, Utrecht 030, Eindhoven 040, Groningen 050, Den Haag 070, enzovoort), internationaal (o.a. Duitsland, België, UK, Verenigde Staten).
- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.
- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS
En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Een VoIP telefooncentrale installeren wordt daarmee een fluitje van een cent. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten.
Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.
Naar het huisadres van de thuiswerker
Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen
Naar internationale kantoren
Bestel voor 23:59 uur, en begin morgen met bellen en gebeld worden.
Bestel nu