De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
De voordelen van VoIP telefonie ten opzichte van de analoge telefoonlijn, hebben we al uitvoerig besproken. En de opmars van deze moderne technologie is niet meer te stuiten. Steeds meer en meer ondernemingen kiezen daarbij om meteen hun fysieke telefooncentrale af te bouwen en in te zetten op een virtuele telefooncentrale in de cloud. Maar waaraan heeft zo’n cloud telefooncentrale zijn succes nu eigenlijk te danken?
De eisen van ondernemingen en hun klanten worden steeds strenger. Alleen het allerbeste is goed genoeg en iedereen wil zoveel mogelijk bereikbaar zijn. Daarom is het dan ook een logische stap dat bedrijfstelefonie mee evolueert. Ondernemingen vinden het een logische keuze, dat heel wat toepassingen zich vandaag de dag reeds in de cloud afspelen, zoals tijdsregistratie, boekhouding, videovergaderingen of kantoortoepassingen. Maar wanneer het op een telefoniecentrale aankomt, wordt deze mogelijkheid vaak over het hoofd gezien. Onterecht, zo blijkt.
Een fysieke telefooncentrale in uw onderneming, kan een aanzienlijke kostenpost vertegenwoordigen. Niet alleen wat betreft het materiaal dat u hiervoor nodig heeft, maar ook het personeel dat u nodig heeft voor het onderhoud en de installatie van deze dienst.
De keuze maken voor een hosted telefoniecentrale in de cloud, levert dan ook heel wat voordelen op. U betaalt alleen wat u nodig heeft en wordt nooit met onverwachte kosten geconfronteerd. Een fysieke opstelling binnen uw onderneming is niet nodig, want overal waar u een internetverbinding hebt, kan u aan de slag met uw VoIP telefoon, laptop, smartphone, desktop of tablet. De tijd van dure apparaten of onderhoudscontracten is voorbij, wanneer u kiest voor een cloud centrale.
Met een VoIP telefooncentrale bent u steeds bereikbaar waar, wanneer en hoe u dat wenst. U kan eenvoudig van thuis uit bellen met uw laptop of een gesprek aannemen onderweg in de wagen. Overal waar u een internetverbinding hebt, bent u bereikbaar. De locatie van uw medewerkers speelt daarbij geen enkele rol meer, want ook zij kunnen hun diensten aanbieden van zowat elke locatie. Beschikt u over meerdere vestigingen, dan maken die allemaal verbinding met dezelfde hosted centrale en zijn voor uw klanten steeds op één centraal nummer bereikbaar.
Een onderneming is geen statisch gegeven en wanneer uw zaak succesvoller wordt, kan u ervoor kiezen om te gaan uitbreiden, om nieuwe personeelsleden aan te werven of bijvoorbeeld een callcenter uit te besteden. De cloud telefonie groeit hierbij met u mee en laat toe om op elk moment nieuwe gebruikers toe te voegen of te verwijderen.
U kan op bepaalde momenten wel eens geconfronteerd worden met een plotse piek in het aantal oproepen of bestellingen, of u krijgt te maken met onverwachte problemen die heel wat van uw klanten treffen. Maar het hoeft natuurlijk niet altijd in een negatieve context te zijn. Zo kan u een product willen promoten of een extra dienst aan uw klanten aanbieden. Ook dan is een hosted telefooncentrale uw ideale keuze. U kan namelijk op elk moment zelf uw wachtrijen online beheren, de boodschappen op uw digitale antwoordapparaat wijzigen, het keuzemenu uitbreiden of zelfs de belgroepen aanpassen.
Om op het juiste moment, de juiste beslissingen te kunnen nemen is het vanzelfsprekend dat opvolging en registratie van uw communicatie een must is. Een hosted telefonie pakket biedt u dan ook tal van mogelijkheden om een uitgebreide rapportage van uw klantencontacten te raadplegen. Zo houdt u steeds vinger aan de pols en kan u tijdig bijsturen waar nodig.
En natuurlijk is dat niet alles, want met hosted telefonie, hoeft u zich geen zorgen te maken over de beveiliging van uw belgegevens, uw provider zorgt ervoor dat u optimaal beschermd bent. Dankzij cloud toepassing, bent u altijd verzekerd van de laatste updates en de nieuwste snufjes op het vlak van telefonie.
Inhoudsopgave