FAQ
De meest gestelde vragen over servicenummers beantwoord door de Belfabriek.
Wij zijn al sinds 2000 gespecialiseerd in de uitgave en activatie van servicenummers in Nederland.
- Hoe kan ik mijn bestaande servicenummer bij de Belfabriek onderbrengen?
- Hoe lang duurt het om een eindbestemmingsnummer te wijzigen?
- Hoe selecteer ik een provider voor mijn servicenummer?
- Hoe zoek ik een beschikbaar nummer?
- In wat voor blokken worden 088-nummers toegekend?
- Is bellen naar 0800-nummers altijd gratis?
- Kan een 0800- of 0900-nummer ook gebeld worden vanuit het buitenland?
- Kunnen jullie mij ook aan nummers helpen in het buitenland? Zoals bijvoorbeeld Duitse, Belgische of Engelse nummers?
- Leveren jullie ook 0906 / erotische nummers?
- Wat doet de ACM (voorheen OPTA)?
- Wat is een naamnummer? Hoe werkt naambellen?
- Wat is het maximum tarief voor een servicenummer?
- Wat is het verschil tussen een 0800- en een 0900-nummer?
- Wat is het verschil tussen korte (4-cijferige) en lange (7-cijferige) servicenummers?
- Wat te doen bij storingen?
- Zijn er extra kosten verbonden aan het doorverbinden naar een mobiel nummer?