Met de Belfabriek laat u niets aan het toeval over. U beschikt realtime over de belangrijke statistieken en past met één klik uw instellingen aan. Overal en altijd. De kraakheldere verbindingen en heldere tarieven zijn niet de enige redenen waarom organisaties hun servicenummers bij de Belfabriek registreren. Met ons royale pakket geniet u van functies die andere providers niet kunnen bieden. Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze extra’s geniet.

Helder, compleet en betaalbaar

Locatie-onafhankelijk

U hoeft niet langer op kantoor te zijn om uw statistieken te bekijken of wijzigingen door te voeren. Log vanaf iedere willekeurige plek in op ons klantenportaal met uw smartphone, tablet of laptop.

Altijd op de hoogte

Meten is weten. De online belstatistieken vertellen u niet alleen wie er belt en op welk tijdstip, maar geeft u deze informatie ook nog eens in real-time. Zo springt u meteen op belangrijke ontwikkelingen in.

Volledige controle

Dankzij de vele extra functies biedt u uw bellers de beste klantervaring. U richt uw servicenummer in zoals u dat wilt op het moment dat het het beste uitkomt.

Snelle hulp

Ondanks de intuïtieve besturing kan het zijn dat u vragen over deze functionaliteiten heeft. Onze helpdeskmedewerkers zitten elke dag klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

Extra functies

Meteen toegang

Aan de basis van uw klantcontact staan uw belstatistieken. Bekijk hier waar uw bellers vandaan komen en wat de drukste dagen en tijdstippen zijn.

Of het nu voor wettelijke doeleinden of interne training is, met onze call-recording heeft u altijd back-ups van uw gesprekken.

Inloggen om uw statistieken te zien is niet nodig. Met e-mailrapportage kunt u uw statistieken ook periodiek, bijvoorbeeld wekelijks, in uw mailbox ontvangen.

Is uw telefonische afdeling gesloten of is het even te druk? Met ons digitaal antwoordapparaat laten bellers boodschappen achter die u als geluidsbestanden ontvangt via e-mail.

Uw servicenummer of bedrijfsnummer verwijst door naar het nummer van uw keuze. Dat kan uw kantoor zijn, maar ook een mobiel telefoonnummer. U wijzigt dit nummer in een oogwenk.

Geef uw bellers opties en laat hen met de nummertoetsen kiezen. Met een keuzemenu komen zij sneller bij de juiste persoon terecht en verbetert u de klantervaring.

Komt een gesprek via uw servicenummer binnen of via uw lokale nummer? Dankzij een korte vooraankondigingstoon weet u wanneer een beller uw servicenummer heeft gebeld.

servicenummer 4.2 5 1 80

Beoordelingen door klanten

waardering:

8.4

/10

80 beoordelingen
99% beveelt dit bedrijf aan