Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt er de volledige controle over dankzij onze handige apps en functies.
U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij de Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze app's heeft.
Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt er de volledige controle over dankzij onze handige apps en functies.
U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij de Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze app’s heeft.
Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.
Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.
U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.
Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.
Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!
Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.
Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.
Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.
Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.
Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat uw telefoonnummer meegroeit met uw organisatie.
Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.
Bekijk het e-book Beginnen met servicenummers, met checklists om makkelijk te kiezen: