De voordelen

Door uw telefoongesprekken op te nemen heeft u niet alleen een back-up en bewijsmateriaal, maar bezit u ook een unieke tool voor de verbetering van uw dienstverlening.

Vele toepassingen

Deze functionaliteit is zó veelzijdig dat vrijwel elke organisatie hier een toepassing voor kan bedenken.
Teamleiders van callcenters gebruiken geluidsopnames bij voortgangsgesprekken.
De medewerkers zelf loggen na afloop van een gesprek in alle rust hun ticket en luisteren
de opnames terug waar nodig.
Ook als bewijs van transacties of ter controle van de naleving van veiligheidsprocedures wordt
Call-recording ingezet.

Dashboard
Afspelen
Instellingen
Compleet overzicht

In één oogopslag heeft u inzicht in het verloop van uw opgenomen gesprekken; per dag, week of maand.

Afspelen met één klik

Gesprekken terugluisteren is net zo eenvoudig als het lezen van uw e-mail. U kunt gesprekken online afluisteren, of downloaden voor archivering.

Abonnementen wijzigen

U kunt kiezen uit 2 overzichtelijke abonnementen. Met één klik kunt u uw abonnement wijzigen, zo vaak u wilt.

Activeer call-recording

Ziet u de voordelen van Call-recording in, dan nodigen wij u van harte uit om deze extra functionaliteit zelf te proberen. U heeft directe toegang tot deze functie in het online controle paneel Mijn Belfabriek.

Bent u nog geen klant, profiteer dan nu meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk onze lage en transparante tarieven in onze 0800-, 0900-, 088- en 085-nummershops. Ook ziet u meteen welke (naam)nummers er nog beschikbaar zijn. U kunt uw aanvraag bij ons volledig online afhandelen. Wij kijken ernaar uit u van dienst te mogen zijn.