Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons: phone 0800-2353227 0800-2353227
Toon alles
Cr

Eenvoudig telefoongesprekken opnemen op je telefoonnummer

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.

Eenvoudig telefoongesprekken opnemen op je telefoonnummer

Ook jij kunt de functie Call-recording inzetten voor je telefoonnummers. Hiermee maak je opnames van de gevoerde telefoongesprekken, voor jezelf of voor je telefonische medewerkers. De Belfabriek slaat de geluidsbestanden beveiligd in de cloud op. Via je persoonlijke controle paneel Mijn Belfabriek heb je direct toegang tot de opnames.

De voordelen

Door je telefoongesprekken op te nemen heb je niet alleen een back-up en bewijsmateriaal maar bezit je ook een unieke tool voor de verbetering van je dienstverlening.


Online terugluisteren

Selecteer de opnames op datum of op nummer, en luister gesprekken online terug. Je ziet direct welke gesprekken je al uitgeluisterd hebt. Belangrijke gesprekken kun je markeren met een ster of downloaden naar je eigen computer.

Controleer de kwaliteit

Werken je telefonisch medewerkers volgens de voorschriften? Je hoort het in de opnames.

Verzegel afspraken

Wanneer een klant je zijn woord geeft of vice versa fungeert een geluidsopname als bevestiging van de transactie.

Train je personeel

In functioneringsgesprekken of tijdens de groepstraining van medewerkers zijn concrete voorbeelden het meest effectief.

Activeer call-recording

Zie je de voordelen van Call-recording in dan nodigen wij je van harte uit om deze extra functionaliteit zelf te proberen. Je hebt directe toegang tot deze functie in het online controle paneel Mijn Belfabriek.

Ben je nog geen klant profiteer dan nu meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk onze lage en transparante tarieven in onze 0800-, 0900-, 088- en 085-nummershops. Ook zie je meteen welke (naam)nummers er nog beschikbaar zijn. Je kunt je aanvraag bij ons volledig online afhandelen. Wij kijken ernaar uit je van dienst te mogen zijn.

Vele toepassingen

Deze functionaliteit is zó veelzijdig dat vrijwel elke organisatie hier een toepassing voor kan bedenken. Teamleiders van callcenters gebruiken geluidsopnames bij voortgangsgesprekken. De medewerkers zelf loggen na afloop van een gesprek in alle rust hun ticket en luisteren de opnames terug waar nodig.

Ook als bewijs van transacties of ter controle van de naleving van procedures wordt gesprekken opnemen vaak ingezet.