De voordelen

Het is in het belang van uw bellers, maar ook uw eigen organisatie dat bellers snel geholpen worden. Wanneer u bellers een gering aantal opties voorlegt, ervaren zij én u hier direct de voordelen van.

  • In één keer geholpen

    Er is niets zo vervelend voor bellers als twee keer hun verhaal moeten doen. Met een keuzemenu komen zij direct bij de medewerker terecht die hen kan helpen.

  • Naadloze combinatie met andere features

    Een keuzemenu laat zich goed combineren met één van de andere functies in uw pakket: een wachtrij, een gesloten-melding, het digitale antwoordapparaat of een meldtekst met informatie over uw openingstijden.

  • Rust op de afdeling

    Een keuzemenu creëert rust op uw afdeling; uw medewerkers voeren alleen nog maar relevante gesprekken en hoeven bellers zo weinig mogelijk door te verbinden.

  • Opvang van belpieken

    Een nummertoets hoeft niet altijd naar een medewerker te leiden. Bij grote drukte kunt u voor bepaalde issues berichten opnemen of een vooraf opgenomen meldtekst afspelen. Zo worden bellers toch snel en efficient geholpen.

Eenvoudig te configureren

Een keuzemenu zet u eenvoudig op via het controle paneel Mijn Belfabriek.
Probeer het meteen.

Een keuzemenu zet u eenvoudig op via het controle paneel Mijn Belfabriek.

Wordt vandaag nog klant

Bent u nog geen klant van de Belfabriek, bekijk in onze overzichtelijke webwinkel dan welke nummers (08000900085 of 088) er nog vrij zijn. Heeft u nog vragen of wilt u eens een voorbeeld van zo’n keuzemenu horen, bel ons dan gratis op 0800-BELFABRIEK.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.