Enkele voorbeelden van functies-op-maat

De mogelijkheden zijn vrijwel oneindig, maar de voorbeelden geven u ongetwijfeld goede ideeën voor uw eigen organisatie.

  • Incidentenlijn

    Incidenten kunnen voorkomen en vaak willen bellers alleen weten of u al op de hoogte bent van een bestaand probleem. Ook krijgen ze graag bevestigd dat u aan de oplossing van een incident werkt. In zo’n geval is een geautomatiseerde incidentenlijn een goede oplossing. U spreekt éénmalig een bericht in en bellers kunnen na het afluisteren van het bericht beslissen of ze het gesprek beëindigen of vervolgens een medewerker willen spreken.

  • Meterstanden doorgeven

    Hoeveel heb ik deze maand aan energie verbruikt? Een vraag die meter-opnemers van een energiebedrijf niet meer hoeven te beantwoorden dankzij de koppeling tussen het servicenummer en de database van de maatschappij.

  • Extra informatie per SMS versturen

    Informatie per telefoon verlenen is de core business van veel van onze klanten. Maar vaak stellen bellers een schriftelijke bevestiging op prijs. Dat kan door bijvoorbeeld na het gesprek een SMS met bevestigende of zelfs aanvullende informatie te sturen. Met een koppeling tussen uw database en ons platform is dit kinderlijk eenvoudig.

  • Geautomatiseerd oproep systeem

    Vaak is het van belang dat u snel meerdere mensen tegelijk kunt oproepen. Met een geautomatiseerd oproep systeem heeft u, bijvoorbeeld in geval van calamiteiten, de juiste mensen op tijd op de juiste plaats.

  • Zelf-service activering van creditcards

    Door een servicenummer slim te combineren met een IVR-systeem dat is gekoppeld aan een database, kunnen klanten van een creditcardmaatschappij zelf, dag en nacht, hun creditcard activeren.

  • Saldo horen

    Behalve ons banksaldo online bekijken, is het ook handig als bank klanten via het servicenummer van de bank en een beveiligd systeem telefonisch hun banksaldo kunnen beluisteren.

  • Telefonisch bestellen

    Laat klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week uw producten of diensten kopen. Met een unieke klantcode en artikelcodes kunnen zij per telefoon bestellingen plaatsen.

Laat ons uw idee weten

Zoals u ziet uit bovenstaande voorbeelden zijn de mogelijkheden eindeloos. Wat voor telefonische functionaliteit wilt u uw bellersgraag bieden? Leg ons uw idee voor en wij laten u weten wat er mogelijk is. Gebruik het onderstaande formulier om contact op te nemen met onze developers. Wij horen graag van u!