Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons: phone 0800-2353227 0800-2353227
Toon alles
St

Bekijk onze uitgebreide statistieken voor gesprekken

Je neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van je organisatie te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Bekijk onze uitgebreide statistieken voor gesprekken

Eén van de meest gebruikte Belfabriek-functies is dan ook het statistieken-dashboard. Hierop zie je precies door wie, wanneer, hoe lang en waar vandaan met jou gebeld is. Voor je gemak plaatsen wij de ‘topscorers’ in ranglijsten zodat je in één oogopslag ziet hoe goed je telefonische afdeling het doet of wie de terugbellers zijn.

De voordelen

We zetten de voornaamste voordelen van de Belfabriek Statistieken voor je op een rijtje:


Stroomlijn je service

Zie welke eindbestemmingen de meeste en welke de minste bellers aantrekken. Gewapend met deze wetenschap stroomlijn je vervolgens je keuzemenu.

Ontdek wie jou vaak belt

Meet de effectiviteit van jullie marketingcampagnes en zie welke advertenties veel belverkeer trekken.

Offline toegankelijk

Wil je een krachtiger analyse uitvoeren? Met een druk op de knop downloadt je de volledige statistieken in excel- of XML-formaat. Hier kun je vervolgens je eigen berekeningen en filters op loslaten.

Meteen actie ondernemen

Omdat wij de statistieken in realtime bijhouden, weet je bij plotselinge pieken direct wanneer het nodig is om in te grijpen door bijvoorbeeld meer medewerkers in te zetten.

Altijd voldoende bezetting

De statistieken geven je een duidelijke inzage in het gemiddelde verloop van gesprekken in de week. Sommige dagen zijn rustig, andere vragen om een grotere personele bezetting.

Krachtige combinaties met andere functies

Op zichzelf zijn de uitgebreide statistieken al goud waard; ze staan aan de basis van belangrijke beslissingen waarmee je je telefonische service constant verbetert. In combinatie met de andere functies die je bij je servicenummer of bedrijfsnummer krijgt bouw je zo een geweldig bedrijfs telefonie systeem.

Zo is het bijvoorbeeld niet noodzakelijk om steeds in te loggen voor een overzicht van de statistieken. Eén van de vele opties die je als ondernemer hebt is het periodiek ontvangen van e-mailrapportages: dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvangt u de belangrijkste statistieken. Indien je meer wilt weten klik je direct door naar de online belstatistieken.

Met de functie Call-recording ingeschakeld bewaart de Belfabriek geluidsopnamen van de gevoerde gesprekken. Koppel hier de statistieken aan en je weet precies waarom dat specifieke gesprek zo lang duurde of waarom die specifieke klant zo vaak belde.

 

Real-time integratie in je software omgeving

Wil je onze uitgebreide statistieken inzetten binnen je eigen software omgeving? Ook dat is geen probleem. Onze statistieken-API stellen je in staat om deze gegevens in je eigen software of applicaties te integreren . Dit maakt eindeloze uitbreidingen en combinaties van de statistieken mogelijk.

Bekijk nu je statistieken

Klanten van de Belfabriek kunnen op elk willekeurig moment inloggen en kijken hoe hun nummer er voor staat. Heb je nog geen bedrijfs- of servicenummer bij de Belfabriek ondergebracht? Bekijk dan eens de 0800, 0900, 088 of 085 nummers die op dit moment beschikbaar zijn. Onze heldere tarieven en complete abonnement spraken al duizenden bedrijven -groot en klein- aan.

Volledige Controle

Als ondernemer hoor je over elk onderdeel van je organisatie controle te hebben. Bij de Belfabriek heb je alle gesprekken volledig onder controle. Met real-time belstatistieken en het feit dat alle functie's werken met al je telefoons - vast of mobiel, ISDN of VOIP- heb je altijd volledige controle over je telefonische bedrijfsingang.