De voordelen

We zetten de voornaamste voordelen van de Belfabriek Statistieken voor u op een rijtje:

  • Stroomlijn uw service

    Zie welke eindbestemmingen de meeste en welke de minste bellers aantrekken. Gewapend met deze wetenschap stroomlijnt u vervolgens uw keuzemenu.

  • Ontdek wie van u houden

    Meet de effectiviteit van uw marketingcampagnes en zie welke van uw producten of diensten in welke geografische gebieden populair zijn.

  • Offline toegankelijk

    Wilt u een krachtiger analyse uitvoeren? Met een druk op de knop downloadt u de volledige statistieken in XLS- of XML-formaat. Hier kunt u vervolgens uw eigen berekeningen en filters op loslaten.

  • Meteen actie ondernemen

    Omdat wij uw statistieken in realtime bijhouden, weet u bij plotselinge pieken direct wanneer het nodig is om in te grijpen; bijvoorbeeld door meer medewerkers in te zetten.

  • Altijd voldoende bezetting

    De statistieken geven u een duidelijke inzage in het gemiddelde verloop van gesprekken in de week. Sommige dagen zijn rustig, andere vragen om een grotere bezetting.

Krachtige combinaties met andere functies

Op zichzelf zijn de uitgebreide statistieken al goud waard, ze staan aan de basis van belangrijke beslissingen waarmee u uw telefonische service constant verbetert. In combinatie met de andere functies die u bij uw servicenummer of bedrijfsnummer krijgt, bouwt u een ijzersterk maatpakket op.

Zo is het bijvoorbeeld niet noodzakelijk om steeds in te loggen voor een overzicht van de statistieken. Eén van de vele opties die u als nummereigenaar hebt is het periodiek ontvangen van e-mailrapportages: dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvangt u de belangrijkste statistieken.
Indien u meer details wenst, klikt u direct door naar de online belstatistieken.

Met de functie Call-recording ingeschakeld, bewaart de Belfabriek geluidsopnamen van de gevoerde gesprekken.
Koppel hier de statistieken aan en u weet precies waarom dat specifieke gesprek zo lang duurde of waarom die specifieke klant zo vaak belde.

Real-time integratie in uw software omgeving

Wilt u onze uitgebreide statistieken inzetten binnen uw eigen software omgeving? Ook dat is geen probleem. Onze statistieken-API stelt u in staat om deze gegevens in uw eigen software of applicaties te integreren . Dit maakt eindeloze uitbreidingen en combinaties van de statistieken mogelijk.

Bekijk nu uw statistieken

In tegenstelling tot andere functies, staat die van de statistieken altijd aan. Klanten van de Belfabriek kunnen op elk willekeurig moment inloggen en kijken hoe hun nummer er voor staat. Heeft u nog geen bedrijfs- of servicenummer bij de Belfabriek ondergebracht, bekijk dan eens de 0800, 0900, 088 of 085 nummers die wij momenteel beschikbaar hebben. Onze heldere tarieven en complete pakketten trokken al duizenden organisaties over de streep.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.