Direct online je eigen 085/088/0800/0900 nummers registreren !

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Statistieken

Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Eén van de meest gebruikte Belfabriek-functies is dan ook het statistieken-dashboard. Hierop zie je precies door wie, wanneer, hoe lang en waar vandaan gebeld is. Voor je gemak plaatsen wij de ‘topscorers’ in ranglijsten zodat je in één oogopslag ziet hoe goed je telefonische afdeling het doet of wie de terugbellers zijn.

Ook zie je direct wat de drukste dagen van de week zijn en drukste tijden van de dag. Handig om de personeelsbezetting te finetunen. Wat is de beste tijd om met pauze te gaan?

De voordelen

We zetten de voornaamste voordelen van de Belfabriek statistieken voor je op een rijtje:


Stroomlijn je service

Zie welke eindbestemmingen de meeste en welke de minste bellers aantrekken. Gewapend met deze wetenschap stroomlijn jij vervolgens het keuzemenu.


Ontdek wie jou vaak belt

Meet de effectiviteit van de marketingcampagnes en zie welke advertenties veel belverkeer trekken.


Offline toegankelijk

Wil je een krachtiger analyse uitvoeren? Met een druk op de knop download je de volledige statistieken in excel- of XML-formaat. Hier kun je vervolgens je eigen berekeningen en filters op loslaten.

Krachtige combinaties met andere functies

Op zichzelf zijn de uitgebreide statistieken al goud waard; ze staan aan de basis van belangrijke beslissingen waarmee je je telefonische service constant verbetert. In combinatie met de andere functies die je bij je zakelijke telefoonnummer krijgt bouw je zo een geweldig bedrijfs telefonie systeem. Zo is het bijvoorbeeld niet noodzakelijk om steeds in te loggen voor een overzicht van de statistieken. Eén van de vele opties die je als ondernemer hebt is het periodiek ontvangen van e-mailrapportages: dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvang je de belangrijkste statistieken. Met de functie gesprekken opnemen ingeschakeld bewaart de Belfabriek geluidsopnamen van de gevoerde gesprekken. Koppel hier de statistieken aan en je weet precies waarom dat specifieke gesprek zo lang duurde of waarom die specifieke klant zo vaak belde.

Real-time integratie in je software omgeving

Wilt je onze uitgebreide statistieken inzetten binnen je eigen software omgeving? Ook dat is geen probleem. Onze statistieken-API stellen je in staat om deze gegevens in je eigen software of applicaties te integreren . Dit maakt eindeloze uitbreidingen en combinaties van de statistieken mogelijk.

Bekijk nu je belstatistieken

Klanten van de Belfabriek kunnen op elk willekeurig moment inloggen en kijken hoe hun nummer er voor staat. Heb je nog geen zakelijke telefoonnummer bij de Belfabriek ondergebracht? Bekijk dan eens de 0800, 0900, 088 of 085 nummers die op dit moment beschikbaar zijn. Onze heldere tarieven en complete abonnement spraken al duizenden bedrijven -groot en klein- aan.

Gelukkige Belfabriek klanten: