De voordelen in het kort

  • Minimaliseer de wachttijd

    Wie het eerst komt, die het eerst maalt. De verdeling van bellers volgens dit systeem houdt de gemiddelde wachttijd voor bellers zo kort mogelijk.

  • Flexibele kalenders

    In combinatie met andere functies creëert u een krachtig en veelzijdig belmenu, waarmee u bellers zo goed mogelijk van dienst bent.

  • Eerlijke verdeling

    Ook voor uw telefonisch medewerkers is het virtuele callcenter een uitkomst: de eerlijke distributie van gesprekken maakt het te woord staan van bellers een gezamenlijke inspanning.

IJzersterke combinaties

Samen met de Medewerker-login functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij ingelogde medewerkers. En gecombineerd met de Openingstijden- of de Feestdagenkalender creeërt u een maximale bereikbaarheid voor uw bellers.

In combinatie met de Medewerker-login functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij ingelogde medewerkers.

Profiteer van krachtige functies

Op zichzelf is het virtuele callcenter al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies die u bij de Belfabriek geniet, biedt u bellers een ervaring waar u de concurrent het nakijken mee geeft.

Alle extra functionaliteiten van de Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. U bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een servicenummer van de Belfabriek met u en uw organisatie mee.

Bent u nog geen klant? Welk type nummer u ook kiest, de maandelijkse basiskosten zijn hetzelfde.
Bekijk meteen welke 0800-, 0900-, 088- of 085-nummers nog beschikbaar zijn.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.