Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles
Vc

Virtuele callcenter

Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.

 

Start eenvoudig en snel uw eigen virtuele callcenter op uw bedrijfsnummer

Zolang uw medewerkers allemaal aankiesbaar zijn met een telefoonnummer kunnen wij ze opnemen in het belplan en zo een virtueel callcenter maken.

Gesprekken worden dan op volgorde van binnenkomst verdeeld over de medewerkers die zich beschikbaar hebben gemeld via de app of speciale website.

Een tweede schakel mogelijkheid is het instellen van boxnummers.

Hierbij wordt voor elke medewerker een korte code (het boxnummer) uitgegeven. In plaats van te wachten op de eerstvolgende medewerker die beschikbaar is, toetst een beller het boxnummer in.

De beller wordt daarna direct met deze medewerker doorverbonden.

De voordelen in het kort


Minimaliseer de wachttijd

Wie het eerst komt, die het eerst maalt. De verdeling van bellers volgens dit systeem houdt de gemiddelde wachttijd voor bellers zo kort mogelijk.

Bouw een virtueel team medewerkers

Waar uw medewerkers zich ook bevinden: ze worden allemaal onderdeel van het virtuele callcenter en kunnen zich aan en afmelden via de app of webpagina.

Virtuele verdeling

Ook voor uw telefonisch medewerkers is het virtuele callcenter een uitkomst: de distributie van gesprekken maakt het te woord staan van bellers een gezamenlijke inspanning.

IJzersterke combinaties

Samen met de aan/afmeld functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij aangemelde medewerkers. En gecombineerd met de openingstijden- of de feestdagenkalender bent u maximaal bereikbaar voor uw bellers.

De aan/afmeld functionaliteit zorgt ervoor dat de telefoon alleen bij aangemelde medewerkers rinkelt.

Profiteer van krachtige functies

Op zichzelf is het virtuele callcenter al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies zoals gesprekken opnemen of wachtrij die u bij de Belfabriek krijgt biedt u bellers een ervaring waar u de concurrent het nakijken mee geeft.

Alle extra functionaliteiten van de Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. U bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een telefoonnummer van de Belfabriek met u en uw organisatie mee.

Nog geen klant? Bekijk meteen welke 0800-, 0900-, 088- of 085-nummers nog beschikbaar zijn.