Direct online je eigen 085/088/0800/0900 nummers registreren !
Met een virtuele callcenter zorg jij ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld: thuis, op kantoor of op welke plek dan ook !
Zolang je collega's een telefoon hebben, vast of mobiel, kunnen wij ze opnemen in het belplan en zo een virtueel callcenter maken.
Gesprekken worden op volgorde van binnenkomst verdeeld over jouw collega's die zich beschikbaar hebben gemeld via de app of speciale website !
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. De verdeling van bellers volgens dit systeem houdt de gemiddelde wachttijd voor bellers zo kort mogelijk.
Waar je collega's zich ook bevinden: ze worden allemaal onderdeel van het virtuele callcenter en kunnen zich aan en afmelden via de app of webpagina.
Ook voor jouw telefonische medewerkers is het virtueel callcenter een uitkomst: de distributie van gesprekken maakt het te woord staan van bellers een gezamenlijke inspanning.
Samen met de aan/afmeld functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij aangemelde collega's. En gecombineerd met de openingstijdenkalender ben je maximaal bereikbaar voor bellers.
Op zichzelf is het virtueel callcenter al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies zoals gesprekken opnemen of wachtrij die je bij Belfabriek krijgt biedt jij bellers een ervaring waar je de concurrent het nakijken mee geeft !
Alle extra functionaliteiten van Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. Je bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een telefoonnummer van Belfabriek met jou en jouw organisatie mee !