De voordelen

Wat hoort u liever wanneer u een nummer belt: een vriendelijke boodschap of een ingesprekstoon? Er is heel wat voor te zeggen om deze extra functionaliteit te activeren bij de Belfabriek. Hieronder volgen enkele van de voordelen van de wachtrij — voor u en voor de beller.

  • Vergroot uw bereikbaarheid

    Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij of zij zó aan de beurt is. U bent bellers niet meteen kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbetert u de bereikbaarheid van uw organisatie.

  • Mis geen gesprekken meer

    Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn, of laat hen een voice bericht achterlaten zodat u ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het u uitkomt.

  • Maximale wachttijd aanpassen

    Iedereen is het erover eens dat wachten vervelend is. Daarom kunt u de wachtrij limiteren tot een maximaal aantal minuten of bellers. Vervolgens speelt u een bericht af of laat u bellers een bericht inspreken.

  • Klantvriendelijk en professioneel

    De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een regelrechte afknapper. Met de wachtrij komt uw organisatie professioneel en klantvriendelijk over.

Combineren met andere functies

We gaven hierboven al een voorbeeld van een combinatie met één van de andere Belfabriek-functies: het digitale antwoordapparaat stelt bellers in staat om niet té lang te hoeven wachten. Bij grote drukte spreken zij hun bericht in, zodat u hen terug kunt bellen wanneer het rustiger is.

Andere functies die u met de wachtrij kunt combineren zijn de openingstijden, de gesloten-melding en het keuzemenu. Door het keuzemenu vóór de wachtrij te plaatsen, maakt u aan bellers duidelijk dat ze al een heel eind zijn gekomen en zijn ze minder snel geneigd om op te hangen.

Activeer uw Wachtrij vandaag nog

Tegen een vast maandbedrag geniet u bij de Belfabriek veel extra functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al uw medewerkers in gesprek zijn, kunt u eigenlijk niet zonder deze functionaliteit. Met een Belfabriek abonnement kunt u uw wachtrij op elk gewenst moment gratis inschakelen via het Mijn Belfabriek controle paneel.

Bent u nog geen klant van de Belfabriek, profiteer dan meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk nu welke 0800-, 0900, 085-nummers, en 088-bedrijfsnummers er nog vrij zijn en registreer de uwe.
Over enkele dagen kunt u uw wachtrij al instellen.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.