Direct online je eigen 085/088/0800/0900 nummers registreren !

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat je meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij Belfabriek over beschikt.

Als houder van een zakelijk telefoonnummer bepaal je zelf wat bellers te horen krijgen wanneer het drukker dan gewoonlijk is.

Speel een vooraf opgenomen bericht af waarin je bijvoorbeeld diensten of producten van jouw organisatie promoot, of kies voor een muzikale onderbreking die het wachten een stuk aangenamer maakt.

Op volgorde van binnenkomst worden de bellers vervolgens doorverbonden met vrijkomende medewerkers.

De voordelen

Wat hoor je liever wanneer je een nummer belt: een vriendelijke boodschap of een ingesprekstoon?


Vergroot uw bereikbaarheid

Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij of zij zó aan de beurt is. Je bent bellers niet kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbeter jij de bereikbaarheid van jouw organisatie !


Mis geen gesprekken meer

Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn of biedt de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat je ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt.


Klantvriendelijk en professioneel

De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een afknapper. Met de wachtrij komt jouw organisatie professioneel en klantvriendelijk over !

Activeer jouw wachtrij vandaag nog !

Tegen een vast maandbedrag heb jij bij Belfabriek veel functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al jouw medewerkers in gesprek zijn kun je eigenlijk niet zonder deze functionaliteit. Met een Belfabriek abonnement kun je de wachtrij op elk gewenst moment gratis inschakelen via het dashboard !

Gelukkige Belfabriek klanten: