Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles
Wr

Wachtrij 

Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Een wachtrij op uw telefoonnummer perfect geregeld

Als houder van een service- of bedrijfsnummer bepaalt u zelf wat bellers te horen krijgen wanneer het drukker dan gewoonlijk is.

Speel een vooraf opgenomen bericht af waarin u bijvoorbeeld diensten of producten van uw organisatie promoot, of kies voor een muzikale onderbreking die het wachten een stuk aangenamer maakt.

Op volgorde van binnenkomst worden de bellers vervolgens doorverbonden met vrijkomende medewerkers.

De voordelen

Wat hoort u liever wanneer u een nummer belt: een vriendelijke boodschap of een ingesprekstoon?

Er is heel wat voor te zeggen om deze extra functionaliteit te activeren bij de Belfabriek.
 


Vergroot uw bereikbaarheid

Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij of zij zó aan de beurt is. U bent bellers niet kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbetert u de bereikbaarheid van uw organisatie.

Mis geen gesprekken meer

Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn of biedt de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat u ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het u uitkomt.

Maximale wachttijd aanpassen

Iedereen is het erover eens dat wachten vervelend is. Daarom kunt u de wachtrij limiteren tot een maximaal aantal minuten of bellers. Vervolgens spelen we een bericht af of laat u uw bellers een bericht inspreken.

Klantvriendelijk en professioneel

De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een afknapper. Met de wachtrij komt uw organisatie professioneel en klantvriendelijk over.

Combineren met andere functies

We gaven hierboven al een voorbeeld van een combinatie met één van de andere Belfabriek-functies: het digitale antwoordapparaat stelt bellers in staat om niet té lang te hoeven wachten. Bij grote drukte spreken zij hun bericht in, zodat u ze terug kunt bellen wanneer het rustiger is.

Andere functies die u met de wachtrij kunt combineren zijn de openingstijden, de gesloten-melding en het keuzemenu. En natuurlijk de functie gesprekken opnemen!

 

Activeer uw wachtrij vandaag nog

Tegen een vast maandbedrag geniet u bij de Belfabriek van veel functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al uw medewerkers in gesprek zijn kunt u eigenlijk niet zonder deze functionaliteit. Met een Belfabriek abonnement kunt u de wachtrij op elk gewenst moment gratis inschakelen via het controle paneel.

Bent u nog geen klant van de Belfabriek profiteer dan meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk nu welke 0800-, 0900-, 085-nummers en 088-nummers er nog vrij zijn en registreer deze direct.