De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Er gaan momenten komen dat je meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij Belfabriek over beschikt.
Als houder van een zakelijk telefoonnummer bepaal je zelf wat bellers te horen krijgen wanneer het drukker dan gewoonlijk is.
Speel een vooraf opgenomen bericht af waarin je bijvoorbeeld diensten of producten van jouw organisatie promoot, of kies voor een muzikale onderbreking die het wachten een stuk aangenamer maakt.
Op volgorde van binnenkomst worden de bellers vervolgens doorverbonden met vrijkomende medewerkers.
Wat hoor je liever wanneer je een nummer belt: een vriendelijke boodschap die jou als beller in de wachtrij plaatst of een ingesprekstoon?
Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij zo aan de beurt is. Je bent bellers niet kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbeter jij de bereikbaarheid van jouw organisatie !
Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn of biedt de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat je ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt.
De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een afknapper. Met de wachtrij komt jouw organisatie professioneel en klantvriendelijk over !
Tegen een vast maandbedrag heb jij bij Belfabriek veel functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al jouw medewerkers in gesprek zijn kun je eigenlijk niet zonder deze functionaliteit.
Met een Belfabriek abonnement kun je de wachtrij op elk gewenst moment inschakelen via het dashboard !
Als je een geluidsbestand hebt met muziek of een reclame boodschap dan kunnen we deze afspelen als bellers in de wacht staan. Zo creëer je rust bij de beller of maak je op een leuke manier reclame voor jouw bedrijf.
Je kan zelf instellen hoe lang mensen in de wachtrij mogen staan voordat ze een melding krijgen.