Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons: phone 0800-2353227 0800-2353227
Toon alles
Wr

Wachtrij op je telefoonnummer

Er gaan momenten komen dat je meer bellers dan telefonisch medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je op met de Wachtrij, een extra functie waar elke nummereigenaar bij de Belfabriek over beschikt.

Wachtrij op je telefoonnummer

Als houder van een servicenummer of bedrijfsnummer bepaal je zelf wat bellers te horen krijgen wanneer het drukker dan gewoonlijk is.

Speel een vooraf opgenomen bericht af waarin je bijvoorbeeld diensten of producten van uw organisatie promoot, of kies voor een muzikale onderbreking die het wachten een stuk aangenamer maakt.

Op volgorde van binnenkomst worden de bellers vervolgens doorverbonden met vrijkomende medewerkers.

De voordelen

Wat hoor je liever wanneer je een nummer belt: een vriendelijke boodschap of een ingesprekstoon?

Er is heel wat voor te zeggen om deze extra functionaliteit te activeren bij de Belfabriek.

Hieronder volgen enkele van de voordelen van de wachtrij — voor jou en voor de beller.


Vergroot je bereikbaarheid

Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij of zij zó aan de beurt is. Je bent bellers niet meteen kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbeter je de bereikbaarheid van je organisatie.

Mis geen gesprekken meer

Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn of biedt de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat je ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt.

Maximale wachttijd aanpassen

Iedereen is het erover eens dat wachten vervelend is. Daarom kunt je de wachtrij limiteren tot een maximaal aantal minuten of bellers. Vervolgens spelen we een bericht af of laat je bellers een bericht inspreken.

Klantvriendelijk en professioneel

De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een regelrechte afknapper. Met de wachtrij komt jou organisatie professioneel en klantvriendelijk over.

Combineren met andere functies

We gaven hierboven al een voorbeeld van een combinatie met één van de andere Belfabriek-functies: het digitale antwoordapparaat stelt bellers in staat om niet té lang te hoeven wachten. Bij grote drukte spreken zij hun bericht in, zodat je ze terug kunt bellen wanneer het rustiger is.

Andere functies die je met de wachtrij kunt combineren zijn de openingstijden, de gesloten-melding en het keuzemenu. Door het keuzemenu vóór de wachtrij te plaatsen maak je aan bellers duidelijk dat ze al een heel eind zijn gekomen waardoor ze minder snel geneigd om op te hangen.

 

Activeer je Wachtrij vandaag nog

Tegen een vast maandbedrag geniet je bij de Belfabriek veel extra functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al je medewerkers in gesprek zijn kun je eigenlijk niet zonder deze functionaliteit. Met een Belfabriek abonnement kun je je wachtrij op elk gewenst moment gratis inschakelen via het Mijn Belfabriek controle paneel.

Ben je nog geen klant van de Belfabriek profiteer dan meteen van je bezoek aan onze site. Bekijk nu welke 0800-, 0900-, 085-nummers, en 088-bedrijfsnummers er nog vrij zijn en registreer direct.

Binnen enkele dagen kun je je wachtrij dan al instellen.

Volledige Controle

Als ondernemer hoor je over elk onderdeel van je organisatie controle te hebben. Bij de Belfabriek heb je alle gesprekken volledig onder controle. Met real-time belstatistieken en het feit dat alle functie's werken met al je telefoons - vast of mobiel, ISDN of VOIP- heb je altijd volledige controle over je telefonische bedrijfsingang.