De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Laat je collega's overal telefoongesprekken ontvangen: op kantoor, thuis of onderweg !
Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon
Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie. Een volledig systeem waarmee collega's op kantoor, thuis en onderweg kunnen bellen en gebeld worden !
Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op je werkplek
Gebruik je huidige mobiele en vaste telefoons in een belgroep
Ook op de PC en Mac kan je onze belsoftware installeren
Meerdere apps voor je iOS of Android toestel
Je kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week je order plaatsen op onze website !
Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op je bedrijfsnaam bij de relevante overheidsorganisatie.
Gebruik je de door ons aanbevolen Yealink toestellen dan kunnen wij deze voor-configureren. Je hebt dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd !
Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken via de webinterface. Zo kun je eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die je wilt aansluiten.
Met al je collega's - thuis of op kantoor kun je eenvoudig een belteam vormen.
Wij hebben meerdere app's waaruit je kunt kiezen zodat je precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in jouw situatie het handigst is.
Onze oplossingen werken met bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons die wij desgewenst leveren.
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.
Collega's ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.
Ben je een fanatieke Skyper? Of bel je al met een ander softwarepakket? Dan weet je al wat een softphone is: een programma waarmee je op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest je?
Als je gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.
Combineren? Geen probleem!
Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. Jij bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? Jij geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.
De vijf grootste voordelen
Regelmatig nieuwe updates
Voorgeconfigureerde oplossing
Eenvoudig in te stellen met een QR code
Toegang tot centraal adresboek
100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!
Registreer je telefoonnummer bij Belfabriek en je krijgt de volledige controle over je zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies !
Je beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom slimme ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijg je meer functies die andere providers en startups niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die je dankzij onze apps hebt !
Zijn er bellers die je liever niet toestaat een bepaald nummer te bellen, om wat voor reden dan ook? Je kunt ze gemakkelijk blokkeren met de oproepfilterfunctie.
Bellers worden naar al je telefoons doorverbonden: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze bestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.
Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !
Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!
Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.
Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !
Jouw telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.
Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.
Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
€ 9,95 per maand
Je hebt een eenmanszaak en wilt een zakelijk nummer wat uitkomt op je mobiel. Wij routeren daarom alle gesprekken rechtstreeks naar je mobiele telefoon.
085 of lokaal nummer
€ 22,50 per maand
Je wilt binnenkomende gesprekken flexibel schakelen naar meerdere telefoons zodat jij en een partner de telefoontjes kunnen beantwoorden. Met onze app kun je altijd realtime - 24/7 - de binnenkomende telefoontjes doorschakelen naar meerdere toestellen.
Alle functie's inbegrepen
Keuze uit lokaal of 085 nummer
Bel-Baas app
Bel-Collega app
€ 45 per maand
Je hebt een belteam van maximaal 5 gebruikers en je wilt alle functies die we bieden. Perfect! Dan is dit plan voor jou.
Alle functie's inbegrepen
Keuze uit lokaal/085/088/0800/0900 nummer
Bel-Baas app
Bel-Collega app
API: developers kunnen in code met ons telefonie platform praten
Bel ons voor een offerte !
Wil je meerdere nummers of meer gebruikers ? Wil je een speciale telefonie oplossing of... Neem contact met ons op en wij maken een bedrijfsplan op maat !
Eigen apparatuur in eigen datacenter, ons datacenter of op de kantoorlocatie
1 land of meerdere landen
Voice over Internet Protocol, of VoIP, is een soort communicatietechnologie (bestaande uit zowel hardware als software) waarmee u telefoongesprekken kunt voeren via een internetverbinding in plaats van via een traditionele analoge telefoonlijn die gebruik maakt van draden of optische vezels om een verbinding tot stand te brengen. VoIP is ook bekend als bellen via internet of IP-telefonie.
VoIP wordt overgebracht via verschillende methoden, waaronder traditionele telefoons, smartphone-apps, computersoftware en specifieke telefoons met VoIP-ondersteuning.
De apparatuur die u nodig heeft voor een hosted PBX hangt af van welk type VoIP u gebruikt. Allereerst heeft u een sterke, betrouwbare en veilige internetverbinding nodig. Gesprekskwaliteit en betrouwbaarheid hangen af van de sterkte van uw internetverbinding, dus het is van cruciaal belang dat u erop kunt rekenen dat de service niet wegvalt of gevoelig is voor hacking.
Als u vervolgens een adapter gebruikt, hebt u een compatibele vaste telefoon nodig. Als uw adapter wordt aangesloten op een draadloze router in plaats van op een telefoonstopcontact, hebt u een router nodig.
Om VoIP via een computer te gebruiken, heeft u een laptop of desktop computer nodig met een internetverbinding, de juiste software of programma, en luidsprekers en een microfoon. Veel mensen kiezen voor een headset die op de computer wordt aangesloten voor een betere geluidskwaliteit en gebruiksgemak.
Als u een smartphone gebruikt, hebt u een Wi-Fi-verbinding en een app nodig.
Lage kosten: het belangrijkste voordeel en de aantrekkingskracht van een hosted PBX systeem zijn de lage kosten. Omdat gesprekken via het internet plaatsvinden, betaalt u alleen voor internettoegang en niet voor belminuten. Bij traditionele telefooncentrales kan een systeem met meerdere lijnen duur zijn, en extra functies zoals doorschakelen of in de wachtrij plaatsen kunnen de kosten opdrijven. VoIP biedt een budgetvriendelijke oplossing voor lange-afstandsgesprekken, aangezien internationale gesprekken via een VoIP-app vaak gratis zijn.
Overal verbinding: Hosted PBX systemen bieden verbeterde functionaliteit in vergelijking met traditionele telefoonlijnen. De zakenwereld gaat snel en veel professionals moeten altijd en overal bereikbaar zijn. Hosted PBX systemen maken dit mogelijk door telefoongesprekken automatisch naar uw VoIP-telefoon te routeren. Overal waar u verbinding kunt maken met het internet, kunt u telefoongesprekken voeren en ontvangen.
Geluidskwaliteit: geluid is meestal helderder met VoIP dan met analoge telefoonlijnen, maar ook dit is afhankelijk van uw internetverbinding. Een trage verbinding kan de kwaliteit van uw gesprek negatief beïnvloeden, maar een sterke verbinding resulteert meestal in een heldere, consistente geluidskwaliteit.
Betere functionaliteit: Hosted PBX oplossingen bieden over het algemeen meer functionaliteit dan vaste lijnen. Hosted PBX systemen omvatten vaak extra functies zoals voicemail, gesprek statistieken, gespreksopname, keuzemenu en meer.
Technologie: moderne communicatie verloopt via digitale lijnen, en een hosted PBX digitaliseert spraakcommunicatie. Dit maakt het compatibel met de nieuwste technologieën. VoIP kan werken met de nieuwste headsets, smartphones, computer accessoires en meer. Elke geavanceerde technologie die gebruik maakt van uw stem zal beter werken met een VoIP systeem dan met een vaste lijn.
Betrouwbaarheid: de digitale aard van VoIP zorgt voor uiterst betrouwbare communicatie. IP informatie-uitwisselingen lopen via de meest robuuste infrastructuur ter wereld. Wanneer deze infrastructuur spraakoproepen ondersteunt, voegt het een aanzienlijke betrouwbaarheid toe aan het proces.
Als er al een fout is in de werking van hosted PBX, dan is die te wijten aan de afhankelijkheid van het systeem van het internet. Niemand heeft 100% van de tijd een goede internetverbinding, en dat geldt ook voor telefoongesprekken via het internet.
Moderne technologie heeft de geluidskwaliteit van VoIP-gesprekken grotendeels verbeterd, maar sommige problemen zijn onvermijdelijk:
Afhankelijk van een goede internetverbinding - Uw vermogen om gesprekken aan te nemen en te ontvangen kan worden onderbroken als gevolg van een stroomstoring, iets wat een vaste lijn niet zal beïnvloeden.
De locatie van oproepen kan niet worden getraceerd - Een internetnummer dat niet gebonden is aan een specifieke fysieke locatie kan hulpdiensten zoals ambulances of brandweer vertragen.
Deze nadelen kunnen worden beperkt, afhankelijk van welke functies worden aangeboden door de hosted PBX leverancier. Sommige hosted PBX providers leveren uw locatiegegevens aan lokale hulpdiensten, en elke hosted PBX dienst van hoge kwaliteit beschikt over een functie die een gesprek automatisch omleidt naar een alternatieve lijn als het internet op uw locatie het gesprek heeft afgebroken.
- Compleet zakelijke telefonie pakket: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal, app en vast op mobiel.
- Alle functies die jouw zakelijk telefonie verder kunnen professionaliseren zoals call recording, keuzemenu en wachtrij inbegrepen.
- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig
- Alle mogelijke telefoonnummers gemakkelijk registreren: 0800, 085, 088, 0900, lokaal (Rotterdam 010, Amsterdam 020, Utrecht 030, Eindhoven 040, Groningen 050, Den Haag 070), internationaal (Duitsland, België, UK, Verenigde Staten).
- Tarief vanaf € 9,95 per maand
En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Een VoIP telefooncentrale installeren wordt daarmee een fluitje van een cent. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten.
Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.
Naar het thuisadres van je collega
Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen
Naar internationale kantoren
Bestel voor 22:00 uur en begin morgen met bellen en gebeld worden !
Bestel nu