Betaal uw factuur met iDeal

Klik op het onderstaande logo van iDeal om uw factuur snel, eenvoudig en veilig te betalen.

Nieuw bij de Belfabriek deze maand

De afgelopen weken hebben onze support artikelen een flinke upgrade gekregen.

Allereerst hebben we support.belfabriek.nl verhuist naar een nieuw platform dat moderner en sneller is. Tegelijkertijd is ook het ontwerp opgefrist.

Verbeterde structuur

Verder hebben we de inhoud onder handen genomen. Onze support site heeft een volledig nieuwe structuur gekregen, waardoor support artikelen nog makkelijker te vinden zijn.

Zo hebben we nu heldere secties gemaakt voor onderwerpen als informatie voor bellers waar u alles over bellen naar servicenummers vindt, Beginnen met uw eigen servicenummer voor aspirant servicenummer-eigenaren, maar ook Uw servicenummer optimaliseren en Mijn Belfabriek waar u alles over het beheer en optimaliseren van uw bestaande servicenummer vindt.

Verder zijn er secties als Belfabriek App voor Telecombeheerders en Belfabriek app voor medewerkers met artikelen die u stap-voor-stap wegwijs maken op onze apps.

Nieuwe artikelen

Daarnaast hebben we ook nieuwe artikelen toegevoegd, zoals: Hoe lang kunnen bellers in de wacht staan?, Wanneer moet ik het digitaal antwoordapparaat activeren? en Hoe ziet een optimaal keuzemenu eruit?.

Wij hopen dat de vernieuwde support site u zal helpen nog meer uit uw servicenummer te halen.

Heeft u vragen of suggesties voor verdere verbeteringen, neemt u dan gerust contact met ons op.