0800-nummers in België

Met een 0800-nummer bent u voor bellers in België altijd gratis bereikbaar
  • Gratis te bellen vanaf vast en mobiel
  • Werkt met uw huidige telefoons
  • Laat zien dat u landelijk opereert

Waarom een 0800-nummer in België aanvragen?

Gratis te bellen nummers in België hebben een 0800-netnummer, gevolgd door 5 cijfers.

Een gratis 0800-nummer is een perfecte oplossing om uw bestaande Belgische klanten te bedienen of nieuwe klanten in België aan te trekken.

Belgische 0800-nummers kunnen worden doorgeschakeld naar elke bestaande telefoon,
of dat nu vast, mobiel of VoIP is.

Belgische 0800-nummers zijn betaalbaar, en eenvoudig aan te vragen en op te zetten. Een eigen 0800-nummer aanvragen is een voordelige manier om voet aan de grond te krijgen op de Belgische markt.

Voordelen van een Belgisch 0800-nummer

Beschikbare 0800-nummers in België

Met meer dan 6 miljoen Nederlandstaligen, en een sterke 50+ middenklasse, zijn de kansen voor wellness, gezondheid en zorg in België bijna grenzeloos. Steden als Antwerpen, Brussel, Charleroi, Gent en Luik vormen de grootste afzet gebieden voor uw producten of diensten. U kunt deze geweldige markt perfect bedienen met een Belgisch nummer.
  • Online aanvragen
  • Nummers uit voorraad direct beschikbaar
  • Wijzig instellingen snel online
  • Uitgebreid pakket extra functies tot uw beschikking

Lees alles over de vele extra functies.

 

Tarief

€45,-

per maand

Kosten: vanaf 7ct/min binnen België, 10ct/min daarbuiten, plus 4 ct per gesprek
Aansluitkosten éénmalig €90

Meest complete pakket aan functies

Andere aanbieders van Belgische 0800-nummers rekenen allerlei extra kosten. U betaalt daar bijvoorbeeld extra voor een ingesproken welkomsttekst, een keuzemenu, een wachtrij, en het kunnen inspreken van een bericht. Ieder van die functies kan daar zomaar 10 tot 75 euro per maand extra kosten.

Wij vinden dit belangrijke functies, die standaard bij een nummer horen. Bij ons zijn ze daarom allemaal inbegrepen bij uw vaste abonnementsbedrag.

Volledige Controle

Als manager hoort u over elk aspect van uw organisatie controle te hebben. Om dat te kunnen doen, heeft u alle informatie op tijd nodig. Bij de Belfabriek heeft u de teugels in handen. Met real-time belstatistieken en de mogelijkheid om zelf uw eindbestemmingsnummer of uw nummerinstellingen te kunnen wijzigen, heeft u altijd volledige controle over uw servicenummer.

Realtime statistieken
Ontdek trends
Volledige controle
Instellingen wijzigen
Voice e-mail
Realtime statistieken

De grafische weergave van statistieken en de overzichtelijke top 10-lijsten worden constant bijgehouden. U ziet op dit moment wat er op de afdeling gebeurt.

Ontdek trends

Analyseer gesprekken op basis van gespreksduur, het aantal gesprekken of de drukste dagen. Aan de hand van deze trends past u met een gerust gevoel uw bezetting aan.

Altijd volledige controle

Waar u ook bent en hoe laat het ook is, via uw online dashboard schakelt u functies in of uit, of wijzigt u instellingen

Wijzigingen meteen actief

Bij de Belfabriek voeren wij veranderen vrijwel direct door. Zo kunt u altijd op tijd inspringen op bijvoorbeeld grote drukte.

Overal voicemail beluisteren

Da’s handig: ontvang voicemail per e-mail, zodat u direct na de drukte of na sluitingstijd actie kunt ondernemen.