•  
  • 0800
  • 0900
  • 085
  • 088
  • Internationale nummers
  •  
  • 45/ maand
  • 45/ maand
  • 45/ maand
  • v.a. 45/ maand
  • afhankelijk van het land
  • Aantal nummers per aanvraag
  • 1
  • 1
  • 1
  • 100
  • 1
  • Aanvraagtijd
  • max. 4 weken
  • max. 4 weken
  • v.a. 1 werkdag
  • max. 4 weken
  • -
  • Tarifering
  •  
  • Kosten voor de bellerDoor het juiste type nummer te kiezen, bepaalt u hoeveel de beller betaalt voor het gesprek. Van laagdrempelig toegankelijk met een gratis nummer of een lokaal tarief, tot kostendekkend of zelfs winstgevend.
  • gratis
  • tot €1,40 per gesprek of € 1 per minuut
  • lokaal tarief
  • lokaal tarief
  •  
  • Aflevering gesprekken mogelijk
  •  
  • Binnen Nederland
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • In het buitenland
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Bereikbaar vanuit het buitenlandTraditionele servicenummers zijn perfect voor landelijke dienstverlening. Wilt u ook over de grens bereikbaar zijn, dan kan dat met een 088 of 085 nummer, of, beter nog, met een lokaal nummer in het land waarin u bereikbaar wilt zijn.
  • -
  • -
  •  
  •  
  •  
  • Extra functiesbeschikbaar bij uw maandelijkse abonnement
  •  
  • VIP routeringBepaal precies door wie u gebeld wilt kunnen worden. Een VIP routering is perfect voor bijvoorbeeld een speciale helpdesk voor uw belangrijkste klanten.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • BelfilterTijdelijk of permanent nummers blokkeren kan met ons belfilter. Zo houdt u de kosten in de hand en behoort lastig gevallen worden tot het verleden.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • VooraankondigingstoonEen vooraankondigingstoon is een korte melodie die u hoort zodra u de telefoon beantwoord. Zo weet u nog voor het gesprek begint of het telefoontje via uw servicenummer binnenkomt of direct via uw eigen nummer.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • WelkomsttekstHeet uw klanten welkom of vermeld andere belangrijke informatie met een welkomsttekst. De beller hoort deze tekst nog voordat het gesprek wordt doorverbonden naar uw telefoon.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Gesloten tekstOok buiten werktijden kunt u uw klanten perfect van dienst zijn. Gebruik een gesloten tekst om klanten te laten weten wanneer u wel bereikbaar bent, vermeld eventueel een nood nummer voor spoedeisende gevallen of schakel door naar uw digitale antwoordapparaat.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • KeuzemenuMet een keuzemenu verbindt u bellers direct door met de juiste persoon binnen uw organisatie.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • WachtrijOok wanneer al uw medewerkers bezet zijn, kunt u bellers aan de lijn houden. Bepaal tevens hoe lang bellers maximaal wachten en wat er moet gebeuren wanneer de wachttijd overschreden wordt. Perfect in combinatie met bijvoorbeeld ons digitale antwoordapparaat.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Digitaal antwoordapparaatUw bellers kunnen een bericht inspreken dat vervolgens als audiofile naar uw mailadres wordt verzonden. U kunt dan het gesprek afhandelen wanneer u daar tijd voor heeft.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Tijd/datum routeringUw servicenummer buiten werktijden automatisch naar een ander nummer laten doorverbinden of er een gesloten tekst en een digitaal antwoordapparaat op zetten? Dat kan met onze tijd/datum routering.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Netnummer routeringWanneer u meerdere filialen in het land heeft en bellers automatisch met het dichtstbij zijnde filiaal wilt doorverbinden, dan is onze netnummer routering een ideale oplossing. U vertelt ons welke netnummers u waar wilt laten doorverbinden, en wij doen de rest.g
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Postcode routeringWanneer u meer dan 1 filiaal binnen dezelfde stad of netnummer gebied heeft, laat u bellers de eerste vier cijfers van de postcode invoeren. Hierna worden ze door ons doorverbonden met uw dichtstbij zijnde filiaal.g
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Virtueel callcenterUw medewerkers melden zich aan via onze speciale site of onze mobiel applicatie, waarna bellers automatisch worden door verbonden met de eerste vrije medewerker, òf, bellers voeren een boxnummer in en worden doorverbonden met uw medewerker.g
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Voor virtueel callcenter gebruikers
  •  
  • Medewerker management
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Medewerkerbeschikbaarheidsportaal
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Mobiele Medewerker applicatie (iOS & Android)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Medewerker beschikbaarheidspluginEen eenvoudig te installeren en configureren plugin waarmee u op uw website laat zien welke medewerkers beschikbaar zijn.g
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Controle paneel
  •  
  • Mobile-optimized web portaal
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • LinkedIn / Google+ / Twitter / Facebook login
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Volledige account beheer
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Volledig nummer beheerAltijd volledige controle over uw servicenummer met ons unieke Mijn Belfabriek controle paneel. Of het nu gaat om het wijzigen van nummerinstellingen of het bekijken van statistieken en facturen, u heeft toegang wanneer en waar u wilt.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Online facturen inzien en beheren
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Mobiele applicatie (iOS & Android)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Statistieken & Analytics
  •  
  • Real-time bel statistieken
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Statistieken e-mail rapportages
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Bel analytics
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • SMS diensten
  •  
  • SMS Klapper (incl 50 gratis SMS'en per maand)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • API's en integratie
  •  
  • Statistieken API
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • SMS APIg
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Medewerker beschikbaarheids APIg
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Belfabriek klantendienst
  •  
  • Knowledge base
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • E-mail support
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Telefoon support
  •  
  •  
  •  
  •  
  •