Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Telefoonnummers en tarieven

Hieronder vindt u een overzicht van alle tarieven, de verschillende soorten telefoonnummers en de inbegrepen functie's.

Servicenummers ‘versus’ bedrijfsnummers

We onderscheiden twee typen nummers: servicenummers (0800 en 0900) en bedrijfsnummers (085, 088 en lokaal). De abonnementskosten zijn altijd gelijk, ongeacht het type nummer dat u kiest.

Eerste nummer :   45 euro per maand
Tweede nummer : 35 euro per maand
Derde nummer :    30 euro per maand

Meer dan drie nummers : u ontvangt een maatwerk offerte

Alle geavanceerde functie's zijn op alle nummers inbegrepen. 

Verkeerskosten bedrijfsnummers

Bij bedrijfsnummers (088/085/lokaal) worden in principe* geen verkeerskosten in rekening gebracht. Geen ‘starttik’ dus en geen kosten per minuut of seconde. Om misbruik/excessen te voorkomen hanteren we een fair-use policy. Die is echter zo ruim, dat de meeste gebruikers geen variabele kosten maken.

*Valt u buiten de fair use policy, dan wordt het telefoonverkeer belast conform onze standaard tarieven (‘verkeerskosten servicenummers’). 

Verkeerskosten servicenummers

Bij servicenummers worden wel verkeerskosten in rekening gebracht. Niet omdat we dat zo graag willen, maar omdat we anders geen bestaansrecht zouden hebben. Wij zouden dan alle kosten die bellers naar (bijvoorbeeld) een gratis 0800 nummer maken, voor onze rekening moeten nemen.

De verkeerskosten zijn:

Starttarief : 4 cent per gesprek

Tarief piekuren : 7 cent per minuut (ma-vrij van 08:00 tot 19:00 uur)
Tarief daluren : 5 cent per minuut (buiten piek en hele weekend)

Hiervoor zetten we dus binnen één gesprek drie verkeersstromen (legs) op: het inkomende gesprek (uw beller), het uitgaande gesprek (naar uw toestellen) en ons IVR platform (de computer die doorverbindt of een andere functie vervult).

Bij 0900 nummers geldt daarnaast nog 2 cent incassokosten per gesprek en 6% over het bedrag wat de beller betaald voor uw 0900-nummer.

0800 0900 088 085 Buitenlandse nummers

€45 p/maand + afleverkosten per/min

€45 p/maand + afleverkosten per/min

€45 p/maand geen afleverkosten

€45 p/maand geen afleverkosten
vanaf
€45 p/maand
+ afleverkosten per/min
bestel nu bestel nu bestel nu bestel nu bestel nu
Nummersoorten vergelijken
Aantal nummers per reeks 1 1 100 1 varieert
Doorlooptijd registratie- en activatie telefoonnummer op uw bedrijfsnaam Binnen 3 weken incl. registratie A.C.M Binnen 3 weken incl. registratie A.C.M Binnen 3 weken incl. registratie A.C.M Binnen 1 werkdag Binnen 3 werkdagen
Tarifering
Kosten voor de beller Gratis tot €1,40 per gesprek of €1 per minuut. lokaal tarief lokaal tarief op aanvraag
Aflevering gesprekken mogelijk
Binnen Nederland vvvvv
In het buitenland vvvvv
Bereikbaar vanuit het buitenland - - v v v
Extra functies (beschikbaar bij uw maandelijkse abonnement)
VIP-whitelist
Bepaal precies door wie u gebeld wilt kunnen worden. Een VIP whitelist is perfect voor bijvoorbeeld een speciale helpdesk voor uw belangrijkste klanten.
vvvvv
Belfilter
Tijdelijk of permanent nummers blokkeren kan met onze belfilter. Zo houdt u de kosten in de hand en behoren plaagbellers tot het verleden.
vvvvv
Voor­aankondigings­toon
Een vooraankondigingstoon is een korte melodie die u hoort zodra u de telefoon beantwoord. Zo weet u nog voor het gesprek begint of het telefoontje via Belfabriek binnenkomt.
vvvvv
Welkomstmelding
Heet uw klanten welkom of vermeld andere belangrijke informatie in een welkomstmelding. De beller hoort deze tekst nog voordat het gesprek wordt doorverbonden naar uw toestellen.
vvvvv
Gesloten melding
Ook buiten werktijden kunt u uw klanten perfect van dienst zijn. Gebruik een gesloten melding om klanten te laten weten wanneer u wel bereikbaar bent, vermeld eventueel een noodnummer voor spoedeisende gevallen of schakel door naar het digitale antwoordapparaat.
vvvvv
Keuzemenu
Met een keuzemenu verbindt u bellers direct door met de juiste persoon binnen uw organisatie.
vvvvv
Wachtrij
Wanneer al uw medewerkers bezet zijn kan u bellers in de wacht zetten. Bepaal ook hoe lang bellers maximaal wachten en wat er moet gebeuren wanneer de wachttijd overschreden wordt.
vvvvv
Digitaal antwoordapparaat
Uw bellers kunnen een bericht inspreken dat vervolgens als audiofile naar uw emailadres wordt verzonden.
vvvvv
Tijd/datum routering
Uw telefoonnummer buiten werktijden automatisch naar een ander nummer laten doorverbinden? Dat kan met onze tijd/datum routering.
vvvvv
Netnummer routering
Wanneer u meerdere filialen in het land hebt en bellers automatisch met het dichtstbijzijnde filiaal wilt doorverbinden dan is onze netnummer routering een ideale oplossing.
vvvvv
Postcode routering
Wanneer u meer dan 1 filiaal binnen dezelfde stad of netnummer gebied heeft laat bellers dan de eerste vier cijfers van de postcode invoeren. Hierna worden ze door ons doorverbonden met het dichtstbijzijnde filiaal.
vvvvv
Virtuele callcenter
Uw medewerkers melden zich aan via onze speciale site of onze mobiele applicatie waarna bellers automatisch worden door verbonden met de eerste vrije medewerker
vvvvv
Voor virtueel callcenter gebruikers
Medewerker management vvvvv
Medewerker beschikbaarheids­portaal vvvvv
Mobiel Medewerker applicatie (iOS & Android) vvvvv
Medewerker beschikbaarheids­plugin vvvvv
Controle paneel
Mobile-optimized web portaal vvvvv
LinkedIn / Google+ / Twitter / Facebook vvvvv
Volledig account beheer vvvvv
Volledig nummer beheer vvvvv
Online facturen inzien en beheren vvvvv
Mobiele applicatie (iOS & Android) vvvvv
Statistieken & Analytics
Real-time bel statistieken vvvvv
Statistieken e-mail rapportages vvvvv
Belgegevens in Google Analytics vvvvv
SMS-diensten
SMS Klapper (incl 500 sms per maand) vvvvv
API's en Integraties
Statistieken API vvvvv
SMS API vvvvv
Medewerker beschikbaarheids API vvvvv
Belfabriek Klantendienst
Knowledge base vvvvv
E-mail support vvvvv
Telefoon support vvvvv

Zoek een specifiek telefoonnummer:

Of bekijk direct beschikbare 0800-, 0900-, 088- of 085-nummers