Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Spoednummers voor zorginstellingen

Binnen 3 uur volledig live
Alle doktoren standby in 1 telefoonpool

Ideale oplossingen voor de gezondheidszorg

Goede zorg is wat ons betreft een grondrecht. En mensen die zorg leveren, koesteren we dan ook graag. Maar ondanks onze liefde voor het medische beroep, zijn we gedurende ons 20-jarige bestaan, vreemde dingen tegengekomen. Gelukkig niet op medisch gebied, maar wel als het op telefonie aankomt. Zo hebben we heel wat logge telefooncentrales onder de tafels van huisartsen aangetroffen die zuchtend, piepend en krakend hun werk deden. Of helemaal niet.

Ga voor IVR!

Gelukkig zijn dergelijke situaties snel, goed, en goedkoop op te lossen. Belangrijk, want een arts moet altijd bereikbaar zijn. Punt uit. En zowel een verouderde telefooncentrale als VoIP (‘bellen over internet’) zijn niet ideaal. Ons IVR platform is wel een bullet proof oplossing. Zelfs als er een naar virus uitbreekt, waardoor de telefoon roodgloeiend staat, ontstaan geen capaciteitsproblemen. Bellers worden dan door ons IVR platform in de wacht gehouden. Of doorverbonden met een calamiteitenteam. Bovendien kunnen we keuzemenu’s (wel of geen spoedgeval?) implementeren en staat het u vrij om de eindbestemming van het nummer te (laten) wijzigen. Met een Belfabriek IVR bent u dus altijd bereikbaar.

Onze standaard oplossing voor een artsendienst bestaat uit:

  • een wachtrij die pas actief wordt als er meer bellers zijn dan kunnen worden doorgeschakeld. Is het rustig, dan wordt de beller dus niet in de wacht gezet.
  • een welkomsttekst: “Welkom bij de artsenpraktijk van dokter Beter”
  • Geavanceerde wachtrijen, keuzemenu’s, voice recording?
  • een keuzemenu: “Toets 1 voor spoed, toets 2 om een herhaalrecept in te spreken, toets 3 om een afspraak te maken met de arts.”

Bij (1) schakelen we door naar het spoednummer of mobiele nummer van de arts (al naar gelang uw voorkeur).

Bij (2) kan de beller het recept inspreken. De opname wordt als bijlage (geluidsbestand) per e-mail verstuurd. Of als voice e-mail afgeleverd. De assistent(e) kan de bestanden beluisteren en meteen actie ondernemen. Zonder bellers te woord te staan, wat veel tijd scheelt.

Bij (3) wordt het gesprek afgeleverd op het ‘gewone’ nummer.

Klinkt ideaal? Binnen 3 uur kunt u er zelf gebruik van maken.