Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Belfabriek ❤️ Callcenters

 

Ideale oplossingen voor callcenters

De Belfabriek houdt van al haar klanten. Maar voor callcenters hebben we een soft spot. Logisch, want in de callcenter sector draait het, ondanks de opkomst van mail, messaging, social en chatbots, vaak toch om het telefonisch ondersteunen van klanten. Snel. Goed. En, gelukkig steeds vaker, met een stevige focus op het creëren van merkambassadeurs in plaats van op het afhandelen van tickets.

Cloud innovaties

Omdat we vinden dat (even adem halen, maar het klopt wel) klanten van klanten van onze callcenter klanten de beste telefonische ondersteuning verdienen, investeren we continu in innovatie van onze cloud oplossingen. Bovendien begrijpen we dat call centers altijd plotseling en meestal gisteren een nummer in de lucht moeten hebben. En dus hebben we er altijd genoeg op voorraad.

Geavanceerde opties

Onze nummers zijn meteen ‘klaar’ voor bellers. Geavanceerde callcenter tools zijn namelijk inbegrepen.

We gebruiken een state-of-the-art IVR-platform waarmee bellers perfect worden verdeeld over de beschikbare callcenter agents. Is sprake van een onverwachte (enorme) piek omdat uw klant vergeten is door te geven dat er een landelijke campagne live gaat? Geen probleem: onze (gratis) wachtrij houdt bellers netjes in de wacht totdat een agent beschikbaar is. Wilt u liever dat uw lokale platform belverkeer in goede banen leidt? Ook dat kan, want de rol van callcenter back-up ligt ons prima. Nog meer geavanceerde opties? Een caller dashboard is inbegrepen. Net als keuzemenu’s, webhooks, flexibele routeringen, telefoongesprekken opnemen en meer.

  • Heeft u meertalige opdrachtgevers en (dus) meertalige agents? Onze skill-based routing borgt dat de juiste bellers bij de juiste callcenter agents terechtkomen.
  • Waar uw klanten zich ook bevinden, in binnen- of buitenland, we kunnen vrijwel alle telefoonnummers direct aansluiten en naar uw callcenter doorschakelen.
  • Heeft u klanten die al over telefoonnummers beschikken, maar geen idee (meer) hebben waar die draaien en wie er verantwoordelijk voor is? We zoeken het met liefde voor u uit!
  • Wilt u dat we direct aan de eindklant factureren? Of doet uw callcenter dat liever zelf? Wij stellen ons flexibel op. Dus als u bijvoorbeeld een vast bedrag per minuut of gesprek vraagt, kunnen we dat keurig mee factureren.
  • Kies voor call-recording om telefonische orders op te slaan. Of zet de functie in voor trainingsdoeleinden en/of als input voor de beoordelingscyclus.

We won’t call you, but feel free to call us: 0800- 235 3227. 😉