Direct online je eigen 085/088/0800/0900 nummers registreren !

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Telefoonnummers voor de zorg

  • Nood- en spoednummers binnen 3 uur live

  • Alle medici standby in 1 telefoonpool

  • Flexibel telefoondiensten schakelen

Ideale oplossingen voor de gezondheidszorg

Goede zorg is wat ons betreft een grondrecht. En mensen die zorg leveren, koesteren we dan ook graag. Maar ondanks onze liefde voor het medische beroep, zijn we gedurende ons 20-jarige bestaan, vreemde dingen tegengekomen. Gelukkig niet op medisch gebied, maar wel als het op telefonie aankomt. Zo hebben we heel wat logge telefooncentrales onder de tafels van huisartsen aangetroffen die zuchtend, piepend en krakend hun werk deden. Of helemaal niet.

Telefoonnummers voor de zorg? Ga voor IVR!

Gelukkig zijn dergelijke situaties snel, goed, en goedkoop op te lossen. Belangrijk, want een arts moet altijd bereikbaar zijn. Punt uit. Ons IVR platform is een bullet proof oplossing. Zelfs als er een naar virus uitbreekt, waardoor de telefoon roodgloeiend staat, ontstaan geen capaciteitsproblemen. Bellers worden dan door ons IVR platform in de wacht gehouden. Of doorverbonden met een calamiteitenteam. Bovendien kunnen we keuzemenu’s (wel of geen spoedgeval?) implementeren en is het eenvoudig om de eindbestemming van het nummer te (laten) wijzigen. Met een Belfabriek IVR bent u dus altijd bereikbaar.

Onze standaard oplossing voor een artsendienst bestaat uit:

  • Een wachtrij die pas actief wordt als er meer bellers zijn dan kunnen worden doorgeschakeld. Is het rustig, dan wordt de beller dus niet in de wacht gezet.

  • Een welkomsttekst: “Welkom bij de artsenpraktijk van dokter Beter”

  • Geavanceerde wachtrijen, keuzemenu’s, voice recording?

  • Een keuzemenu: “Toets 1 voor spoed, toets 2 om een herhaalrecept in te spreken, toets 3 om een afspraak te maken met de arts.”

Bij (1) schakelen we door naar het spoednummer of mobiele nummer van de arts (al naar gelang uw voorkeur).

Bij (2) kan de beller het recept inspreken. De opname wordt als bijlage (geluidsbestand) per e-mail verstuurd. Of als voice e-mail afgeleverd. De assistent(e) kan de bestanden beluisteren en meteen actie ondernemen. Zonder bellers te woord te staan, wat veel tijd scheelt.

Bij (3) wordt het gesprek afgeleverd op het ‘gewone’ nummer.

Klinkt ideaal? Binnen 3 uur kun jij er gebruik van maken !