Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Omdat klant­contact meer is dan alleen een telefoon­nummer

U wilt als organisatie meer uit uw telefoonnummer halen.

Of het nu gaat om meer verkoop, betere support of betere dienstverlening de vraag is steeds weer: hoe verbeter ik mijn telefonische klantcontact?

Goed klant­contact begint met een goed ingeregeld telefoon­nummer

Uw telefoon­nummer is een belangrijk onderdeel van uw uitstraling. Een mobiel nummer op uw website komt amateuristisch over. Misschien een lokaal telefoonnummer om klanten uit andere regio’s aan te trekken? Of een eigen servicenummer waarmee u laat zien dat u landelijk opereert.

Als nummereigenaar zoekt u een betrouwbare partij die u goed kan adviseren bij de keuze en registratie van uw nummer en alle bijbehorende functie's.

Speciaal voor toekomstige klanten hebben wij een e-boek gemaakt waarmee wij u helpen een goed nummer voor uw organisatie te kiezen.

Vul uw e-mail adres hieronder in en u ontvangt ons e-boek gratis.

Welk soort nummer is geschikt voor uw bedrijf?

Nieuwsbrief

Bekijk het e-book Beginnen met servicenummers met checklists om u te helpen kiezen:

U krijgt ook af en toe een tip per e-mail over het kiezen van de juiste telefoonnummers.

Enkele praktij­kvoorbeelden van goed klant­contact

Wist u dat elke maand het merendeel van alle nieuwe 0800- en 0900-nummers in Nederland via de Belfabriek worden geregistreerd en aangesloten? Behalve een onvergetelijk nummer moet uw telefonisch klantcontact perfect zijn aangepast aan uw organisatie en de specifieke behoeften.

Nummereigenaren die serieus werk willen maken van hun telefonische klantcontact kiezen dan ook voor een provider met ervaring. De Belfabriek is met een geschiedenis van bijna 20 jaar, een veteraan op het gebied van servicenummers. Zonder de vele tevreden klanten was dit nooit mogelijk geweest.

  • Albert Heijn gebruikt een gratis 0800-nummer voor haar klantenservice
  • Bruna heeft een 0900-nummer voor vragen en klachten
  • Canon Nederland beantwoord vragen van klanten via het makkelijk te onthouden nummer 0800-­CANON4U
  • Desktop in a Cloud heeft een mooi 088-nummer om vragen over haar Managed IT Hosting te beantwoorden
  • De gemeente Haarlemmermeer gebruikt 088-telefoonnummers om haar zorg bereikbaarheid perfect te regelen
  • ING heeft aparte 0900-nummers voor zakelijke en particuliere bellers
  • Nationale Theaterkassa heeft een 0900-nummer voor kaartverkoop
  • Nederland's broodversierder De Ruijter verwelkomt suggesties, vragen, opmerkingen enklachten via een gratis 0800-nummer
  • Supermarktketen Lidl beantwoordt vragen, klachten en suggesties op het gratis naamnummer 0800-LIDLINFO

Beoordelingen door klanten

waardering: 8.0/10
78 beoordelingen
97% beveelt dit bedrijf aan

“Top geregeld”

Lees de hele testimonial

star
star
star
star
star
Jorn
15-08-2018

“Goede service en zeer snelle respons!”

Lees de hele testimonial

star
star
star
star
star
Marcel
25-02-2018

“Snelle service, vakkundige mensen. Worry free dienstverlening”

Lees de hele testimonial

star
star
star
star
star
M. van Houten/Sanoma
05-09-2016

“Ik ben op zich tevreden over hoe de lijn loopt. In het begin wat opstartproblemen, maar sinds die verholpen zijn, werkt alles goed.”

Lees de hele testimonial

star
star
star
star
star
shaYana
19-08-2016

Over de Belfabriek

Al sinds 2000

Al sinds 2000

Duizenden servicenummers

Meer dan 6000 servicenummers

In meer dan 26 landen

In meer dan 26 landen

Al sinds 2000 is de Belfabriek de enige telefoonmaatschappij in Nederland die volledig gespecialiseerd is in het aanvragen, opzetten en onderhouden van 0800-, 0900-, 088- en 085-nummers.

Voor ons eigen klantcontact maken wij vanaf het begin gebruik van naamnummers als 0800-BELFABRIEK, 0800-ADMINISTRATIE en 0800-FAXMACHINE.

Inmiddels hebben wij meer dan 6000 servicenummers aangesloten, zijn we uitgegroeid tot een bedrijf met tevreden klanten in vele landen, en bieden wij veel meer dan alleen maar Nederlandse servicenummers aan.

Ons Interactive Voice Respons-platform is verbonden met meerdere wereldwijde providers en is makkelijk bereikbaar vanuit de meeste landen ter wereld. Hierdoor kunnen wij servicenummers en lokale nummers in meer dan 26 landen bieden en gesprekken afleveren in het land van herkomst, in Nederland of een derde land.

Ons platform verbindt inkomende gesprekken door naar iedere gewenste locatie en voegt hier uitgebreide IVR-functionaliteiten, zoals een keuzemenu, een digitaal antwoordapparaat, wachtrij, gesprekken opnemen, en nog veel meer, aan toe.

Andere aanbieders rekenen extra kosten voor deze diensten, maar wij vinden dit belangrijke functies die standaard bij een nummer horen. Daarom krijgt u bij ons een uitgebreid pakket functie's inbegrepen bij uw abonnement.

In onze 0800-,085-nummer0900-088-nummershops ziet u direct welke mooie telefoonnummers vandaag nog beschikbaar zijn. U bestelt uw eigen nummer makkelijk en snel online.

Wilt u direct met uw eigen nummer aan de slag dan is een 085-nummer perfect. Deze kunnen wij uit voorraad leveren en zijn binnen 1 werkdag aan te sluiten.

Beschikbare nummers in de meest gevraagde landen vindt u op onze Nummers in het buitenland pagina. In de meeste gevallen kunnen wij deze nummers binnen 3 werkdagen aankiesbaar hebben.

Heeft u vragen over onze diensten en producten? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons gratis bellen op 0800-BELFABRIEK (0800-235 3227) of ons mailen op post@belfabriek.nl.

Wilt u onze artikelen en informatie over onze e-boeken ontvangen? Abonneert u zich dan gratis door hieronder uw e-mail adres in te vullen.