Goed klantcontact begint met een onvergetelijk telefoonnummer

Uw telefoonnummer is een belangrijk onderdeel van uw uitstraling. Een mobiel nummer op uw website komt amateuristisch over. En een lokaal telefoonnummer kan klanten uit andere regio’s afschrikken. Met uw eigen servicenummer laat u zien dat u landelijk opereert.
Als toekomstig nummerhouder zoekt u dus een betrouwbare provider die u goed kan adviseren bij de keuze en registratie van uw nummer.

Speciaal voor toekomstige nummerhouder hebben wij een e-boek gemaakt waarmee wij u helpen een onvergetelijk nummer voor uw organisatie te kiezen. Vul uw e-mail adres hieronder in, en u ontvangt ons e-boek gratis.

Welk soort nummer is geschikt voor u?

"Ik weet niet wat ik moet kiezen: een 0800, 0900, 088 of 085-nummer!"

Bekijk het e-book Beginnen met servicenummers, met checklists om makkelijk te kiezen:

Enkele praktijkvoorbeelden van goed klantcontact

Wist u trouwens dat elke maand het merendeel van alle nieuwe 0800 en 0900 nummers in Nederland via de Belfabriek worden geregistreerd en aangesloten? Behalve een onvergetelijk nummer, moet uw telefonisch klantcontact perfect zijn aangepast aan ùw organisatie en ùw specifieke behoeften.

Nummereigenaren die serieus werk willen maken van hun telefonische klantcontact kiezen dan ook voor een provider met ervaring. De Belfabriek is, met een geschiedenis van bijna 15 jaar, een veteraan op het gebied van servicenummers. Zonder de vele tevreden klanten was dit nooit mogelijk geweest.

  • Albert Heijn gebruikt een gratis 0800-nummer voor haar klantenservice 
  • Bruna heeft een 0900-nummer voor vragen en klachten
  • Canon Nederland beantwoord vragen van klanten via het makkelijk te onthouden nummer 0800-­CANON4U
  • Desktop in a Cloud heeft een mooi 088-nummer om vragen over haar Managed IT Hosting te beantwoorden
  • De gemeente Haarlemmermeer gebruikt 088-telefoonnummers om haar zorg bereikbaarheid perfect te regelen
  • ING heeft aparte 0900-nummers voor zakelijke en particuliere bellers
  • Nationale Theaterkassa heeft een 0900-nummer voor kaartverkoop
  • Nederland's broodversierder De Ruijter verwelkomt suggesties, vragen, opmerkingen enklachten via een gratis 0800-nummer
  • Supermarktketen Lidl beantwoordt vragen, klachten en suggesties op het gratis naamnummer 0800-LIDLINFO
Bekijk meer voorbeelden of bel ons over de mogelijkheden voor uw bedrijf: 0800 - 235 3227.
servicenummer 4.2 5 1 80

Beoordelingen door klanten

waardering:

8.4

/10

80 beoordelingen
99% beveelt dit bedrijf aan

Hoe verzorgt u perfect klantcontact?

Daarover publiceren wij regelmatig artikelen en e-boeken. Wilt u deze ook ontvangen? Abonneert u zich dan gratis door hier uw e-mail adres in te vullen.

Over de Belfabriek

 
 
 

Al sinds 2000

Meer dan 6000 servicenummers

In meer dan 26 landen

Andere aanbieders rekenen extra kosten voor deze diensten, maar wij vinden dit belangrijke functies, die standaard bij een nummer horen. Daarom krijgt u bij ons een uitgebreid pakket extra dienst gratis bij uw abonnement.

Al sinds 2000 is de Belfabriek de enige telefoonmaatschappij in Nederland die volledig gespecialiseerd is in het aanvragen, opzetten en onderhouden van 0800, 0900, 088 en 085-nummers.

Voor ons eigen klantcontact maken wij vanaf het begin gebruik van naamnummers als 0800-BELFABRIEK, 0800-ADMINISTRATIE en 0800-FAXMACHINE. Inmiddels hebben wij meer dan 6000 servicenummers aangesloten, zijn we uitgegroeid tot een bedrijf met tevreden klanten in vele landen, en bieden wij inmiddels veel meer dan alleen maar Nederlandse servicenummers aan.

In onze 0800-, 0900- en 088-nummershops ziet u direct welke onvergetelijke servicenummers vandaag nog beschikbaar zijn. U bestelt uw eigen nummer in makkelijk en snel online. U heeft hierbij zelfs geen creditcard nodig.

Wilt u morgen al met uw eigen nummer aan de slag, dan is een 085-nummer perfect voor u. Deze kunnen wij uit voorraad leveren en zijn vaak al binnen 1 werkdag aan te sluiten.

Ons zogeheten Intelligent Network-platform is verbonden met zes wereldwijde providers en is makkelijk bereikbaar vanuit de meeste landen ter wereld. Hierdoor kunnen wij servicenummers en lokale nummers in meer dan 26 landen bieden en gesprekken afleveren in het land van herkomst, in Nederland of een derde land.

Wilt u onze artikelen en informatie over onze e-boeken ontvangen? Abonneert u zich dan gratis door hier uw e-mail adres in te vullen.

Ons platform verbindt inkomende gesprekken door naar iedere gewenste locatie en voegt hier uitgebreide IVR-functionaliteiten, zoals keuzemenu, digitaal antwoordapparaat, de wachtrij, direct doorverbinden, en nog veel meer, aan toe.