Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Professionele telefooncentrale

Professionele telefooncentrale voor ZZP'ers, MKB en grootbedrijf.

Op Elke Locatie

Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie - op kantoor en thuis! Een volledige hybride systeem, waarmee u medewerkers op elke mogelijke locatie kunt laten meebellen en gesprekken kunt laten opnemen.

Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op uw bureau

Gebruik uw bestaande mobiele- en vaste telefoons in de belgroep

Ook op uw bestaande PC en Mac kunt u onze software installeren

Installeer onze app op uw iOS of Android toestel

Plug en play: voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd én actief!

Bestelwijze en proces

U kunt eenvoudig 24 uur per dag, 7 dagen per week uw order plaatsen op onze website.

Telefoonnummers

Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op uw naam bij de relevante overheidsorganisatie.

Telefoontoestellen

Gebruikt u de door ons aanbevolen Yealink toestellen, dan kunnen wij deze voor-configureren voor u. U heeft dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.

SIP accounts

Deze kunt u 24/7 zelf aanmaken en activeren/deactiveren via de webinterface. Zo kunt u eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die u wilt aansluiten.

Een belteam maken met al uw telefoons

Met al uw medewerkers - thuis of op kantoor kunt u eenvoudig een belteam vormen.

Wij hebben meerdere app's waaruit u kunt kiezen zodat u precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in uw situatie het handigst is.

Onze oplossingen werken met uw bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons, die wij desgewenst leveren.

Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.

Medewerkers ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.

En de apps die u installeert u eenvoudig via een download links naar de betreffende store.

Webinterface

Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.

Adresboek

Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegenkomt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.

Beschikbaarheid

Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.

Statistieken

Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.

Contactpersonen en afdelingen

Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.

Ontmoet uw softphone

Bent u een fanatieke Skyper? Of belt u met een ander softwarepakket? Dan weet u al wat een softphone is: een programma waarmee u op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest u?

Als u gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want u hoeft alleen uw wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.

Combineren? Geen probleem! Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. U bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? U geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.

De vijf grootste voordelen

  • Regelmatig nieuwe updates

  • Voorgeconfigureerde oplossing

  • Eenvoudig in te stellen met een QR code

  • Toegang tot centraal adresboek

  • 100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!

Uw zakelijke telefoonnummer precies zoals u dat wilt

Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt de volledige controle over uw zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.

U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.

De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.

Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze apps heeft.

Belfilter

Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.

Centraal nummer filialen

Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.

Digitaal antwoord apparaat

U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Direct doorverbinden

Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.

Eindbestemmingen wijzigen

Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.

Gesprekken opnemen

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.

Internationale telefonie

Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!

Keuzemenu

Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Piekverkeer opvang

Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!

SMS tool

Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.

Statistieken

U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Statistieken per e-mail

Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.

VIP whitelist

Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.

Vooraankondigingstoon

Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Webhook

Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook

Welkomstmelding

"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.

Veelgestelde vragen omtrent professionele telefooncentrales

Elke onderneming is verschillend en elk bedrijf heeft zijn of haar eigen behoeften. Een telefooncentrale is daarbij geen uitzondering. Het is dan ook onmogelijk om voor elke onderneming één uniform antwoord te geven op deze vraag. Afhankelijk van de eisen die u stelt aan uw telefooncentrale en de functies waarvan u gebruik wenst te maken kunnen de mogelijke installaties nogal uiteenlopen.

Een gehoste telefooncentrale is echter een schaalbare en uiterst flexibele oplossing die aan alle wensen kan voldoen. Of u werkt in een onderneming met tien medewerkers of u beschikt over een callcenter van honderd bedienden, de schaalgrootte van een telefooncentrale in de cloud is virtueel onbeperkt. U hoeft geen dure server aan te schaffen of extra aansluitingen te voorzien, u hoeft zich geen zorgen te maken over de aankoop van dure VoIP toestellen en u hoeft helemaal geen specialist in huis te halen om uw telefooncentrale draaiende te houden. Alles wat u nodig hebt wordt door uw provider voorzien, zodat u zich kan richten op wat voor u het belangrijkste is : het succes van uw onderneming.

De noden van particuliere gebruikers zijn helemaal verschillend van die van bedrijven. Een particulier heeft vaak voldoende aan één vast toestel of mobiel en heeft geen nood aan ingewikkelde functies of een uitgebreide telefooncentrale. Daarbij worden de meest gebruikte opties voor particuliere telefonie standaard aangeboden door hun provider. Een eenvoudig antwoordapparaat en de mogelijkheid om een oproep automatisch door te verbinden zal voor het merendeel van de gebruikers reeds volstaan.

Een onderneming heeft daarbij vaak heel specifieke behoeften die extra functionaliteiten vereisen. Wanneer meerdere diensten binnen het bedrijf aanwezig zijn, moeten die apart kunnen gecontacteerd worden, meerdere klanten moeten tegelijkertijd kunnen doorverbonden worden, oproepen moeten op de meest efficiënte en klantvriendelijke manier kunnen opgevolgd worden en de bereikbaarheid moet optimaal zijn. Een gemist gesprek, kan een gemiste klant of bestelling betekenen en heeft uiteindelijk grote gevolgen voor een bedrijf.

Terwijl een particuliere beller geen nood heeft aan een keuzemenu, een wachtrij, een standaard onthaalboodschap, meerdere belgroepen, software-integratie of een volledig registratie- en opvolgsysteem, zijn dat net de functies die voor een ander bedrijf het verschil kunnen maken.

Telefonie voor bedrijven is veel meer dan telefonie alleen. Het is bellen en gebeld worden, maar ook registreren, opvolgen, bijsturen, bereikbaar zijn en klanten van de best mogelijke dienstverlening voorzien. En om aan al die wensen meer tegemoet te komen, is een VoIP centrale in de cloud de ideale oplossing.

Wie een telefoon centrale aankoopt, kan die volledig zelf naar wens instellen, uitbreiden of aanpassen. Maar daarbij komt meestal een aardig kostenplaatje kijken. Niet alleen bent u volledig zelf verantwoordelijk voor de installatie en het onderhoud, u moet daarbij zelf de nodige toestellen voorzien, de configuratie aanmaken en regelmatig de nodige updates uitvoeren.

Tegenwoordig zijn alle functies die u als onderneming nodig kan hebben ook inbegrepen in een telefooncentrale op huurbasis. Het voordeel van dit laatste is, dat u geen instapkosten hoeft te maken, u geen onderhoudskosten heeft en u toch kan genieten van een optimale flexibiliteit.

Het neusje van de zalm is hierbij het huren van een gehoste telefooncentrale. U hoeft geen fysieke server in uw onderneming te plaatsen, alles kan vanop afstand worden ingesteld, uw provider voorziet alle nodige updates en kan binnen afzienbare termijn inspelen op wijzigingen binnen uw onderneming. En u wordt nooit geconfronteerd met onvoorziene kosten.

Bij een analoge telefooncentrale, werd het aantal toestellen dat u kon aansluiten enerzijds beperkt door het aantal aansluitingen dat u ter beschikking had in uw onderneming en de capaciteit hiervoor op het schakelbord en anderzijds door het aantal buitenlijnen die op uw centrale waren aangesloten, zodat u steeds een maximaal aantal gelijktijdige gesprekken kon voeren.

Bij VoIP telefonie is dit aantal toestellen en gesprekken virtueel onbeperkt. De enige beperking waarmee u te kampen kan hebben, is het aantal gesprekken dat u en uw personeel gelijktijdig kunnen afhandelen. VoIP telefonie is dan ook geschikt voor elk type onderneming.

Start

€22.50 per maand

2

gebruikers

1

nummer

Vast op mobiel

fair-use bellen en gebeld worden binnen NL

  • Welkomsttekst

  • Voice email

  • 085 of lokaal nummer

Kantoor

€45 per maand

5

gebruikers

1

nummer

Vast op mobiel

Fair-use bellen en gebeld worden binnen de EU

  • Welkomsttekst

  • Wachtrij

  • Keuzemenu

  • Voice email

  • Call recording

  • 088/0800/0900 nummer

  • Medewerker beschikbaarheid app

  • Callcenter app

  • Medewerker app

Enterprise

Bel ons voor een offerte

We bouwen een op maat telefonie oplossing voor u

Onbeperkt aantal gebruikers

Onbeperkt aantal belminuten

Facturatie op maat

  • Softphone’s met bedrijfslogo

  • Eigen apparatuur in uw datacenter, ons datacenter of op uw kantoorlocatie

  • Belfabriek als carrier, uw eigen carrier of buitenlandse carrier

  • 1 land of meerdere landen

Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.

Probeer nu!

Anno 2022 zijn wij niet voor niets marktleider

Lees waarom zakelijk Nederland voor de Belfabriek kiest:

Beoordelingen door klanten

waardering:
8/10
beoordelingen:
78
beveelt dit bedrijf aan:
97%

- Complete professionele telefooncentrale: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)

- Alle functies die uw zakelijk telefonie verder kunnen professionaliseren zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.

- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig

- Alle mogelijke professionele zakelijke telefoonnummers gemakkelijk registreren: 0800, 085, 088, 0900, lokaal (Rotterdam 010, Amsterdam 020, Utrecht 030, Eindhoven 040, Groningen 050, Den Haag 070, enzovoort), internationaal (o.a. Duitsland, België, UK, Verenigde Staten).

- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.

- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS

Incl. Yealink T-43U telefoon

En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Een VoIP telefooncentrale installeren wordt daarmee een fluitje van een cent. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten.

Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.

Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.

Probeer nu!