Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Met het gebruiksvriendelijke webportaal houdt u eenvoudig overzicht
van uw telefoonnummers, medewerkers en telefoontoestellen.
Met het gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webportaal beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.
Adresboek
Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegen komt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.
Beschikbaarheid
Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen, weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.
Statistieken
Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?
De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.
Contactpersonen en afdelingen
Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.
Gebruiksvriendelijke portal voor al uw nummers, gebruikers en toestellen.
Regelmatige updates en nieuwe functies.
Wijzig instellingen, bekijk statistieken en betaal uw facturen.
Training door onze klantenservice inbegrepen bij uw abonnement.
Alle mogelijkheden op een rij:
Laat onze medewerkers uw telefoonnummer inrichten zoals u dat wilt. U kunt daarna eenvoudig zelf nog aanpassingen doen of door ons laten doen zodat u er zelf geen omkijken meer naar heeft.
Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.
Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.
U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.
Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.
Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!
Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.
Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.
Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.
Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.
Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat uw telefoonnummer meegroeit met uw organisatie.
Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.
Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.
Probeer nu!Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Ontvang en maak zakelijke gesprekken op uw bestaande mobiele telefoons
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet uzelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen