Klanten over de Belfabriek

Met de vele uren werk die wij in onze producten en diensten hebben gestoken, zijn we met recht trots op het resultaat. Daardoor klinken we soms niet helemaal objectief. Gelukkig hoeft u niet alleen op óns woord af te gaan.
Klanten geven geregeld hun openhartige meningen over de Belfabriek.
U kunt al onze reviews lezen via de Feedbackcompany, Kiyoh of Google+.

servicenummer
4.2 5 1 80
waardering

8.4/10

5 1
99% beveelt dit bedrijf aan
80 beoordelingen
ma.nl
10-11-2016

- goed bereikbaar
- directe reactie op vragen
- deskundigheid direct aan de lijn

Noëlle
07-08-2016

Vriendelijke, laagdrempelig te benaderen medewerkers.
Duidelijke administratie.

Kansz
25-07-2016

- persoonlijk contact
- snelle reacties op vraag en antwoord
- stabiel bedrijf 
- correcte uitbetaling

goedemorgen-goedemiddag.nl
23-12-2015

Gedegen kennis van zaken, goede support en betrouwbare technologie.

brightONE IT Services
11-08-2015

Ze handelen snel en zorgvuldig bij wijzigingen in de configuratie. Verder is de uptime erg goed.

Willem Nijs
20-07-2015

Het werkt. Flexibel in aanpassingen. Alles is mogelijk zonder ingewikkelde procedures. Je zegt wat je wilt en het wordt aangepast.

Wijnand van Dam
12-06-2015

Persoonlijk contact met mensen die niet alleen weten waar ze het over hebben, maar ook direct je vragen beantwoorden en bijvoorbeeld uit eigen beweging helpen met instellingen en dergelijke.
Nazorg en aandacht: na enige tijd wordt je netjes gebeld of alles goed gaat en of ze je nog ergens mee kunnen helpen.
Voorbeeld voor andere bedrijven. Zeer aan te bevelen!

Schoonenberg
21-05-2015

Goed product voor het managen van een servicenummer. - Zeer makkelijk en snel een einbestemmingsnummer wijzigen. - Goede en toegankelijke statistische informatie over het belvolume. - Niet duur. - Mogelijkheid van Call recording.

KVHN- Vereniging Homeopathie
02-04-2015

De Belfabriek krijgt echt een 10 voor de service. We krijgen altijd even vriendelijk en snel antwoord op onze vragen. Geen moeite is teveel. Waar vind je dat nog tegenwoordig...

Transscope
01-04-2015

Alles gaat volgens afspraak. Bij storing onmiddellijk actie. Vriendelijk personeel.

DYTOM
01-04-2015

De Belfabriek heeft een snelle service, en bij eventuele problemen weten zij snel te schakelen.

Peter
12-03-2015

Snel persoonlijk contact en gaan met hun tijd mee (app, goede website, API, etc.).

Skafit Medical
11-12-2014

Goed bereikbaar. Betrokken medewerkers.  Prettige dienstverlening

24uurszorgloket
11-07-2014

Fijne communicatie, snelle reactie op vragen en snelle uitvoering op vragen.

Verkeersschool Leo Cremers
21-06-2014

Zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf, elke afspraak word perfect nagekomen.  Reeds enkele jaren werkt organisatie met hun samen. Sterke punten: Zeer duidelijke informatie en perfecte website waarop je als zelf makkelijk kunt regelen.

 

SGWbouw
05-06-2014

Heldere uitleg zowel persoonlijk als in de correspondentie, Snelheid in het aansluiten van het servicenummer

Robert
26-05-2014

Goede service. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over de diensten.

De Snurkpoli
15-05-2014

Heldere en duidelijke informatie en communicatie. Dus geen verrassingen of tegenvallers.

Robert
02-05-2014

Prettige support en goede bereikbaarheid.
Gemakkelijk bestellen en beheren van producten via de website en goede afhandeling.

Dennis
31-03-2014

Goed bereikbaar, persoonlijke ondersteuning. Daarnaast is er goed meegedacht om de juiste keuze te maken, top!

WCT Trainingen
16-03-2014

Snelle respons. Vriendelijk en behulpzaam, ook voor diegene die er niets van begrijpen.

Van Kaathoven
22-01-2014
Goede bereikbaarheid. Snelle (re)actie. Behulpzaam. Goede, begrijpende uitleg. Goede portal
Ontwikkel-centrum
15-01-2014

Reageren snel op vragen/opmerkingen en lossen dit ook goed op. Zijn nu al een aantal maanden van hun klant en hebben nog geen problemen ondervonden.

Thuisradio
26-11-2013

Wij als bedrijf vinden dat de belfabriek lekker en goed lopen geen problemen moet ik toegeven... verder zijn wij tevreden bij jullie

zuivermedium
23-11-2013
De medewerkers van de Belfabriek zijn zeer sociaal, meedenkend, zeer geduldig, staan je iedere keer weer netjes te woord, hoe vaak je ook om informatie vraagt. Komen je tegemoet. Zeer tevreden.
Webwinkelcollectie
25-09-2013
Uitstekende service. Alle afspraken tot in detail nagekomen. Keurige after-sales.
roel
23-08-2013
Goede applicatie met veel mogelijkheden (routering, wachtrijmanagement, keuzemenu's). Snelle afhandeling van support. Bij de bestelling van ons nummer was er iets fout gegaan, maar dit werd snel en kundig opgelost door de servicedesk. Helemaal goed!
Klant
16-08-2013

Goed uitontwikkeld systeem met goede mogelijkheden. Ging bij de bestelling iets fout, maar is keurig opgelost door serviceafdeling. Prima!

 

Anoniem
06-03-2013

Snel, kundig, beloofd is beloofd. Complimenten voor Eric van de helpdesk.

Nicole
30-01-2013
Had met spoed een extra nummer nodig, dit was geen enkele probleem. Echt helemaal geweldig. Binnen een paar uur was alles geregeld. Wat fijn dat zulke organisaties bestaan.
Vincent de Vries
14-01-2013

Doordat we 24 uur per dag bereikbaar moeten zijn en met verschillende medewerkers werken, zijn we genoodzaakt het algemene nummer regelmatig te wijzigen. Dit gebeurt altijd direct wanneer ik het aanlever via mail. Dus mijn ervaring is erg goed met Belfabriek!

A Kodde
07-09-2012

De Belfabriek heeft alle medewerking verleend bij het urgent omzetten van het 0900 nummer naar een nummer van Connexxion

 

Anoniem
06-09-2012

Rondje gebeld met alle aanbieders, Belfabriek steekt er met kop en schouders bovenuit qua informatie en dienstverlening. Snelle service, snelle registratie. Top!"

Anoniem
23-05-2012

Zowel de technische, helpdesk/support als de administartieve kant is zeer goed en effectief geregeld. Kosten niveau competatief.