De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Gepubliceerd in Telefoon centrale
Met de opmars van telewerk en thuiswerk, wordt flexibiliteit en mobiele bereikbaarheid steeds belangrijker voor ondernemingen. Met modernisering en technologische aanpassingen proberen ondernemers aan deze verzuchtingen tegemoet te komen om het leven van hun medewerkers en het succes van hun zaak te verzekeren. Bereikbaarheid is al langer niet meer alleen het hebben van een vlot bereikbare ondernemingszetel of ruime openingsuren en voldoende parking om uw klanten te verwelkomen. De hedendaagse klant wil snel en makkelijk een oplossing voor een vraag of probleem en wil dat bij voorkeur vanuit zijn of haar luie zetel.
VoIP telefonie biedt hierbij de nodige flexibiliteit, schaalbaarheid, gebruiksgemak en mobiele bereikbaarheid die een moderne en toekomstbestendige communicatie nodig heeft.
De traditionele analoge telefooncentrale laat medewerkers niet toe om op een andere locatie dan hun bureau de oproepen aan te nemen of met het bedrijfsnummer uitgaande oproepen te verrichten. De klassieke telefoontoestellen werden met een vaste kabel verbonden met de telefooncentrale van het bedrijf en konden alleen op kantoor gebruikt worden.
Bij de moderne VoIP centrales, verloopt het telefoonverkeer over een internetverbinding, waardoor een bekabelde aansluiting niet meer nodig is en uw medewerkers niet langer gebonden zijn aan een vast toestel op hun bureau of in het kantoor. De fysieke locatie is niet langer van belang, zolang de beller over een werkende internetverbinding beschikt. Dit kan via het bekabelde netwerk, via wifi of met hun 3G/4G/5G verbinding. Over het internet blijven alle telefoonoperatoren steeds verbonden met uw telefonie centrale in de cloud. Op die manier kunnen ze vanop welke locatie dan ook steeds contacten opbellen met het virtuele bedrijfsnummer en zullen de opgeroepen nummers steeds het telefoonnummer van uw onderneming te zien krijgen.
Aangezien de gebruiker van uw VoIP centrale hun oproepen overal kunnen tot stand brengen of ontvangen, is de bereikbaarheid van uw onderneming steeds gegarandeerd. Onderweg naar een belangrijke vergadering of lekker languit op het strand kan u steeds bereikbaar blijven. Vooral bij telewerk en thuiswerk, biedt VoIP telefonie u en uw medewerkers een uitgebreid gamma aan mogelijkheden om uw communicatie op te volgen.
Een vast VoIP telefoontoestel kan makkelijk thuis geïnstalleerd worden, met een eenvoudige verbinding op uw router thuis.
Met een Android of IOS app kan elke mobiele telefoon of tablet inloggen op de VoIP centrale en omgetoverd worden in een alternatief voor een vast telefoontoestel.
Een softwaretoepassing of web portaal zorgt ervoor dat u vanop uw vaste pc of laptop uw oproepen kan opzetten of aannemen.
Zelfs bereikbaarheid kent zijn grenzen en ook daaraan komt VoIP telefonie tegemoet. U kan namelijk met de online toepassing op elk gewenst moment de instellingen van uw VoIP centrale aanpassen. Meerdere gebruikers kunnen aan een belgroep toegewezen worden, al dan niet in een cascadesysteem, en buiten de openingsuren kan u oproepen afleiden naar een digitaal antwoordapparaat of registratiesysteem, waarbij u de ingesproken berichten als email op een later moment kan nalezen. Laat oproepen automatisch doorverbinden naar een collega, filter gesprekken op basis van een keuzemenu of kies welke nummer u wel of niet kunnen bellen. Zo bent u bereikbaar wanneer u dat wenst en kan u ook ten volle genieten van die echt vrije momenten.
Zelfs vanop afstand kan uw VoIP centrale perfect geïntegreerd worden met de softwarepakketten van uw onderneming. Klantenbestanden, CRM of bestelgegevens blijven ook buiten uw onderneming gekoppeld aan uw telefonie, waardoor u thuis kan werken net alsof u zich op uw kantoor bevindt.
En omdat u uw centrale via het internet steeds bij de hand hebt, beschikt u tevens over alle functionaliteiten die binnen uw bedrijfsmuren mogelijk zijn. Raadpleeg uw antwoordapparaat, meld u aan bij een belgroep, volg uw oproepstatistieken op, voer de nodige aanpassingen aan uw telefooncentrale door, start een telefonische meeting of voer videogesprekken met de collega’s. Zonder ingewikkelde installaties of materiaal, beschikt u snel en eenvoudig over een thuiskantoor.
Met VoIP werkt u efficiënt, thuis of in uw onderneming.