Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Telecom oplossingen voor grootzakelijk gebruik

Telefonie oplossingen voor grootbedrijf

  • 24/7 support en wijzigingen realtime

  • meertalig support centrum

Robuuste, betrouwbare én flexibele telefonie voor grootbedrijf

Ondanks globalisering en de shift naar online, hechten klanten grote waarde aan de lokale context. En bedrijven die ‘dichtbij’ zijn hebben dus een streepje voor op ‘anonieme’ organisaties in verre, vreemde landen. Maar hoe zorgt u er als corporatie voor dat klanten het gevoel hebben dat u de lokale gemeenschap kent en er onderdeel van bent? Een deel van de oplossing schuilt in lokale telefoonnummers. Maar daar zitten wel haken en ogen aan.

Belfabriek lost al die technische en contractuele issues op. Dat begint met centraal beheer van alle inkomende telefoonnummers voor alle landen en regio's waar uw organisatie werkt. Een handige oplossing want vaak is sprake van diverse nummers die bij meerdere lokale providers lopen. En zie dan maar eens te achterhalen welke partij er voor welk deel van het inkomende belverkeer verantwoordelijk is! Bij Belfabriek is het mogelijk om de telefoonnummers van uw vestigingen in bijv. Londen, Amsterdam, New York, enzovoort centraal onder te brengen. Vanuit een overzichtelijke cloud interface beheert u alle telefoonnummers behorende tot uw organisatie.

Onmisbare grootzakelijke telefonie oplossingen inbegrepen

Standaard inbegrepen bij al onze oplossingen zijn functionaliteiten die fundament vormen voor de telefonische bereikbaarheid van iedere corporatie. Dat zijn o.a.: keuzemenu, wachtrij, piekverkeer opvang, belfilter, gesprekken opnemen en meer.

Overstappen naar VoIP telefoons?

Wilt u lokale filialen of teams voorzien van VoIP toestellen? Geen probleem! We regelen voor iedereen binnen 24 uur logins en unieke ID’s. Ook uitbellen kan via ons worden gerealiseerd.

Ook ‘klaar’ met een grote hoeveelheid contracten, ondoorzichtige SLA’s en vage kostenconstructies? Ga voor onze grootzakelijke telefonie oplossingen!

Gebruiksvriendelijke softphone

Uw medewerkers kunnen onze online bellen software, ofwel softphone downloaden en installeren via QR-code. Voor corporaties met meer dan 100 werknemers is het ook mogelijk om het uiterlijk van de softphone op maat te laten designen naar gelang uw huisstijl. Dit kan binnen een maand (ontwerp, implementatie en uitrol) worden gerealiseerd. Informeer naar de opties! Overweegt u callcenter support inhouse onder te brengen? Dan kunnen uw medewerkers gebruik maken van de callcenter app. Deze stelt organisaties in staat om eenvoudig een eigen callcenter op te zetten op flexibele en kosteneffectieve wijze.

Overzichtelijk webportal

De telefonische bereikbaarheid managen vanuit helicopter blikveld doet u via het webportal. Hier ziet u alle relevante statistieken waar u op kunt bijsturen. Met het gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webportaal beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.

Robuust en veilig

Alle onderdelen van het Belfabriek telefoonsysteem worden regelmatig voorzien van updates. Zo bent u er altijd van verzekerd dat uw bereikbaarheid geborgd is. Daarbij, bent u niet langer afhankelijk van of medewerkers de veiligheidsupdates wel installeren of dit laten versloffen.

Adresboek

Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers altijd binnen handbereik heeft. Hier kunt u bijv. de telefoonnummers van de belangrijkste leveranciers en andere stakeholders onder speed dial zetten.

Meten is weten

Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer. Zo kunt u de juiste besluiten nemen om de telefonische bereikbaarheid en sales via de telefoon steeds verder optimaliseren.