De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Telecom oplossingen voor grootzakelijk gebruik

Telefonie oplossingen voor grootbedrijf

  • 24/7 support en wijzigingen realtime

  • meertalig support centrum

Robuuste, betrouwbare én flexibele telefonie voor grootbedrijf

Ondanks globalisering en de shift naar online, hechten klanten grote waarde aan de lokale context. En bedrijven die ‘dichtbij’ zijn hebben dus een streepje voor op ‘anonieme’ organisaties in verre, vreemde landen. Maar hoe zorg je er als corporate voor dat klanten het gevoel hebben dat jij de lokale gemeenschap kent en er onderdeel van bent? Een deel van de oplossing schuilt in lokale telefoonnummers. Maar daar zitten wel haken en ogen aan.

Belfabriek lost al die technische en contractuele issues op. Dat begint met centraal beheer van alle inkomende telefoonnummers voor alle landen en regio's waar jouw organisatie werkt. Een handige oplossing want vaak is sprake van diverse nummers die bij meerdere lokale providers lopen. En zie dan maar eens te achterhalen welke partij er voor welk deel van het inkomende belverkeer verantwoordelijk is!

Bij Belfabriek is het mogelijk om de telefoonnummers van alle vestigingen in bijvoorbeeld Londen, Amsterdam en New York centraal onder te brengen. Vanuit een overzichtelijke cloud interface beheer jij alle telefoonnummers behorende tot de organisatie.


Onmisbare grootzakelijke telefonie oplossingen inbegrepen


Standaard inbegrepen bij al onze oplossingen zijn functionaliteiten die het fundament vormen voor de telefonische bereikbaarheid van iedere corporate. Dat zijn ondermeer: een keuzemenu, wachtrij, piekverkeer opvang, belfilter en telefoongesprekken opnemen.

Wij kunnen ook een platform helemaal op maat bouwen en beschikbaar maken in het datacenter, welke alleen benaderbaar is voor de eigen organisatie en geheel exclusief is.

Overstappen naar VoIP telefoons?

Wil jij lokale filialen of teams voorzien van VoIP toestellen? Geen probleem! We regelen voor iedereen binnen 24 uur logins en unieke ID’s. Ook uitbellen kan via ons worden gerealiseerd.

Ook ‘klaar’ met een grote hoeveelheid contracten, ondoorzichtige SLA’s en vage kostenconstructies? Ga voor onze grootzakelijke telefonie oplossingen!


Gebruiksvriendelijke softphone

Alle medewerkers kunnen onze online bellen software, ofwel softphone downloaden en installeren via een unieke QR-code.

Voor corporates met meer dan 100 werknemers is het ook mogelijk om het uiterlijk van de softphone op maat te designen naar gelang de huisstijl.

Overweegt je om een eigen inhouse callcenter op te zetten? Dan kunnen alle medewerkers gebruik maken van de callcenter app. Deze stelt organisaties in staat om eenvoudig een eigen callcenter op te zetten op flexibele wijze.


Overzichtelijk webportal

De telefonische bereikbaarheid managen vanuit doet je via het dashboard. Hier zie je alle relevante statistieken waar je op kunt bijsturen.

Met het gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webportaal beheert jij
eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het
systeem. Wil je er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of
email onze support medewerkers: zij maken de wijzigingen graag voor jou !

Robuust en veilig


Alle onderdelen van het Belfabriek telefoonsysteem worden regelmatig voorzien van updates. Zo ben jij er altijd van verzekerd dat de bereikbaarheid perfect is.



Adresboek

Binnen het adresboek kun je eenvoudig alle interne en externe contacten invoeren met
de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar alle toestellen die binnen jouw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel hardphones als de softphones, zo zorg je ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers altijd binnen handbereik heeft.


Meten is weten



Online statistieken van alle binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wil jij meer weten, download dan alle data eenvoudig naar de computer.

Zo kun jij de beste besluiten nemen om de telefonische bereikbaarheid steeds verder optimaliseren !

Tevreden Belfabriek Klanten:

isInitialized: False