De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

VoIP kosten voor ZZP,het MKB en grote organisaties.

Bespaar op telefonie en VoIP door een single, starter of kantoor pakket te kiezen !

Single

€ 9,95 per maand

Je hebt een eenmanszaak en wilt een zakelijk nummer wat uitkomt op je mobiel. Wij routeren daarom alle gesprekken rechtstreeks naar je mobiele telefoon.

1 gebruiker

1 nummer

Vast op mobiel

Werkt met alle mobiele netwerken

  • 085 of lokaal nummer

Starter

€ 22,50 per maand

Je wilt binnenkomende gesprekken flexibel schakelen naar meerdere telefoons zodat jij en een partner de telefoontjes kunnen beantwoorden. Met onze app kun je altijd realtime - 24/7 - de binnenkomende telefoontjes doorschakelen naar meerdere toestellen.

2 gebruikers

1 nummer

Vast op mobiel

Wij bouwen elk nummer op maat

  • Alle functie's inbegrepen

  • Keuze uit lokaal of 085 nummer

  • Bel-Baas app

  • Bel-Collega app

Kantoor

€ 45 per maand

Je hebt een belteam van maximaal 5 gebruikers en je wilt alle functies die we bieden. Perfect! Dan is dit plan voor jou.

5 gebruikers

1 nummer

VIP support per telefoon en email. Ook buiten kantoortijden.

Wij bouwen elk nummer op maat

  • Alle functie's inbegrepen

  • Keuze uit lokaal/085/088/0800/0900 nummer

  • Bel-Baas app

  • Bel-Collega app

  • API: developers kunnen in code met ons telefonie platform praten

Enterprise

Bel ons voor een offerte !

Wil je meerdere nummers of meer gebruikers ? Wil je een speciale telefonie oplossing of... Neem contact met ons op en wij maken een bedrijfsplan op maat !

Wij bouwen een telefonieoplossing op maat

Onbeperkt aantal gebruikers

Onbeperkt aantal belminuten

Facturering op maat

  • Eigen apparatuur in eigen datacenter, ons datacenter of op de kantoorlocatie

  • 1 land of meerdere landen

Lees waarom Slimme Ondernemers voor Belfabriek kiezen:

VoIP kosten veelgestelde vragen

Het belangrijkste voordeel en de aantrekkingskracht van een VoIP-systeem zijn de lage kosten. Omdat gesprekken via het internet verlopen, betaal je niet meer telefoonlijnen. Bij ouderwetse telefoonsystemen is een systeem met meerdere lijnen duur, en zijn extra functies zoals doorschakelen of in de wachtrij plaatsen moeilijk te configureren. VoIP biedt daarnaast ook scherpe tarieven voor internationale gesprekken.

4 manieren waarop VoIP de kosten verlaagt en de communicatie vereenvoudigt

VoIP diensten zijn vandaag de dag zeer betrouwbare en flexibele oplossingen voor bedrijven van elke omvang. Door gebruik te maken van VoIP technologie kan jij je communicatiemiddelen vereenvoudigen en je efficiëntie op verschillende manieren verhogen:


1. Verminder netwerk kosten

Een VoIP telefoonsysteem brengt meestal kostenbesparingen met zich mee door de kosten van zakelijke telefoonrekeningen te verlagen. Een bedrijf dat gebruik maakt van een VoIP dienst hoeft niet langer te werken met meerdere dienstverleners voor zijn kantoor-, mobiele-, en datadiensten. Deze worden allemaal afgehandeld op het bestaande datanetwerk. Telefonie werkt nu over je datanetwerk en wij kunnen dit dus op afstand voor jou regelen. Geen aparte telefoonlijnen meer !


2. Minder interne IT- en ondersteuningslasten

Met een hosted VoIP oplossing beheren en onderhouden wij de telefoniehardware en software. Dit vermindert de behoefte aan IT-ondersteuning en laat meer tijd over voor jou om je te richten op de eigen 'core' business.


3. Verhoog de ROI met efficiënte betalingsmodellen

Met VoIP systemen betalen gebruikers op een maandelijkse per-gebruiker basis. Daarbij zijn VoIP gebruikers niet langer gebonden aan een bepaald land, adres of telefoonlijn voor de communicatie - dit geeft de werknemer mobiliteit en bespaart het bedrijf de kosten van interlokale gesprekken.


4. Minder hardware en installatie nodig

Het VoIP telefoonsysteem is ook gemakkelijk in gebruik te nemen - er is geen noodzaak voor hardware en uitgebreide installatie van apparatuur. Wij kunnen telefoons sturen of bestaande telefoons gebruiken.

Hoewel er geen twijfel over mogelijk is, we zijn goed op weg naar een wereld zonder vaste lijnen; niet iedereen is klaar om de kabel door te knippen. Als u nog steeds twijfelt over het online versus vaste lijn vraagstuk, laten we eens kijken naar een aantal van de voordelen die online telefonie biedt.


Online telefonie is goedkoper

Prijs is een van de meest significante verschillen tussen traditionele vaste lijnen en online telefonie. Online telefoniesystemen zijn over het algemeen veel betaalbaarder, vooral voor bedrijven die veel telefoonlijnen en meerdere kantoorlocaties ondersteunen. Traditionele telefoondiensten vereisen een fysieke verbinding op elke locatie, wat leidt tot hoge installatiekosten en lopende kosten voor het onderhoud van de apparatuur. Er zijn ook grote besparingen te behalen op internationale gesprekken en interlokale diensten, aangezien online providers meestal veel lagere tarieven hanteren dan een traditionele vaste telefoondienst.


Telefoongesprekken kunnen overal vandaan worden gevoerd

De meeste bedrijven hebben onlangs in de praktijk gezien dat degenen die wendbaar waren de vruchten plukten. Online telefonie zorgt voor een flexibel personeelsbestand dat niet langer aan hun bureau gekluisterd is. Met online telefonie kunnen uw werknemers overal werken, op het toestel van hun keuze.

Bedrijven kunnen ook nieuwe locaties openen zonder vaste lijnen en telefoonsystemen te installeren. Ze kunnen ook werknemers verplaatsen als dat nodig is zonder zich zorgen te maken dat ze de telefoondienst verliezen.


Eenvoudiger in te schalen dan een vaste lijn

Een online telefonie systeem is ook veel schaalbaarder dan een traditionele vaste lijn. Dit betekent dat het kan meegroeien met uw bedrijf als het uitbreidt en verandert. Als uw bedrijf snel groeit en u moet meer telefoonlijnen toevoegen, dan is dit gemakkelijk te doen met een online telefonie systeem. Neem gewoon contact op met uw provider, en zij zullen u in een mum van tijd voorzien van nieuwe telefoonlijnen. Echter, met een traditionele vaste lijn dienst, zou u extra fysieke telefoonlijnen moeten installeren, wat kostbaar en lastig kan zijn.

Het betekent ook dat als u minder werknemers hebt dan in het begin, u gemakkelijk het aantal telefoonlijnen kunt verminderen en zo de kosten minimaliseren.


Gemakkelijk te integreren met andere software

Een online telefonie systeem is oneindig veel flexibeler dan traditionele vaste lijnen omdat het gemakkelijk te integreren is met nieuwe technologie naarmate uw bedrijf groeit en verandert. U kan bijvoorbeeld uw online telefoniesysteem integreren met een bestaand customer relationship management (CRM) systeem of andere bedrijfssoftware om tijd te besparen en efficiëntie te verhogen.


Verbeterde gesprekskwaliteit

De geluidskwaliteit van ISDN en analoge telefonie is niet zo hoog als die van online telefonie diensten. Het grootste nadeel van analoog voor bedrijven is dat het gevoelig is voor problemen met ruis en tijdvertraging op de lijn tijdens gesprekken. Dit kan zeer frustrerend zijn voor werknemers die gesprekken met klanten proberen aan te nemen of tijdens een belangrijk gesprek met een leverancier. De geluidskwaliteit van VoIP diensten is meestal zeer hoog, op voorwaarde dat het goed geconfigureerd is, en de internetverbinding snel genoeg is om het te ondersteunen.


Gebruiksgemak

Als u niet zo technisch bent, maakt u dan geen zorgen. Online telefonie systemen zijn ontworpen om makkelijk in gebruik te zijn. In veel gevallen kunnen werknemers binnen een paar minuten aan de slag met een nieuw online telefonie systeem. Aan de andere kant, traditionele vaste telefoon systemen kunnen een uitdaging zijn in gebruik, vooral als u meerdere extensies heeft of internationale gesprekken moet voeren. Het Belfabriek telefoonsysteem biedt niet alleen een enterprise-class bedrijfscommunicatie functie, maar biedt ook technische ondersteuning van hoge kwaliteit, wat uw bedrijfscommunicatie directer en efficiënter kan maken, en ook meer bevorderlijk is voor de uitbreiding en het beheer van bedrijfscommunicatie.

Betrouwbaarder dan een vaste lijn

Online telefonie systemen zijn veel betrouwbaarder dan een traditioneel vast telefoon systeem. Online telefonie systemen hebben minder kans op onderbrekingen in de dienstverlening als gevolg van weersomstandigheden of andere externe factoren. Met een traditioneel vast telefoonsysteem, kan het hele filiaal plat gaan wanneer er een storing is op één locatie. De flexibiliteit en mobiliteit van online telefonie systemenmaken ze ook betrouwbaarder, aangezien werknemers van overal met een internetverbinding kunnen werken.


Geavanceerde functies

Online telefonie wordt geleverd met een breed scala aan functies, waarvan vele niet beschikbaar zijn via traditionele vaste lijnen. Deze functies kunnen bestaan uit bijvoorbeeld, een statistische gegevens dashboard, gespreksopname, en nog veel meer. Dit zijn slechts enkele van de vele geavanceerde functies om u te helpen geld te besparen en tegelijkertijd de productiviteit van uw werknemers te verhogen.

Online telefonie systemen zijn ook ontworpen om gemakkelijk te upgraden wanneer uw bedrijf dit nodig heeft. Indien uw bedrijf snel groeit of indien uw huidig VoIP systeem niet langer voldoet aan al uw wensen, is het niet nodig om het volledige systeem te vervangen; voeg gewoon nieuwe toestellen of componenten toe wanneer dit nodig is.

Onze aanbeveling zou het kantoor pakket zijn. Deze bevat alle functies die handig en nodig zijn voor het MKB. Wil jij u het eerst op kleinere schaal proberen? Het is ook mogelijk om te beginnen met het starter pakket, en gaandeweg te upgraden naar het kantoor pakket !

Ja, schaalbaarheid is een van de voordelen van een zakelijk VoIP abonnement.

Omdat een zakelijk telefoonsysteem gehost wordt in de cloud, is upgraden eenvoudig. Er is geen noodzaak voor dure infrastructuur upgrades. In wezen kunt u het telefoonsysteem van uw bedrijf schalen naar een bijna onbeperkt aantal gebruikers of locaties.

Wie een telefoon centrale koopt kan die volledig zelf naar wens instellen, uitbreiden of aanpassen. Maar daarbij komt een aardig kostenplaatje kijken. Niet alleen ben jij volledig zelf verantwoordelijk voor de installatie en het onderhoud, je moet ook zelf de configuratie aanmaken en regelmatig de nodige updates uitvoeren.

Tegenwoordig zijn alle functies die jij als ondernemer nodig kan hebben ook inbegrepen in een telefooncentrale op Internet. Het voordeel van deze laatste is dat je geen opstartkosten hoeft te maken, je geen onderhoudskosten hebt en ook kan genieten van veel flexibiliteit.

Het neusje van de zalm is hierbij onze telefooncentrale. Je hoeft geen fysieke server in jouw kantoor te plaatsen, alles kan van op afstand worden ingesteld en wij zorgen voor alle nodige updates en wijzigingen. En: je wordt nooit geconfronteerd met onvoorziene kosten.

IP telefoontoestellen dienen aangeschaft te worden. Nieuwe aanvragen ontvangen binnen 2 werkdagen een voor-geconfigureerd VoIP telefoontoestel (model Yealink T-43U) geheel vrijblijvend, op proef om te testen. Met dit toestel t.w.v. 75 Euro kan men kosteloos proefgesprekken maken en ontvangen.

En uiteraard dient u beschikking te hebben over een solide internetverbinding op uw kantoor of in de homeoffice.

- Compleet zakelijke telefonie pakket: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal, app en vast op mobiel.

- Alle functies die jouw zakelijke telefonie perfect maken zoals telefoongesprekken opnemen, een handig keuzemenu en wachtrij inbegrepen.

- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig

- Alle mogelijke telefoonnummers eenvoudig registreren: 0800, 085, 088, 0900, lokaal (Rotterdam 010, Amsterdam 020, Utrecht 030, Eindhoven 040, Groningen 050, Den Haag 070), internationaal (Duitsland, België, UK, Verenigde Staten).

- Tarief vanaf € 9,95 per maand

De configuratie en verzending van bureautelefoons naar de werklocatie van jouw keuze:

Naar het thuisadres van je collega

Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen

Naar internationale kantoren

Bestel voor 22:00 uur en begin morgen met bellen en gebeld worden !

Bestel nu

Tevreden Belfabriek Klanten: