Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Laat uw medewerkers overal telefoongesprekken ontvangen:
thuis en op kantoor.
BestelEen voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Ontvang en maak zakelijke gesprekken op uw bestaande mobiele telefoons
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet uzelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Bellen en gebeld worden? Daar willen we eigenlijk niet over nadenken. Telefonie moet werken. Zonder gedoe, gepriegel, geregel of gezeur. Alleen: veel VoIP centrales zijn omslachtig. Bijvoorbeeld omdat er vaak dingen moeten worden aangepast of ingesteld. Bovendien wordt u met opties geconfronteerd (hoe vaak logt u in op uw router of firewall?) die hoofdbrekens kunnen opleveren. De Belfabriek VoIP centrale werkt wél. Voor al uw medewerkers. Op alle plekken en locaties. Bovendien wordt het continu doorontwikkeld. U bent (en belt) dus altijd up to date.
De Belfabriek Voice over IP centrale werkt met alle toestellen. Op kantoor, thuis en onderweg, want mobiel wordt volledig ondersteund. U bepaalt dus zelf welke collega’s met welk type toestel werken. En ja, dat kan ook een computer zijn, want met onze software worden computers onderdeel van de belgroep.
Gemak dient de mens
Deze telefooncentrale is geautomatiseerd en makkelijk in te richten. En de toestellen? Die worden razendsnel verzonden vanuit ons gerobotiseerde magazijn. Voor 22:00 uur besteld, is de volgende werkdag op de werkplek. Volledig voorgeconfigureerd. Wilt u dat we toestellen bij medewerkers thuis of juist op meerdere (Europese) kantoorlocaties bezorgen? In-house logistiek betekent dat we volkomen flexibel zijn.
Hoe werkt het?
Snel! Een nieuw telefoonnummer sluit u zelf aan via het bestelproces op onze website. En softphones voor iOS, Android en desktop downloadt u direct en kunt u delen met medewerkers. Uiteraard kunt u ook een van onze specialisten inschakelen om het belteam van nummers en toestellen te voorzien. Ook handig: een centraal adresboek is inbegrepen, dus als u (bijvoorbeeld) wilt dat al uw mensen elkaar, het administratiekantoor, de ICT partij en/of de lokale pizzakoerier kunnen bellen, dan is dat snel geregeld. Synchroniseren en klaar.
Internationaal bellen
De Belfabriek is actief in bijna alle Europese landen, dus ook internationale nummers kunnen worden aangesloten. Plus: bellen binnen Europa is inbegrepen op basis van een very fair use policy. Wilt u de stap maken naar een ander land? Afhankelijk van de lokale wet- en regelgeving voorzien wij u vaak binnen één werkdag van een nieuw lokaal nummer. Ook kunnen we nummers namens uw bedrijf vastleggen.
Vraag meteen een nieuw telefoonnummer aan en/of bestel uw eerste bureautoestel. Meer weten? Neem gerust contact op. We hebben 21 jaar ervaring in de zakelijke markt, dus hoe ongebruikelijk uw vraag ook is, we hebben ‘m vast al een keer beantwoord.
Goed om te weten: Belfabriek is geen reseller, maar een zogenaamde direct-writer: wij doen alleen zaken met eindgebruikers - een garantie op korte lijnen en directe, persoonlijke ondersteuning door onze eigen medewerkers.
Uw voordelen:
Het meest gebruiksvriendelijke IP telefooncentrale. Beloofd.
Voor-geconfigureerde Yealink toestellen met 5 jaar garantie, plug & play!
Onbeperkt aantal voor-geconfigureerde Belfabriek softphones, plug & play
Geschikt voor kantoren, thuiswerkers, filialen, Europese vestigingen, enz.
Deze telefoon centrale is ideaal voor: klinieken, artsen, zelfstandig ondernemers, bedrijven met meerdere filialen, ondernemingen met vestigingen in meerdere landen, startende ondernemers, overheidsinstanties, franchiseorganisaties, landelijke ketens, bedrijven die een speciaal nummer willen openen voor een specifiek doel, afdelingen binnen bedrijven die een belgroep willen opzetten, marketeers, wereldwijde merken, nooddiensten, spoeddiensten
Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie - op kantoor en thuis! Een volledige hybride systeem, waarmee u medewerkers op elke mogelijke locatie kunt laten meebellen en gesprekken kunt laten opnemen.
Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op uw bureau
Gebruik uw bestaande mobiele- en vaste telefoons in de belgroep
Ook op uw bestaande PC en Mac kunt u onze software installeren
Installeer onze app op uw iOS of Android toestel
U kunt eenvoudig 24 uur per dag, 7 dagen per week uw order plaatsen op onze website.
Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op uw naam bij de relevante overheidsorganisatie.
Gebruikt u de door ons aanbevolen Yealink toestellen, dan kunnen wij deze voor-configureren voor u. U heeft dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.
Deze kunt u 24/7 zelf aanmaken en activeren/deactiveren via de webinterface. Zo kunt u eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die u wilt aansluiten.
Met al uw medewerkers - thuis of op kantoor kunt u eenvoudig een belteam vormen.
Wij hebben meerdere app's waaruit u kunt kiezen zodat u precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in uw situatie het handigst is.
Onze oplossingen werken met uw bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons, die wij desgewenst leveren.
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.
Medewerkers ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.
En de apps die u installeert u eenvoudig via een download links naar de betreffende store.
Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.
Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegenkomt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.
Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.
Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?
De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.
Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.
Bent u een fanatieke Skyper? Of belt u met een ander softwarepakket? Dan weet u al wat een softphone is: een programma waarmee u op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest u?
Als u gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want u hoeft alleen uw wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.
Combineren? Geen probleem! Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. U bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? U geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.
De vijf grootste voordelen
Regelmatig nieuwe updates
Voorgeconfigureerde oplossing
Eenvoudig in te stellen met een QR code
Toegang tot centraal adresboek
100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!
Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt de volledige controle over uw zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.
U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze apps heeft.
Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.
Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.
U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.
Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.
Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!
Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.
Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.
Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.
Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.
Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat uw telefoonnummer meegroeit met uw organisatie.
Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.
Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor!