Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899

Alles-in-1 zakelijk cloud bellen

Laat uw medewerkers overal telefoongesprekken ontvangen:

thuis en op kantoor.

Bestel

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring

Softphone

Ontvang en maak zakelijke gesprekken op uw bestaande mobiele telefoons

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

Mobiele apps

Zet uzelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Het meest complete pakket voor de zakelijke gebruiker

Op Elke Locatie

Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie - op kantoor en thuis! Een volledige hybride systeem, waarmee u medewerkers op elke mogelijke locatie kunt laten meebellen en gesprekken kunt laten opnemen.

Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op uw bureau

Gebruik uw bestaande mobiele- en vaste telefoons in de belgroep

Ook op uw bestaande PC en Mac kunt u onze software installeren

Installeer onze app op uw iOS of Android toestel

Plug en play: voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd én actief!

Bestelwijze en proces

U kunt eenvoudig 24 uur per dag, 7 dagen per week uw order plaatsen op onze website.

Telefoonnummers

Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op uw naam bij de relevante overheidsorganisatie.

Telefoontoestellen

Gebruikt u de door ons aanbevolen Yealink toestellen, dan kunnen wij deze voor-configureren voor u. U heeft dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.

SIP accounts

Deze kunt u 24/7 zelf aanmaken en activeren/deactiveren via de webinterface. Zo kunt u eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die u wilt aansluiten.

Een belteam maken met al uw telefoons

Met al uw medewerkers - thuis of op kantoor kunt u eenvoudig een belteam vormen.

Wij hebben meerdere app's waaruit u kunt kiezen zodat u precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in uw situatie het handigst is.

Onze oplossingen werken met uw bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons, die wij desgewenst leveren.

Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.

Medewerkers ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.

En de apps die u installeert u eenvoudig via een download links naar de betreffende store.

Webinterface

Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.

Adresboek

Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegenkomt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar al uw toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.

Beschikbaarheid

Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.

Statistieken

Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.

Contactpersonen en afdelingen

Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.

Ontmoet uw softphone

Bent u een fanatieke Skyper? Of belt u met een ander softwarepakket? Dan weet u al wat een softphone is: een programma waarmee u op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest u?

Als u gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want u hoeft alleen uw wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.

Combineren? Geen probleem! Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. U bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? U geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.

De vijf grootste voordelen

  • Regelmatig nieuwe updates

  • Voorgeconfigureerde oplossing

  • Eenvoudig in te stellen met een QR code

  • Toegang tot centraal adresboek

  • 100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!

Uw zakelijke telefoonnummer precies zoals u dat wilt

Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt de volledige controle over uw zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.

U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.

De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.

Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze apps heeft.

Belfilter

Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.

Centraal nummer filialen

Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.

Digitaal antwoord apparaat

U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Direct doorverbinden

Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.

Eindbestemmingen wijzigen

Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.

Gesprekken opnemen

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.

Internationale telefonie

Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!

Keuzemenu

Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Piekverkeer opvang

Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!

SMS tool

Voor korte berichten naar uw klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.

Statistieken

U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Statistieken per e-mail

Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.

VIP whitelist

Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.

Vooraankondigingstoon

Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Webhook

Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook

Welkomstmelding

"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.

Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.

Probeer nu!

Veelgestelde vragen omtrent zakelijk cloud bellen

In de jaren negentig namen veel mensen een ISDN-telefoonlijn. In tegenstelling tot een analoge verbinding, maakte deze het mogelijk om tegelijkertijd te bellen en te internetten. Omdat u meerdere telefoontoestellen op zo’n lijn kunt aansluiten, was dit ook een populaire keuze voor veel bedrijven.

Aan het ISDN-hoofdstuk is al geruime tijd geleden een einde gekomen: al sinds 1 september 2019 zijn de ISDN-lijnen van de KPN niet langer bereikbaar.

De voornaamste reden voor het uitfaseren van ISDN is dat steeds meer mensen internetten via een krachtige ADSL- of kabelverbinding. Een verbinding die ook de weg vrijmaakt voor bellen via internet: VoIP. Daardoor is het onderhoud aan de ISDN-lijnen te duur geworden.

VoIP bellen is goedkoop of soms zelfs geheel gratis, wat het logisch maakt dat steeds meer particulieren en bedrijven hierop overstappen. Ook is de geluidskwaliteit aan beide kanten van de lijn weergaloos – waar ter wereld de bellers zich ook bevinden.

Wat zakelijke telefonie betreft begint de ouderwetse analoge telefooncentrale steeds meer achterhaald te worden. De belangrijkste reden hiervoor is dat er geen fysieke lijnen meer nodig zijn. Met andere woorden, alles kan vanuit de cloud geregeld worden. Daarom is er in principe alleen nog maar een internetverbinding nodig. Een VoIP dienst opent de deuren voor betere functionaliteit, is in de meeste gevallen vele malen goedkoper en geeft schaalbaarheid. Alleen dit al is genoeg om veel bedrijven over de streep te trekken.

De noden van particuliere gebruikers zijn helemaal verschillend van die van bedrijven. Een particulier heeft vaak voldoende aan één vast toestel of mobiel en heeft geen nood aan ingewikkelde functies of een uitgebreide telefooncentrale. Daarbij worden de meest gebruikte opties voor particuliere telefonie standaard aangeboden door hun provider. Een eenvoudig antwoordapparaat en de mogelijkheid om een oproep automatisch door te verbinden zal voor het merendeel van de gebruikers reeds volstaan.

Een onderneming heeft daarbij vaak heel specifieke behoeften die extra functionaliteiten vereisen. Wanneer meerdere diensten binnen het bedrijf aanwezig zijn, moeten die apart kunnen gecontacteerd worden, meerdere klanten moeten tegelijkertijd kunnen doorverbonden worden, oproepen moeten op de meest efficiënte en klantvriendelijke manier kunnen opgevolgd worden en de bereikbaarheid moet optimaal zijn. Een gemist gesprek, kan een gemiste klant of bestelling betekenen en heeft uiteindelijk grote gevolgen voor een bedrijf.

Terwijl een particuliere beller geen nood heeft aan een keuzemenu, een wachtrij, een standaard onthaalboodschap, meerdere belgroepen, software-integratie of een volledig registratie- en opvolgsysteem, zijn dat net de functies die voor een ander bedrijf het verschil kunnen maken.

Telefonie voor bedrijven is veel meer dan telefonie alleen. Het is bellen en gebeld worden, maar ook registreren, opvolgen, bijsturen, bereikbaar zijn en klanten van de best mogelijke dienstverlening voorzien. En om aan al die wensen meer tegemoet te komen, is een VoIP centrale in de cloud de ideale oplossing.

Zakelijk cloud bellen zoals dat van Belfabriek is een 'geen omkijken' oplossing. Dat wilt zeggen het cloud bellen systeem is kant en klaar. U of uw medewerkers kunnen eenvoudig een QR-code scannen om de app te installeren. Ook beschikt u over een overzichtelijk webportaal. Alles werkt out of the box. Geen 'gedoe' met installatie handleidingen, een techneut die op locatie langs moet komen (met alle bijkomende kosten van dien). Het werkt intuïtief zoals je het zou verwachten en het hoort. Ook v.w.b. veiligheid is cloud bellen de toekomstbestendige strategie. Alle updates worden automatisch uitgevoerd zonder dat u of uw personeel hier op hoeven te letten. Onderhoud en veiligheid en functionaliteit updates zijn kosteloos inbegrepen. Nuttige functionaliteiten die onmisbaar zijn voor zakelijk bellen zijn met een druk op de knop in real-time aan te zetten, te wijzigen of te deactiveren. U bent overal te allen tijde bereikbaar. Of dat nu op kantoor is, de homeoffice, onderweg of op zakenreis. Zolang er maar een gedegen internet verbinding voorhanden is.

In principe exact hetzelfde als traditionele analoge telefonie. Alleen is het niet langer noodzakelijk om een telefooncentrale op locatie te hebben. De telefooncentrale is 'hosted'. D.w.z dat u geen omkijken meer heeft naar onderhoud van de centrale.

Cloud telefonie werkt via een VoIP service provider. Wanneer u het telefoonnummer draait dat u wilt bellen, zorgt uw serviceprovider voor de routering. Deze zet analoge spraaksignalen om in datapakketten en verzendt ze via uw internetverbinding. Op die manier wordt uw telefoon verbonden met de persoon die u belt.

Aan uw kant, zou u individuele telefoontoestellen vervangen door een VoIP bureautelefoon. In plaats van verbinding te maken met een vaste lijn, sluit u uw telefoons aan op uw bestaande netwerk. U kunt ook gebruik maken van een softphone, een app geïnstalleerd op uw computer, tablet of smartphone. In beide gevallen belt u vanuit een moderne, gebruiksvriendelijke interface en wordt het gesprek in een fractie van een seconde tot stand gebracht.

Omdat cloud-telefonie in de cloud draait, kunt u uw bedrijfstelefoonsysteem beheren via een online dashboard voor volledige controle over bedrijfstelefoonnummers, doorschakelen, nieuwe gebruikers toevoegen en meer.

Cloud telefonie is een telefoonsysteem dat werkt via uw internetverbinding. Het helpt u uw zakelijke telefoondienst naar de cloud te verplaatsen.

Cloud telefonie stroomlijnt uw bedrijfscommunicatie en groeit met uw bedrijf mee. Of u nu nieuwe kantoren opent, nieuwe werknemers aanneemt of uw interne teams uitbreidt, cloud-telefonie maakt de uitbreiding moeiteloos en kosteneffectief.

Met cloud-telefonie verplaatst u niet alleen uw telefoongesprekken naar de cloud, maar verbindt u ze ook met uw videovergaderingen, CRM en bedrijfsprocessen over de hele linie.

Vrijwel alle cloud-telefonieplatforms maken gebruik van Voice over Internet Protocol-technologie, maar niet alle VoIP-systemen draaien in de cloud. De term VoIP geeft eenvoudigweg aan hoe belgegevens worden verzonden over het internet, via IP's pakketgeschakelde verbindingen, in plaats van over het traditionele openbare geschakelde telefoonnetwerk (ISDN).

Een onderneming kan ervoor kiezen haar VoIP-systeem ter plaatse onder te brengen (PBX) of het uit te besteden aan een externe leverancier (cloud-telefonie). Sommige organisaties creëren hybride VoIP-omgevingen die gebruikmaken van zowel cloudgebaseerde als op locatie beltechnologie, vaak als onderdeel van een cloudmigratiestrategie op lange termijn.

Start

€22.50 per maand

2

gebruikers

1

nummer

Vast op mobiel

fair-use bellen en gebeld worden binnen NL

  • Welkomsttekst

  • Voice email

  • 085 of lokaal nummer

Kantoor

€45 per maand

5

gebruikers

1

nummer

Vast op mobiel

Fair-use bellen en gebeld worden binnen de EU

  • Welkomsttekst

  • Wachtrij

  • Keuzemenu

  • Voice email

  • Call recording

  • 088/0800/0900 nummer

  • Medewerker beschikbaarheid app

  • Callcenter app

  • Medewerker app

Enterprise

Bel ons voor een offerte

We bouwen een op maat telefonie oplossing voor u

Onbeperkt aantal gebruikers

Onbeperkt aantal belminuten

Facturatie op maat

  • Softphone’s met bedrijfslogo

  • Eigen apparatuur in uw datacenter, ons datacenter of op uw kantoorlocatie

  • Belfabriek als carrier, uw eigen carrier of buitenlandse carrier

  • 1 land of meerdere landen

Anno 2022 zijn wij niet voor niets marktleider

Lees waarom zakelijk Nederland voor de Belfabriek kiest: