De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Een ondernemer die gaat nadenken over het gebruik van zakelijke telefonie, zal vaak door de bomen het bos niet zien. Het aanbod binnen het telefonie landschap is zo uitgebreid en louter telefonische gesprekken voeren of binnenkomende oproepen afhandelen dekt
al lang de lading niet meer.
Wie zakelijke telefonie zegt, zegt ook mobiel communiceren, automatisch oproepen behandelen, registratie, opvolging, videobellen, op afstand vergaderen, telewerk en nog zoveel meer. Elke onderneming heeft eigen behoeften. Het is dus belangrijk dat u niet alleen weet wat er beschikbaar is op de markt, welke behoeften specifiek zijn voor uw onderneming of wie u die oplossingen kan aanreiken, maar ook wat het kostenplaatje is dat hier tegenover staat of wat dat betekent naar tijdsbesteding en infrastructuur.
Wanneer u gaat opsommen welke functies en toepassingen uw onderneming nodig heeft, dan is het belangrijk om niet alleen te kijken naar wat u vandaag reeds gebruikt en hoe u de huidige werking eventueel kan omzetten naar een beter presterend, goedkoper of
moderner telefoonsysteem. Het is minstens even belangrijk om ook rekening te houden met wijzigingen en nieuwe technieken die in de toekomst kunnen gebruikt worden.
Hierbij moet in kaart gebracht worden wat de schaalbaarheid en de flexibele
aanpasbaarheid van het systeem is.
Het implementeren van zakelijke telefonie kan geen overhaaste beslissing zijn. Uw onderneming is namelijk afhankelijk van een optimale communicatie met klanten, leveranciers en medewerkers. De wensen van uw klanten zijn ook uw wensen, want klanten worden steeds veeleisender en rekenen erop dat u altijd vlot bereikbaar bent.
Concurrerend zijn en blijven is niet meer alleen synoniem voor de scherpste
prijs bieden, maar staat op vandaag ook voor het bieden van de best mogelijke
klantenervaring.
Wenst u een snelle doorverwijzing van bellers naar de juiste dienst of persoon? Dan kan dit via een traditionele receptioniste die alle oproepen beantwoordt en doorschakelt,
maar dit kan ook vlotter via een automatisch keuzemenu dankzij VoIP. Wenst u
gebruik te maken van een wachtrij met melding? Dan volstaat een klassieke
telefooncentrale niet meer en moeten de nodige aanpassingen worden doorgevoerd.
Wil u mogelijkheden waarbij u ook buiten de onderneming via doorverbinden op uw
smartphone bereikbaar bent? Of wenst u uw medewerkers via laptop oproepen te
laten beantwoorden?
Wil u een koppeling voorzien met uw klantendatabase om bij elke oproep meteen de openstaande orders te bekijken? Wenst u uw VoIP telefooncentrale binnen de onderneming te plaatsen en zelf op te volgen, of wenst u die liever uit te besteden? Wil u ook videotelefonie mogelijk maken? Allemaal vragen waarop alleen u het antwoord kent, maar die een grote rol spelen bij de uiteindelijke keuze van provider of pakket voor uw zakelijke telefonie.
Een weloverwogen keuze brengt heel wat voordelen met
zich mee. Een provider die met u meedenkt kan heel wat besparen op uw factuur
voor telecom. Zij kunnen ervoor zorgen dat uw communicatiemiddelen steeds
up-to-date zijn, dat de beveiliging van uw gegevens 24 uur per dag wordt
opgevolgd of voorzien van een back-up en dat met de nodige flexibiliteit ingespeeld
kan worden op elke verandering binnen uw onderneming.
Veelal wordt bij deze keuze eerst gekeken naar de prijs van een aangeboden pakket, maar zoals bij elk contract zijn ook de kleine lettertjes van belang. Is er een meerprijs voor
bepaalde oproepen of zit alles standaard in het pakket? Moet u zelf uw
telefooncentrale onderhouden of wordt dit voorzien in een hosting pakket? Hoe
snel kunnen wijzigingen doorgevoerd worden? Wie kan u bereiken bij vragen of
problemen en vooral wanneer is deze dienst bereikbaar?
Bij de keuze van uw zakelijke telefonie, bent u de klant en hebt u recht op de best mogelijke klantenervaring met een oplossing op maat van uw onderneming!
Inhoudsopgave