In dat geval kan het een logische stap zijn om op uw website de beschikbaarheid van uw medewerkers zichtbaar te maken.

Medewerkers die als beschikbaar vermeld staan nodigen uit tot bellen, terwijl medewerkers die op dit moment in gesprek zijn, uw potentiële beller aanmoedigen om het op een iets later moment nogmaals te proberen.

Op deze manier genereert u een maximaal aantal gesprekken, terwijl u zo min mogelijk bellers teleurstelt.

Hoe werkt het?

Om de beschikbaarheid van uw medewerkers op uw website te kunnen tonen, moet er een verbinding gemaakt worden tussen uw website en ons Interactive Voice Response (IVR) systeem. Dit is het systeem dat alle binnenkomende gesprekken voor uw servicenummer naar de juiste medewerkers routeert, en is dus de perfecte plek om dit soort informatie op te vragen.

Wanneer bezoekers uw website openen, worden de beschikbaarheidsgegevens voor elk van uw medewerkers automatisch opgehaald bij ons IVR systeem. Uw website bezoekers weten dus precies wie er op dat moment klaar zit om een gesprek aan te nemen.

Hoe zet u dit op?

Tot voor kort was het opzetten van een dergelijk systeem technisch gespecialiseerd werk waar niet elke websitebouwer de benodigde kennis en vaardigheden voor in huis had.

Gelukkig hoeft dat niet meer zo te zijn! Het tonen van de beschikbaarheid van uw medewerkers op uw website is niet moeilijker dan het installeren van een WordPress plugin. Nadat u de plugin geïnstalleerd heeft, voegt u een eenvoudige code toe aan de inhoud van uw pagina's, precies dáár waar u uw beschikbare medewerkers wilt tonen.

Per medewerker, kunt u de naam, een foto, een beschrijving en een boxnummer invoeren.

Om uw website te helpen bij zoekmachine optimalisatie, wordt voor elke medewerker automatisch óók een aparte pagina gegenereerd. Hierop kunt u een langere beschrijving plaatsen, die in gaat op wat deze medewerker speciaal maakt. Dit brengt extra bezoekers, en nodigt dus uit tot extra gesprekken.

Kortom, de Belfabriek Medewerker beschikbaarheid website plugin is ideaal om snel en makkelijk te beginnen met het tonen van de beschikbaarheid van uw medewerkers, zonder dat u grote investeringen in webontwikkeling hoeft te doen.

Meer mogelijkheden

Wilt u meer of uitgebreidere mogelijkheden, zoals een aangepaste layout of vormgeving, extra functionaliteiten, een koppeling aan andere functionaliteiten zoals onze SMS-klapper waardoor u bellers automatisch een SMS kunt sturen zodra een medewerker beschikbaar komt, kiest u dan voor het gebruik van onze Application Programming Interface (API).

De mogelijkheden die onze APIs bieden zijn onbegrensd. Heeft u ideeën of vragen hierover, neemt u dan gerust contact met onze specialisten op.

Meer weten over onze website plugin?

Bent u nog niet overtuigt, heeft u nog vragen, wilt u meer weten over onze Medewerker beschikbaarheid website plugin, of wilt u onze demonstratie website zien voor u een beslissing neemt? 
Neemt u dan gerust contact met ons op. 

06/10/2015 in :